یک سوال فید برنری

ژانویه 17, 2009

نمی دونم بقیه هم مثل من فکر می کنن یا نه اما من احساس می کنم این آمار فید برنر یه نمه خالی بندیه. یعنی یه جورایی احساس می کنم فید برنر برای اینکه دله ما رو نشکنه و ما خوشحال باشیم هر چند وقت یه بار میاد یه حالی میده بهمون میگه ایول حالا اجالاتاً این 10 15 تا مشترکو بگیر باهاش حال کن که انگیزه هم داشته باشی برای نوشتن. وگرنه من از وقتی این عدد فید برنر رو پیگیری می کنم می بینم هیچ تغییری در تعداد کامنت ها و تعداد بازدید کننده ها نداره و فقط این عدد فید برنر بیخود و بیجهت زیاد میشه.بعد تو این دیدیش کیشمیش کمانگیرو هم نگاه می کنم میبینم همه تقریبا به یه میزان عدداشون اضافه شده.تازه خودشم گفته که تو این 20 روز تو ترتیب وبلاگ ها چیزی تغییر نکرده.

حالا هم که می گن گوگل قراره با فید برنر یکی شه. خلاصه من نمی دونم اگه تعداد مشترک هام کم شه تک تکشو از حلقوم گوگل می کشم بیرون(اسمایلی اون آقا اصفهانی شاکیه که تو پادکست آق فری و شرکا بود).

حالا جدی چرا این طوریه؟(منم شنگولم دیگه دلمو خوش کردم به مال دنیا و فید برنر و این چیزای چیپ! ایییش)

12 Responses to “یک سوال فید برنری”


  1. معمولا همینه.
    وقتی من فیدهارو می برم تو گوگل ریدر و هر روز می خونم بلاگ ها رو … دیگه بیخیال کامنت گذاشتن می شم!
    فقط می خونم و میرم

  2. Computerist Says:

    سلام دکتر جان.
    نه اینجوری نیست.مشترکین وبلاگ اینجانب مدتهاست تغییری نکرده،ولی ناخواسته خیلی چیزا رو بردی زیر سوالا دکتر جان :)،فید خوانهای وب2 لطفا کامنت یادتون نره.!

  3. m.reza Says:

    پس یعنی میخوای بگی این 280 مشترکی که داری همش الکیه؟ D:


  4. اصولا آدم دیگه به چشماش هم نمی تونه اعتماد کنه چه برسه دیدیش و کیشمیش و گودر و مودر و …

  5. سينا Says:

    اي بابا. جداً اينجوريه؟ من تا حالا مثل لوحهاي ساده خيلي بهش دلخوش بودم. همه آرزوهام به باد رفت!


  6. پادکستای آق فری و شرکا همیشه مصداق واقعی پیدا می‌کنه همون یارو شاکیه :))

  7. حدیثه Says:

    منم بعضی وقتا به صادق میگم این رقما همش الکیه نه؟ دلمو بی خود خوش میکنم به ارقامش :دی
    حالا مریم جون شما هم انتقال بده فیداتو ببین شاید ارقام دوباره درست و رو به راه شد!

  8. kourosh Says:

    سلام
    این جناب فیدبرنر 3 مشکل اساسی ایجاد کرده.
    1- ریدایرکت اون ملت رو از فید طبقه بندی محروم میکنه
    2- همونطور که اشاره کردید یک کلیک(که به مقیاسهای عصر دیجیتال چند کیلومتره!) مردم رو از کامنت گذاشتن دور کرده.
    3- تا حدود زیادی تولید محتواخاک بر سر شده. فرتی یکدفعه همه رو از دم مارک رید آل میکنند که البته این مشکلل دقیقن مربوط به فیدبرنر نیست بلکه مشکل فید و فیدخوانی هست.
    4- آماری هم که از فید ارائه میده نشونه هیچی و هیچی نیست و یا حداقل تا الان کشف نشده که نشونه چیه. حتی نسبی بودنش هم بی معنیه چون بسیاری – 95 درصد – ازش استفاده نمیکنند تا با نسبت و حدود بشه فهمید چه خبره.

  9. رامن Says:

    آقاي «وبلاگ نوشت» براي انتقال فيدبرنر نوشته اند.


بیان دیدگاه