اوت 10, 2010

– صاحب خونش امسال 2 میلیون تومان اجاره خونه رو بالا برده. مادر بزرگم چند ماه پیش از اصفهان زنگ زده که اگر کسی رو میشناسیم بهش قرض بده.

– نشستیم سر سفره. صدای مجری خبر میاد. در مورد مراسم ایرانیان خارج از کشور و حواشی. زل زدیم به تلویزیون. رئیس جمهور یک واحد سکونی در اصفهان رو به یک امریکایی اهدا کرد.

– روبه روی زن نشسته ام. چهره اش وقتی  خبر رو شنید…

با خودم فکر کردم خوب شد اینها را ندید!

+ بی غریتی تو یه مملکت رو از اونجا میشه فهمید که روحانیش موقع دف زنی 4 تا دختر مجلس رو ترک می کنن اما موقع بذل و بخشش از  بیت المال به یک آمریکایی گردن کلفت میشینن و کف می زنن.

3 Responses to “”

  1. naatoor Says:

    سلام . من بلاگ تون رو دیدم خیلی خوبه ، جدی می گم . اگه وقت کردین به بلاگ منم سر بزنین . و اگه خواستین و خوشتون اومد نظری حرفی بگین و دوس باشیم . ممنون

  2. sadaf Says:

    من به عنوان یه دختر مجرد که خرج خونه میدم الان احتیاج به 500 تومن پول دارم همه به من چشمداشت جنسیتی دارن خواهش میکنم بهم کمک کنید شماره تماسم 0936-616-1622

  3. ارش پیرزاده Says:

    سلام خلاصه من یه فیلتر شکن گیر اوردم


پاسخی بگذارید

