توضیحات

ژوئن 14, 2010

خوب وقتی این خبر رو خوندم دیگه مطمئن شدم که همه وردپرسی ها فیل تر شدن رفت.وبلاگ منم که حدود یک ماهی میشه. گمونم این آی اس پس که من باهاشا وصل میشم از همه زودتر دست به کار شده بوده. البته انتظارشو داشتم. چون دوستان قبلشم زحمت بلاگر رو کشیده بودن معلوم بود که نفر بعدی وردپرس خواهد بود. در هر حال آپدیت کردن با وجود این فیل ترینگ خیلی سخته. دلیل اینه اینقدر دیر اپدیت کردم هم همین بوده. چون چند دفعه تلاش کردم و فایده ای نداشت.
شانس منم این پستی که می خواستم بزنم فایل صوتی داشت و با فیلترشکن هم که نمیشه از این قرتی بازی ها در اورد.
البته من که می نویسم. اما اگر دیدید دیر به دیر میام دلیلش همینه.

2 Responses to “توضیحات”

  1. هارس Says:

    سلام
    عیبی نداره بزرگ میشی یادت میره!!!!
    یا علی

  2. taher Says:

    salam marya jan.man ham natonestam dast ro dast bezaram.shroro kardam be pakhshe filter shekan.anvae filter shekana vase karaye mokhtalef.mikhastam begam age dost dari mitonim hamkari konim.age khasti behem email bede


پاسخی بگذارید

