تامبلر

مارس 24, 2010

گیرم زدید و همه دفتر خاطرات ، همه آلبوم های عکس و همه دست نوشته های کوتاه مجازی من را فیلتر کردید. با حاشیه نویسی کتاب ها و دفترچه هایم چه می کنید؟
من هنوز هم با دست می نویسم.

+دلم برای تامبلرم تنگ شده :( الان بیشتر از یکماهه که تامبلر فیلتر شده
منم نمی دونم دیگه باید کجا برم

9 Responses to “تامبلر”

  1. حسین Says:

    سلام
    روز بخیر سال نو بر شما مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشید و تند تند بروز کنید نه که یک ماه بینش فاصله باشه!
    یکی ازدوستان هم مشکل شما رو داره وداره مطالبش رو انتقال می ده به یک سرور مجزا.اگر راضی بود خبرش رو می دم.خدااخر وعاقبت مارو به خیر کنه.داریم به عصر پارینه سنگی نزدیک می شیم.به قول یکی از اساتید می ترسم کار به جایی برسه که مجبور شیم بابرگ خودمون رو بپوشونیم!!!

  2. محمد Says:

    دقیقا بیان توضیح بدن که منظورشون چیه از فیلتر کردن اینا
    حاشیه کتاب ها که فیلترش از قدیمترها شروع شده، با ممنوع کردن کتابا؛ اما اینا ظاهرا ساده تره، کارش یه کلیک هست و نیاز به نیرو تجهیزات نداره

    • maryamss Says:

      راستش بعضی وبلاگ ها و سرویس ها رو آدمیزاد فقط برای خودش استفاده می کنه و مثلا مثل این وبلاگ جنبه عمومی نداره که همه بیان بخونن. نمی دونم واقعا اگر مشکلی دارن با یک شخص یا وبلاگ خوب برن فیلترش کنن دیگه چا ییهو میریزن همه سویس های وبلاگ نویسی و عکس و … رو داغون می کنن؟!!خلاصه که فعلا اسباب کشی کردیم رفتیم رفتیم تو مه مه یاهو.منتظریم ببینیم نوبت این دیگه کی کیرسه

  3. vivavida Says:

    ای بابا همه زندگیمون فیلتر شده حتی عکس خودمون رو توی آینه هم بدون فیلتر شکن نمی تونیم ببینیم دیگه !


  4. من عاشق سبزی پاک کردنم. اگه یه روز برم خونه و ببینم کس دیگه ای پاک کرده، حسابی ناراحت میشم و گله می کنم. بوی سبزی و آرامشی که موقع پاک کردنش دارم رو خیلی دوس دارم….


  5. اشتباهی نظر پست بعدی رو اینجا دادم!! میگم چرا نظرا با پست بی ربطه ها!! اشتبا از من بوده!!


پاسخی بگذارید

