یک پست فیلمی

دسامبر 13, 2009

خوب من در این مدت خیلی فیلم وسریال و اینا دیدم.گفتم بیام اینجا یه گزارشی ارائه کنم لال از دنیا نرم.

* “درباره الی” که متاسفانه زمان پخشش تو سینما خیلی بد موقع بود و یادمه یه روز با یه عده از دوستان تو سینما آزادی قرار گذاشتیم که بریم ببینیم ولی خوب تظاهرات شد و سینما رو بستن و خلاص نشد که اون موقع فیلم رو ببینیم. راستش حس و حالشم نبود. اما فک کنم دو هفته پیش بود که فیلمش اومد تو مغازه ها پخش شد فوری گرفتم و باید اعتراف کنم خیلی خیلی فیلم قوی و زیبایی بود. راستش من فیلم شناس و نقاد فیلم نیستم اما از نظر من که یه ادم عام به حساب میام این فیلم خیلی جذاب بود. البته تا قبل از دیدنش یا تعریف خیلی خوب شنیده بودم ازش یا خیلی بد. یعنی کسی نبود که نظر متوسط داشته باشه. اما جدا از خود فیلم، بازی بازیگر ها فوق العاده بود. همچنین کارگردانی که واقعا حقش بود اینهمه جایزه ببره.

* “Fringe” خیلی سریالش باحاله. البته اعتراف کنم قسمت اولش اصلا جذبم نکرد اما از قسمت دوم به بعد که اون پدر پسره اضافه شدن خیلی باحال شده بود. کلا ژانر علمی تخیلی داره ولی در عین حال حوصله ادم رو سر نمی بره. اخه بعضی از فیلم های تخیلی هستن که خیلی دیگه تخیلین اما این خوبه خدائیش.

*” در چشم باد” شبکه 1 جمعه ها ساعت 10 شب. راستش من این سریالو تو ماه رمضون کشفش کردم. بعد خیلی از این کشف خودم راضیم چون سریال خیلی زیباییه. خوب تا اینجای سریال قسمتی از تاریخ ایران رو به تصویر کشده که شاید تا قبل از این خیلی دربارش سریال ساخته نشده بود. و جالب تر اینکه صحنه های فیلم برداری و داستان خیلی هاش در جنگل های گیلان گرفته شده و نه در شهرک سینمایی غزالی و … به نظر این خیلی مهم و با ارزشه که مثلا این همه ماشین قدیمی و … رو بکشونن تو جنگل و فیلم برداری کنن یا مثلا قطار ها و هواپیماهایی که تو این سریال استفاده شده و….. و به نظرم کارگردانش خیلی در این مورد وسواس به خرج داده چون کاملا آدم می فهمه که مثلا این روستایی که الان داره نشون میده مال 60 70 سال پیشه. بعد یه چیزی که ادم تعجب میکنه تیکه هایی که تو این فیلم انداخته میشه و اصطلاحاتی که خوب  اگر آدم دقت کنه کاملا +18 هست و آدم شاخ در میاره چه جوری میزارن اینا تو تلویزیون پخش شه. اما به هر حال همین اصطلاحات کوچه بازاری و عامه خیلی کمک میکنه به واقعی تر شدن فیلم.همین طور قیافه ها و شخصیت هایی که برای اشخاص انتخاب شده.

یه سری فیلم پیلم هم دیدم که بعدا میام یه جا گزارش میدم :دی

9 Responses to “یک پست فیلمی”

  1. مریم Says:

    سلام
    خوشحال میشم بعد از این که به اسم مدل لباس لینکم کردی خبرم کنی تا لینکت کنم
    راستی یجورایی از یک خانواده هستیم منم از ورد پرس استفاده میکنم.
    ممنون

  2. گیله مرد Says:

    سلام
    خوبی ؟
    در چشم باد رو پایه ام اساسی ! اون تیکه ها رو هم که زدی به هدف خیلی باحاله در کل ، من که منتظرم سروش منتشر کنه برم بخرم و از اول ببینم.
    خیلی کار متفاوتیه و معلومه که بساز بفروشی نبوده.
    + فیلم Law Abiding Citizen هم پیشنهاد می کنم ببینی حتما :)

  3. sarah Says:

    سلام مریم جونم. خوبی؟ می بینم که زدی تو خط فیلم :)))، خوشم می آد تفکرات فیلمیت عین خودم، درباره الی عالی بود و اصغر فرهادی ترکونده بود.در چشم باد رو ندیدم ،دوست داشتم از اول می دیدمش.:(

  4. admin Says:

    سلام
    مطالب خوبي داريد
    تبادل لينک ميکنيد؟

    اگر مايل به تبادل لينک هستيد ما رو با نام
    (آگهي و تبليغات رايگان)
    و آدرس http://www.7darajeh.com
    اضافه کنيد و از قسمت تماس با ما اطلاع دهيد تا ما هم شما رو لينک کنيم
    ضمنا براي شما دوست عزيز که با ما تبادل لينک مي کنيد شرايط ويژه تبليغ براي سايت،کالا و خدمات شما در نظر گرفته شده که به زودي به شما اعلام خواهد شد

  5. mohammadreza Says:

    سلام.وبلاگت عالیه.خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی

    mohammad reza jafarpour


پاسخی بگذارید

