نوشتن-ننوشتن

نوامبر 29, 2009

یه مدتی نبودم اما می خوام به زودی دوباره شروع کنم. احساس می کنم الان تکلیفم با خودم بیشتر معلومه.

6 Responses to “نوشتن-ننوشتن”


  1. خوب است مریم جان :)

  2. mehdi Says:

    مریم عزیز سلام من مهدی هستم چون می دونم شما دوست پاکباز هستید مزاحمتون شدم امید دارم من رو یاری کنید البته فکر میکنم بدانید چه می خواهم بگویم…اول که خودتان فرمودید کتابهای باربارا دی انجلیس را اگر دارید ممنون می شم لینک بدید برای دانلود و مورد بعدی هم که حتما می دانید من میدانم هر دو مقصر بودیم من برای سکوت ام …به هرحال ای کاش شما نیز پا وسط بگذارید برای اشتی
    ممنون می شم.من جواب را در همینجا خواهم خواند البته اگر لطف کنید.با تشکر و احترام..مهدی

  3. منیره Says:

    بوس فقط


پاسخی بگذارید

