زنجیر بازی

دسامبر 26, 2008

خیلی وقت ها تو زندگیم پیش اومده که نسبت به یه آدم احساس خوبی نداشتم یا لاقل بهش بی تفاوت بودم. بعد طی یه اتفاقی مجبور بودم باهاش همسفر شم و یا باهاش مدتی رو بگذرونم و تو این مدت دیدم بهش عوض شده. یعنی اصلاً فکر نمی کردم که چنین آدمی باشه و این دو سه نفری که برام پیش اومده که این مدلی باهاشون آشنا بشم اتفاقاً از دوستای خیلی خوب و صمیمیم از آب در اومدن. به نظرم اینکه آدم بتونه با آدم های متفاوتی تو زندگیش آشنا بشه و بعد باهاشون دوستیش رو حفظ کنه یه شانس بزرگ هست. و لاقل در رابطه با من آدم های عجیبی که میشناختم از این طریق باهاشون آشنا شدم.

حالا تو دنیای مجازی هم همین طوره. اگر واقعاً قرار بود مدتی به یکی زنجیر بشم و باهاش اوقات مجازیم رو بگذرونم ترجیح می دادم از اون دسته وبلاگ نویس هایی باشه که خیلی باهاشون حال نمی کنم یا مدتی اصلاً سراغ وبلاگ هاشون نرفتم. مطمئناً نمی تونم اسم بیارم اما کلاً با وبلاگ نویس هایی که فر می کنن خیلی مهم و مشهور هستند یا وبلاگ نویس هایی که دست به هر کاری می زنن تا مشهور شن اصلاً ارتباط بر قرار نمی کنم. البته شخصیت های مجازی دیگه ای هم هستند اما فعلاً همین ها بسمه :دی

ممنون کاوه و حدیثه عزیز که من رو به این بازی دعوت کردند. من هم از دوستان زیر دعوت می کنم برای ادامه بازی:

منیره ، میلاد، احسان شریعتی، یک فتحی، صندوقک، سلما و هرکی که دلش خواست

14 Responses to “زنجیر بازی”


  1. همیشه تجربه های جدید جالبن :) البته احتمال هم داره نتیجه کاملا برعکس داشته باشه

  2. امیر Says:

    اکثر خانوما اینجورین نگران نباشید.

  3. sara Says:

    سلام دوست عزیز
    منیک وبسایت فروش محصولات آموزشی برای خانمها دارم و به صورت حرفه ای فیلمهای آموزش رقص میفروشم .خوشحال میشوم سایت من را ببینید و به سایرین نیزمعرفی کنید و لینک منرا در لیستتان اضافه کنید
    ممنونم http://www.shikcenter.com
    سارا


  4. خدا را شکر مریم خانم نظرم با نظرت کاملا متفاوته
    یعنی فکرش رابکن من را چند روز بخوان با نازلی زنجیر کنند :!:
    مطمئنن یا اون را می کشم یا خودم را !

  5. raoros Says:

    شیخ الشیوخ :))
    من البته نمی دونم، کلا هیچ دوست صمیمی ندارم، چه مجازی چه غیرش! ولی فکر کنم برای خیلی ها همینطوری باشه که میگی

  6. صندوقک Says:

    سلام مریم جان ممنون که دعوتم کردی اما راستش خیلی متوجه نشدم بازی چیه P: اما سعی می کنم حتما بازی کنم. :)

    • maryamss Says:

      به صندوقک : :) بازیش این مدلیه که اگه قرار باشه به مدت یه سال به یکی زنجیر شید و نتونید ازش جدا شید اون فرد کیه؟البته در دنیای مجازی :)

  7. maryamss Says:

    به امیر: چه ربطه به خانوم و آقا داره؟ :)

  8. maryamss Says:

    به کاوه : آره برای من که نتیجه بر عکس نداشته تاحالا ایشالا از این به بعد هم نداشته باشه

  9. منیره Says:

    بالاخره خودمو مجبور کردم توی این بازی شرکت کنم :دی اینم ناخودآگاه :))

  10. میلاد Says:

    بزم زنجیرم رو بیارم :))

  11. داریوش Says:

    سلام مریم خانم.امیدوارم حال شما خوب باشد .من اتفاقی سایت شما را پیدا کردم و می خواستم از شما کمک بگیرم .من داریوش متولد تهران متولد 1343 اما جوانتر به نظر می رسم .و هنوز ازدواج نکردهما .با مادر زندگی میکنم و یک خواهر دارم پدرم فوت کرده .همیشه ارزوی ازدواج با یک زن مدیر و جذاب وزنی که بتواند از لحاظ روحی وجنسی به من کمک کند بودم .من در یک خانواده خیلی سالم بزرگ شدم .شاید برای همین خیلی فوت وفن اشنایی با دیگران را بلد نیستم .می خواستم بدانم .ایا شما در مورد پیدا کردن زنی مناسب می توانید به من کمک کنید؟ ادرس من dariupour@yahoo.com


پاسخی بگذارید

