خواننده کشف شده

دسامبر 10, 2008

خدا باعث و بانی روم sharemusic فرند فیدو خیر بده من تاحالا چند تا سبک و خواننده جدید و پدر مادر دار توش کشفیدم.

نمی دونم کسی اینجا جاش گروبن رو آهنگ هاشو شنیده یا نه.اما من تازه کشفش کردم.این آقاهه خیلی صداش قشنگه و آدم فک می کنه یه ادم 40 50 ساله پشته این صداس در حالیکه متولده 1981 هه.

خلاصه که یکی از آهنگاشو دیدم بزارم اینجا برید حالشو ببرید.آلبوم اخیرش که فک می کنم ماله 2007 باشه به اسمه awak رو بهتون پیشنهاد می کنم برای دانلود.

لینک دانلود

اینم بگم سبکش کلاسیکه و  من خیلی حال می کنم با این سبک

از اینجا و اینجا دو تا آلبومشو دانلود کنید.

12 Responses to “خواننده کشف شده”

  1. Mohsen Says:

    من این خواننده و آهنگایی که ساخته را با فیلم نزدیک تر (صمیمی تر) شناختم فوق العاده اس

  2. سیناک Says:

    سلام بر دوست گرامی وبنگار بنده٬ مریم عزیز پیشنهاداتت بسی دلپذیر تر از گذشته شده٬ در حال دانلود جاش هستم٬ قسمتی از آنرا نیوش دادیم بر دل نشیت٬ باشد بقیه خط‌ها(Tracks) نیز اینچنین باشد.
    کامنت به سبک قجری را تجربه ننموده بودیم که آن هم تجربه شد!

  3. عمو هوشنگ Says:

    دانلود میکنیم، بسی ممنون ;)


  4. تا اونجایی که من می دونم جاش دوتا شناسنامه داره ، شما درست حدس زدی 47 سال سنشه :)
    صداش قشنگه یا بهتر بگم خاصه، ببینم دیگه چی کشف کردی ؟

  5. مايسا Says:

    خيلي زيبا بود ممنونم
    مانا و سر بلند باشيد

    • maryamss Says:

      به محسن و سیناک ،مایسا و عمو هوشنگ : ممنون از لطفتون
      به کاوه : خوب من هنوز دارم کشف می کنم.سعی می کنم مکاشفاتمو بیشتر بنویسم .اسمایلی یک صوفی

  6. فرزاد Says:

    بچه ها به شوخی بهش میگن مش قربون ! یه آهنگ داره تو ساندترک فیلم تروی به اسم remember me …. فوق العادس حتما گوشش کن

  7. هادی Says:

    من این آهنگشو بیشتر از آهنگ های دیگه دوست دارم
    [audio src="http://hadinik4.googlepages.com/Josh_Groban-My_confession.wma" /]

    I have been blind, unwilling to se
    The true love you’re giving
    I have ignored every blessing
    I’m on my knees confessing

    That I feel myself surrender
    Each time I see your face
    I am staggered by your beauty
    Your unassuming grace
    And I feel my heart is turning
    Falling into place
    I can’t hide
    Now hear my confession

    I have been wrong about you
    Thought I was strong without you
    For so long nothing could move me
    For so long nothing could change me
    Now I feel myself surrender
    Each time I see your face
    I am captured by your beauty
    Your unassuming grace
    And I feel my heart is turning
    Falling into place
    I can’t hide
    Now hear my confession.
    You are the air that I breath
    You’re the ground beneath my feet
    When did I stop believing

    Cause I feel myself surrender
    Each time I see your face
    I am staggered by your beauty
    Your unassuming grace
    And I feel my heart
    Falling into place
    I can’t hide
    Now hear my confession
    I can’t hide
    Now hear my confession
    Hear my confession


  8. اینم باعث و بانی های روم sharemusic:
    http://friendfeed.com/se7en
    http://friendfeed.com/arian
    http://friendfeed.com/lajevardi
    من خودم هم گاهی توش آلبوم هایی رو اشتراک می ذارم… اما هدف اصلی این روم اینه که شما رو با موزیک های جدیدی آشنا کنه و یکمی سطح موسیقی ملت رو ببره بالا …

    • maryamss Says:

      به حسین شرفی: بله آبوم هایی که شما هم می زارید رو هم خیلی استفاده کردم ازشون. کلن جای خیلی خوبیه.یکی از مفید ترین روم های فرند فید

  9. یاس Says:

    سلام . وبلاگتون خوب بود . من جاش رو می شناختم ولی نمی دونستم این قدر سنش کمه . جالب بود . دست شما درد نکنه …


پاسخی بگذارید

