ای گوگل کروم……

دسامبر 9, 2008

واییییی اخ جون.من الان یه چیزه جالب کشف کردم.
مدتی بود که برای فرار از ف ی ل ت ر از فری گیت برای فایر فاکس استفاده می کردم و خلاصه نمی دونم چی شد که دیگه کار نکرد. بعد رفتیم سراغ آلترا سرف و چون با فایرفاکس نمیشه با الترا سرف کار کرد همش مجبور بودم از آی ای استفاده کنم و خلاصه بد بختی داشتیم. چون سرعت لود کردن صفحات خیلی پایین می اومد.و صفحه رو چپ و چوپ می اورد(مخصوصا فیس بوکو)
امروز خیلی اتفاقی آلترا سرف باز بود و گوگل کروم هم بر حسب اتفاق باز کرده بودم.بعد ییهو دیدم فیلکر باز شد و فیس بوک و اینا رو زدم و دیدم ای وووول همشون باز میشن. بعد آلترا سرف رو بستم و باز تو گوگل کروم آدرس ها رو وارد کردم و خوب بلاک بود. بعد فهمیدم که این کروم به هیچ دردی نخورد اینجا خیلی به دردم خورد. آلترا سرفو باز می کنم و صفحاتی رو که می خوام از کروم میبینم. چون سرعت لود صفحات خیلی خوبه و مثل حالت عادی و بدون فیل شکن صفحاتو باز می کنه.
خلاصه که ای گوگل کروم.ای باقلوا ،ای رنگی رنگی،ای بی زینگول پینگول کجا بودی تو تاحالا
برید حالشو ببرید با کشف جدید
پ.ن:آقا من خیلی ذوق زدم اگه این موضوع قبلن کشف شده بود به روم نیارید بزارید روزه عیدی دلمون خوش باشه :)

+مرورگر کروم را چگونه دانلود کنیم؟

+عزیزم منو ببخش (کروم همه این بدی ها رو هم داشته باشه این خوبیش برام خیلی ارزش داره)


20 Responses to “ای گوگل کروم……”

  1. منيره Says:

    اوهوم اوهوم :)
    منم جدیدا فقط با کروم کار میکنم و خیلی راحتم باش

  2. Amir Says:

    man ta hala dorost hesaby ba chorme kar nakardam , akhe hanooz noskheye linuxish nayoomade , ama firefox ba tor dar linux kheily ali az filter migzare

  3. پدرام Says:

    کی گفته UltraSurf با فایرفاکس کار نمی‌کنه؟این‌و بگیر روی فایرفاکس نصب کن: http://www.ultrareach.com/downloads/ultrasurf/wjbutton_en.zip

    :D

  4. maryamss Says:

    به منیره : آره فقط اکستنشن کم داره
    به امیر:ایشالا برا وقتی لینوکس کار شدم.مرسی از توضیحت
    به پدرام:ای ول.مرسی از راهنمایی.خوب پس بریم با همون فایر فاکس خودمون حال کنیم

    • maryamss Says:

      به عمو هوشنگ : ممنون از راهنمایی.الان استفاده می کنم ببینم چی میشه
      علی: توضیحات خیلی خوبی بود.ممنون.پس کروم هم تو زرد از آب در اومد
      به امین: برای فری گیت یه همچین کاری می کردم اما برای الترا سرف نمی دونستم چه جوری باید نتظیمش کنم.مرسی

  5. عمو هوشنگ Says:

    چرا از Freegate استفاده نمیکنی ؟
    http://asia.cnet.com/downloads/pc/swinfo/0,39000587,39002282r-39126147s,00.htm
    کافیه اجراش کنی بعدش پروکسی و پورتش رو به هر مرورگری که خواستی بدی تا راحت بری تو وب بدون فیل.تر ;)
    اگه کمک خواستی ایمل بزن، راهنماییت کنم

  6. علی Says:

    حالا امیدوارم خیلی تو ذوقت نخوره ولی علت اینکه کروم با اولترا راحت کار کرده اینه که کروم عزیز از تنظیمات اینترنت اکسپلورر منفور استفاده میکنه و اینترنت اکسپلورر هم توسط اولترا موقع کانکت شدن آماده کار با پروکسی میشه!

  7. امین Says:

    عرضم به حضور شما کاری نیست که فایرفاکس عزیز قادر به انجامش نباشه!
    کافی به منوی tools و از اونجا به options برید.بعد از رفتن به advanced روی تب network کلیک کنید.روی setting کلیک کنید.مثل شکل پایین

    بعدش هم برای تنظیمات اولتر سرف یا freegate میشه تنظیمش کرد.مثلا شکل زیر یرای اولترا سرف

    من چند ساله دارم با فایرفاکس سایتهای قیل طر میرم!!
    کروم خوبه اما فایرفاکس عالیه!

  8. yousef Says:

    کروم خیلی مزایا داره م خیلی نواقص که فعلا مزایاش خیلی به درد بخور هستش . ایشالاه ورژن آلفاش بیاد اونا هم حل میشه و دیگه فایرفاکس و اینترنت اکسپورر میره کنار مطمئن باشین

    سرعت باز کردن صفحات در کروم بی نظیر هستش.

    سیو کردن پسورد در لاگ این کردن هم بی عیب و نقص هستش .

    لینک داون لود برای کروم :

    http://rapidshare.com/files/166188138/chrome_installer_www.dl4all.com.rar

    • maryamss Says:

      به یوسف: ممنون به خاطر لینک.البته من دانلودیدم اما واقعا کروم خیلی مشکلات داره (لاقل من یکی باهاش مشکلات فراوان داشتم).باید نشست و دید. به نظرم یک پزشک در مورد نواقص کروم خیلی جالب نوشته.

  9. ناشناس Says:

    خیلی با مزه بود، تا حالا نشده بود از یه مطلب فنی، اینهمه خنده ام بگیره، اصلا» نمی خوام مسخره کنم ها، منم از این سوتی ها می دم. دمت گرم من ام خندیدیم (آدم باید چقدر زندگی اش باحال باشه که به این بخنده و تشکر هم کنه!).

    • maryamss Says:

      به ناشناس: :) چی بگم.خوب الیته از سوتی دادن خیلی نمی ترسم.مخصوصا وقتی مربوط به چیزی میشه که خیلی ازش اطلاعاتی ندارم :))

  10. علی Says:

    در ادامه و با تشکر از تشکر شما! باید بگم نه! کروم اونقدرها هم توزرد نیست. دقیقترش اینه که بگم:
    اگر به کنترل پنل ویندوز سری بزنید یه گزینه Internet Options اونجا هست. این گزینه برای تنظیمات اصلی اینترنت سیستم هست و همونیه که از منوی Tools اینترنت اکسپلورر هم قابل دسترسیه. برنامه هایی مثل اولترا و فریگیت که دوستان گفتند به محض ایجاد ارتباط با اینترنت، بطور خودکار تنظیمات پروکسی رو در اینترنت آپشن اعمال میکنن. باتوجه به اینکه کروم از تنظیمات پیش فرض ویندوز اسفتفاده میکنه خودبخود مشکل حل میشه.
    اما راه حل جایگزین برمبنای فایرفاکس عزیز:
    1- این افزونه رو دانلود و نصب کنید:
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/downloads
    /file/28443/proxyswitch-0.0.3-fx.xpi
    (البته با نامردی تمام ازتون میخواد که لاگین بشین! خود دست بکار شید و یه یوزر برای خودتون بسازین)
    2- حالا طبق توضیحات امین عزیز فایرفاکس رو یک بار تنظیم کنید.
    3- از این به بعد هروقت خواستید زیرآبی برین!!! D: کافیه کلید کوچیک این افزونه رو که پایین سمت راست فایرفاکس هست بزنید! عینا مثل کلید برق های قدیمی میمونه! پروکسی روشن/خاموش!
    خوش باشد. ما رو هم دعا کنید!

  11. demdis8 Says:

    ممنون استفاده کردیم :)

  12. آریو Says:

    حواست باشه مریم. آلتراسورف بیشتر از اونکه فیلتر شکن باشه نرم‌افزاری هست که به دست چینیها و برای استفاده حکومتهای چین و روسیه و ایران ساخته شده. آلتراسورف فیلترشکن نیست. شبیه فیلتر شکنه. از یک طرف مثل سوپاپ عمل میکنه تا مردم از راه‌های دیگر به سراغ فیلتر شکن نرن. از طرف دیگر آدر آی‌پی و در نتیجه شماره‌‌تلفن و در نتیجه آدرس منزل کاربران رو میگذاره کف دست شرکت چینی سازنده تا بفروشه به حکومت. البته شما در دریایی از آدرسهای آی‌پی مردم پریشان ایران غرق خواهید شد و حکومت توجهی به شما نخواهد کرد مگر اینکه یه سایت خیلی خفن رفته باشید!

  13. نیروان Says:

    نکته خیلی جالب اینکه اینجا کسی به برنامه سودمند اپرا اشاره ای نکرد
    در حدود چند ماهی هیت که از اپرا استفاده میکنم هیچ گونه عیبی نداره با همه برنامه های فیلتر شکن هم سازگاری داره
    به نظر من بهتریننه


پاسخی بگذارید

