پاره ای از توضیحات من باب فرند فید

نوامبر 15, 2008

دیدین آدم داره خودشو و وبلاگشو زندگیشو اینا همه با هم میمیره؟من الان یه دو سه هفته ای بود داشتم خفه مشدم.امروز یکمی سرم خلوت شد اومدم اینجا بگم که این پست به منزله علائم حیاتی بنده است و هیچ ارزش مادی و معنوی دیگه ای نداره:دی

ایشالا به زودی میام و می نویسم.یه جایی از پروژه ام بد جوری پیچ خورده بود و من یه ماهی می شد که با یه مسئله غیر قابل حل در حال سر و کله زدن بودم.حالا معلومم نست نتیجه گرفته باشما اما دیگه گفتم به درک همینه که هست.یا نمی تونم دفاع نم یا با همین وضع دفاع می کنم و خلاص.

اول می خواستم بدون خدافظی از فرند فید برم اما بعد یه مدتی فک کردم شاید بی ادبی باشه همین طوری زرتی دیگه نمیام.به دلایلی تصمیم گرفتم فعالیت های مجازیمو کمی محدود کنم و مخصوصا فرند فیدو.بنابر این دیگه من رو اونجا نخواهی دید و اسمایلی اگر بار گران بودیم رفتیم و حلال کنید(البته رفتم یه جایی یواشکی یک اکانت دیگه ساختم و فقط دارم از فر فر استفاده علمی و مفید و بچه مثبتی می کنم و بیشتر  هم روم ها رو عضوم).امیدوارم تو این مدت کسی رو از خودم نرنجونده باشم و اگر با کسی این کار رو کردم امیدوارم خودش مثل بچه آدم منو بخشیده باشه.ولی جدی خدائیش اگه کسیو ناراحت کردم واقعن ازش معذرت می خوام لاقل از این موضوع مطمئنم که هیچ وقت، هیچ وقت نخواستم کسی رو ناراحت کنم.

یه چیز دیگه هم اینکه اکانت رو به چند دلیل پاک نکردم.اول اینکه کلی خاطره دارم باهاش.دوم اینکه اگه اکانتو پاک کنم دیگه هیچ اثری ازم نمی مونه.بعد مثلن ییوه تو یه بحث جایی یه عده دارن منو خطاب قرار میدن اما مریم اس اس وجود نداره و خلاصه زشته.سوم اینکه این اکانت باید عبرتی بشه برای آیندگان که به سرنوشت من دچار نشن و خلاصه جسد اکانت تا مدت ها بر سر در فرند فید خواهد ماند :دی.و خلاصه دوستانی که منو اد می کنن شرمنده ام همیشه سابسکرایب می کردم اما متاسفانه از این به بعد نمی تونم یعنی ایمیلی بهم نمیرسه که کی منو ساب کرده و خلاصه نیستیم دیگه داداش!(آخه من رفتم پسوورد رو عوض کردم و یه چیزه الکی پلکی زدم و دیگه عمرن هم نمی تونم وارد اکانتم شم ).

یک شیر پاک خورده ای هم اگر این پیغام من رو می تونه برسونه به بر و بچز فر فر که شاید وبلاگو نمی خونن.

مرسی از اینکه تحملم کردید :*

17 Responses to “پاره ای از توضیحات من باب فرند فید”


  1. مریم خانم. اتفاقا اگر این پست را نمی نوشتید شاید من یک پست درباره شما می نوشتم. فکر می کردم یک جورایی مشکلی توی محیط مجازی پیش اومده. خدا رو شکر حدسهایم اشتباه بوده و دارید سر به راه می شوید. من و شما خیلی قبلتر از فرفر با هم دوست بودیم. مسلما بعد از فرفر هم شما از قلب و فکر ما بیرون نمی روید. وبلاگ که هست!

    سلام به آقا اسماعیل هم برسونید و بگویید ما خیلی خاطرشون رو می خواهیم :))

  2. سروش Says:

    کلا فرندفید بده

  3. amin Says:

    اولین باری هست که یک نفر تصمیم عاقلانه میگیره که چطور با فرندفید رفتار کنه. ممنون که اکانت رو پاک نکردید.
    :)

  4. شبستان Says:

    امیدوارم هرجا فعالیت میکنید موفق باشید. :)

  5. پدرام Says:

    نمی‌دونم چرا٬ منم هم دیگه فرندفید نمیرم ولی دلم گرفت.

    امیدوارم هر جا که هستی موفق باشی :)

  6. Amir Says:

    هر جا هستی موفق و پیروز باشی :)

  7. زهرا Says:

    ای ول مریم، دست راستت رو سر من :D

  8. میلاد Says:

    ای کسی که ما را به لاست مبتلا کردی , موقع سیزن 5 کی به ما مواد برسوووونه هاااان؟ :))

  9. منيره Says:

    مریم جان هر جا هستی موفق و پیروز باشی
    نمیدونم بگم خوب کاری کردی یا بد کاری. به هر حال امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه.

  10. محمد Says:

    خوب کاری کردین، باشد که من هم یاد بگیرم
    5شنبه امتحان ریاضی دارم و الان دارم تو فرفر فر میخورم :((

  11. زهرا Says:

    بعد من نمیدونم چرا با خوندن این پست دلم گرفت:(
    از یه طرف خوشحالم که تصمیم عاقلانه ای گرفتی یعنی اون اکانت معروفه مریم اس اس رو پاک نکردی
    هرچند میشه درخواست رمزم رو فراموش کردم رو فرستاد و بازم لاگین کرد

    امیدوارم گیری که میگی هرچه سریعتر حل بشه. هرجا که هستی موفق باشی مریم جانم

  12. sahandram Says:

    خیلی خوشحالم باسه اینکه از وقتتون دارید مفید استفاده می کنید و البته علمی.
    یه تشکر به شما بدهکارم به خاطر اضافه کردن لینک وبلاگم ممکنه لینکدونی خودمو کلا بردارم اما اگه این اتفاق صورت نگرفت حتما لینک شما رو اضافه خواهم کرد :) موفق باشید.

  13. مايسا Says:

    اگه با سرعتي مثل حلزون دست و پنجه نرم مي كرديد اونوقت تند تند به روز مي كردي

    http://www.maiysa.blogspot.com

  14. vivavida Says:

    امیدوارم که همه جوره موفق باشی و کار درستی کردی که اکانتتو پاک نکردی چون بالاخره توی بعضی بحثا بودی و یه روز ممکنه بری ببینی و خاطره و اینا بشه. تازشم تو که زیاد تو فرفر نمیومدی که .

  15. Endless Love Says:

    فعالیت های مجازی یا فعالیت هایم در دنیای مجازی؟!!!
    شاید هر دو، شاید تنها یکی از آن دو و شاید هیچ کدام.


  16. سلام به مریم زیبا بهترین ها نسیبت بشود


پاسخی بگذارید

