ماجراهای شرکت ما

نوامبر 4, 2008

خوب چی کار کنم دیگه اینقده ما رو دق دادن تا صدام اینجا هم در اومد.

گفتم بشینم امروز که همه هواسشون به استیضاح و نتخابات گرمه یکمی غر بزنم :دی

من تو این دو سالی که اینجا کار می کنم تو یه بخشی بودم که کارش مخابرات و اینا بود.یعنی کار مخابرات شرکت اینجا تعریف می شد.کلند هم 4 5 نفر بودیم که زیر نظر سرپرستمون کار ها رو انجام می دادیم و این سرپرستمون (یا همون رئیس) خیلی آدم کار درستیه.این پالایشگاه های پ ار س جنوبی رو میبینید هی تو تلویزیون تبلیغ می کنه و کشتن خودشونو باهاش،رئیسمون تو طراحی سیستم های مخابراتی و آی تی خیلی(خیلی که میگم یه چی تو  مایه های 90 درصد پروژه ها) هاشون نقش داشته.

بعد از عوض شدن وزیر خوب بالطبع مدیر های عامل شرکت های وابسته هم عوض شدن و مدیر شرکت شد یه آقایی که بهش می گن دکتر اما خوب لیسانس زبان داره(نه دانشگاهشو رو مکنن نه میگن اصن برای چی بهش میگن دکتر.به نظرم طبق همون قانونی که به کردان می گفتن دکتر).در نظر داشته باشید مدیر عامل قبلی فوق مکانیک از شریف داشت.بگذریم…

خلاصه یه روزی این آقا اومد یه بخش تو شرکت همین طوری یه واحد اضافه کرد(چارت سازمانی و اینا هم که برن جلو بوق بزنن) به اسم واحد آی تی .بعدشم یه آقایی که 2 سال همش از من بزرگتره رو گذاشت رئیسش.بعد این آقاهه لیسانس صنایع داشت .و یه جورایی شد همه کاره و رئیس با اون همه سابقه کار کارش موند رو هوا!!!!

کم کم کار های آی تی از بخش ما در اومد.

الان منو میبینید اینجا!رسمن از هفته پیش بیکار شدم.تو شرکت هستم اما کاری دیگه بهم ارجاء داده نمیشه.همین طور همکارام.رئیسمم تقریبن داره سوت میزنه. حالا من که فنچی بیش نیستم اما این همکارا و رئیسم عمرشونو برای این کارا گذاشتن حالا خیلی زور داره….

هیچی می خواستم بگم ملت هواستون باشه.این تبیلغاتی که میشه در زمینه افتتاح فلان پروژه و … همش قرار بود 2 سال پیش افتتاح بشه.اما این ها اینقدر نامردن تا حتی حاضر نیستن مدیرانی غیر از مدیرای خودشون این ها رو افتتاح کنن که مبادا به اسمه کسه دیگه ای تموم شه.پاش بیوفته مدیر عامل لیسانس زبانی می زارن و واحد و بخش اضاف میکنن.بعدشم یه نکته بگم برای خانوم ها و  آقایونی که چپ و راست تیکه بار ما می کنن که تو تو فلان شرکت هستی و بیکاری و نون مفت می خوری.به هر حال دوست دارم شما ها هم اینجا بیاید تا بفهمید وضعیت شیر تو شیر اینجا رو ، باشد که از گفته های خود پشیمان شوید :دی

6 Responses to “ماجراهای شرکت ما”

  1. سینا Says:

    درک می کنیم .کاملاً .


  2. این چیزا زیاده … مهم اینه به چسبی به کارهای جدیدتر و از همه مهمتر کارآفرینی رو توخودت زنده کنی
    منتظر این و اون نباش … خودت یه کاری رو راه بنداز …
    خودت رئیس خودت باش
    خودت را باور کن
    به همین راحتی می ترکونی


  3. دست رو دلم نذار که خونه …
    می دونم چی میگی و چی می کشین …


  4. با عرض خسته نباشيد براي فعاليت هاي خوبي كه انجام داده ايد و آرزوي موفقيت :
    وب سايت « تك درخت» معرفي مي شود
    تحليل روز ، جديدترين اخبار روز ، زنگ تفريح (ديدني ترين تصاوير و مطالب برگزيده) ، گالري تصاوير ، مقاله و يادداشت ، برگزيده رسانه ها و مطبوعات روز ، پيشخوان روزنامه ها و …
    تك درخت ، فرداي ايران زمين
    آگاهي حق ماست
    بدانيد و ديگران را نيز آگاه كنيد
    تك درخت مقدم شما را به جمع بازيدكنندگان فراوان روزانه خود گرامي مي دارد :
    http://takderakht.barnegar.com

  5. Reza Says:

    شما معلومه که چقدر کار میکنی! جدا این شرکتتون کجاست؟ میشه آدرسش رو به من هم بدی بیام برای استخدام؟ کارش باید خیلی راحت باشه نه؟ حتما باید شرکتی خیلی خوبی باشه که به خاطر وبلاگ نویسی و وب گردی به شما حقوق میده.


پاسخی بگذارید

