فیلم های این چند روزه

اکتبر 18, 2008

خوب من این یه هفته ییهو خیلی فیلم دیدنم زیاد شد.گفتم بزارم همش جمع شه بعد بیام اینجا گزارش بدم :دی

کنعان: از اون فیلمایی که بود که به شدت دلم می خواست تو جشنواره ببینم اما خوب نشد.اصن نمی دونم چرا هر فیلمی که خیلی اشتیاق دارم بهش ییهو تو ذوقم میزنه. به نظرم یه فیلمه خیلی عادی بود.خیلی عادی.حتی بازی ها هم عادی بود کلن یه جاهای فیلم اضافه بود یا به قولی یه سری ماجرا ها اون وسط مبهم می موند.نمی دونم الان مد شده این طوری فیلم بسازن؟بد تر از همه آخرش بود که خیلی خیلی بی مزه تموم شد.خیلی بی دلیل و خیلی بلاتکلیف می داشت آدمو.نمیدونم من که خوشم نیومد.فقط اگه بهرام رادانشوو بیشتر می کردن بهتر بود.

what happens in Vegas: خوب فیلمه خنده داری بود اما به نظرم نسبت به فیلمای خنده داره آمریکایی که ساخته میشه یکمی موضوع فیلم تکراری بود.در کل ی خواست پیام اخلاقی داشته باشه و اینا دیگه.اما به یه بار دیدنش می ارزید.از کامرون دیاز هم بدم میاد اما تحملش کردم دیگه :دی

سه زن: من نمی دونم چرا این همه از این فیلم تعریف شد؟از اون مدلیا که به کل بیننده رو می ذاشت تو خماری.آخه چند حالت داره.یا کارگردان قصدش اینه که یه داستانو روایت کنه و به یه نتیجه برسه یا همه حرفشو لا به لای سکانس ها و دیالوگ و اتفاقات داستان میگه.براشم مهم نیس خیلی داستان پیوسته باشه و… اما متاسفانه به نظرم سه زن می خواست ترکیبی از هر دو باشه ولی هیچ کدوم هم نبود.نمی دونم من شاید این مدلی باشم اما بدم میاد وسط فیلم ییهو یه اتفاق بیوفته بعدشم معلوم نشه این اتفاقه چی شد.فیلم که آخر نداشت.بعد هم معلوم نبود می خواد به چی بپردازه.آیانویسنده واقعاً داشت دقدقه های یه زن رو نشون می داد؟یا یه فرش شناسو؟ یا منظوره فیلم  پرداختن به منزلت میراث ایران و آثار فرهنگی و باستانی ایران بود؟یا مثلن موضوعش فرار کردن بچه ها از پیش پدر مادرشون؟یا جایگاه زن و جامعه مرد سالاری و سنتی؟دقت می کردی می دیدی کاگردان دلش می خواد به همه این ها بپردازه و هی تیکه تیکه یه جاهایی حرف هایی میزنه اما ولش میکنه.خوب طبیعیه همه این حرف ها رو نمیشه تو 2 ساعت فیلم نشون داد.نمی دونم خلاصه که من خوشم نیومد.

https://i1.wp.com/www.30nema.com/images/pictures/sehzan01_30nema%20(2)_210.jpg

wanted: این فیلمه خوبی بود.البته اگه به دنباله یه فیلمه اکشن هستید که جلوه های ویژه ها داشته باشه  و کلن فیلمه لوس و بیمزه ای نباشه این فیلم گزینه خوبیه.از این فیلماس که عشقه صدا و سیماس.آخرشم خوب تموم میشه.یعنی رضایت بخش.هندی هم نیست و کلن خوب بود دیگه.آنجولیا جولی اش هم زیاده قابل توجه طرفداران

Body of lies: اوه اوه اینو که دیگه معلومه برای چی دیدم. حالا قسمته گلشیفته شو بزارم کنار کلن فیلمه خوبی بود.بازی ها خوب بودن.مخصوصا راسل کرو.خیلی حال می کنم با بازیش.دی کاپریو هم که تازگی ها خیلی خوب بازی می کنه اما من ازش انتظار بیشتری داشتم.ریدلی اسکات اما ماله این حرفا نیست.یعنی همون بره فیلمه تاریخی و اینا بسازه خیلی بهتره… اما کلی بخوایم در نظر بگیریم فیلمی نبود که ارزشه این همه تو بوق و کرنا کردن رو داشته باشه.خیلی عادی بود .بازی گلشیفته فراهانی هم بد نبود.متفاوت بود به هر حال.

دیگه همین

ها حالا فیلمه خنده دار خارجکی می خواین chuck and larry رو ببینید و حالشو ببرید.

بعدشم یه تصمصیمه جدی گفتم.دیگه عهد کردم فیلم های جدی ایرانی از کارگردان های مشهور رو نرم ببینم.از همشون نا امید شدم. می خواستم آواز گنجشک ها رو هم ببینم بیخیالش شدم گفتم بزارم یه تصویر خوب هم از مجید مجیدی تو ذهنم مونده با این فیلمش خراب نشه.حاتمی کیا و اینا رو هم که خیلی وقته فاتحه شون خونده شده.دقت کردین امثال کلن فیلما خیلی ضعیف بودن؟جشنواره هم همین طور بود.شایدم من زیادی پر رو شدم.همین فیلمای کلاهی برای باران و و امین حیایی و محمد رضا شریفی نیایی بهتره.لاقل آدم یکم می خنده.هر چقدر هم که جفنگ باشه

22 Responses to “فیلم های این چند روزه”

  1. Endless Love Says:

    «آنجولیا جولی اش هم زیاده قابل توجه طرفداران»
    تو این فیلم بازی می کنه؟ کی هست؟

  2. امید Says:

    wanted قشنگه و جالب تموم میشه. با دیدن این فیلم میشه یه درس گرفت و اونم اینکه در مورد زندگیمون و اینکه کی هستیم بیشتر فکر کنیم.

  3. mychamber Says:

    بله.. ما می‌توانیم از فیلم‌های جذاب و آموزنده‌ایی مثل وانتد، درس عرفان و حکمت و ژان‌گولر و غیره بگیریم


  4. به به ! اون Wanted رو هستم ، جالب بود یعنی برای پر کردن وقت و البته خندیدن بد نبود مخصوصا اون روش تیر اندازیشون :)
    ُخوشحالم که داریبر می گردی به دوران خوبت

  5. maryamss Says:

    به سروش: مگه اشتباه نوشتم؟
    به endlesslove: بله یکی از بازیگران اصلیش آنجولیا جولیه
    به امید: کلن فیلمش برای سرگرمی خوب بود
    به مای چمبر :))))))))))))
    به کاوه:ممنون از لطفت :)

  6. صندوقک Says:

    از بین این فیلم ها من فقط What happens in vegas و Wanted رو دیدم که هر دوش را هم دوست داشتم.


  7. 09370251961…..sms….zang 10 am…

  8. سیاوش Says:

    مریم عزیز از دوت حاتمی کیا ننوشته بودی.البته فکر می کنم مخاطب زن بیشتری داشته بشه تا مرد.کنعان و سه زن رو ندیدم.اما دعوت و بازی بسیار بد فروتن ناامیدم کرد.راستی تو فیلمهای ایرانی که دیدی شریفی نیا به نوعی!حضور نداشت؟

  9. سينا Says:

    منهم موافقم. الان هم مدتيه هر چي فيلم مزخرف مثل مجنون ليلي و همخانه و انتخاب و… همه رو ميخرم .توي اين اوضاع آدم دلش ميخواد بي دغدغه و بدون فكر فقط سرگرم بشه. شايدم زوركي بخنده.

  10. paya Says:

    سلام فیلمهای جالبتری هم هست
    به سایت ما یه سر به زن

  11. مشق شب Says:

    امثال؟!!!!!!
    همون تاثیر زیاد فیلم دیدنه…


  12. خب مریم خانم
    نمی دونم مرخصی ساعتی بمون می دن بریم سینما یا نه
    اگه دادن به توصیه هاتون عمل می کنم :!:

  13. weblogchi Says:

    با سلام
    از شما دعوت میکنم در پروژه ی مشترک بچه های وبلاگستان همکاری کنید.ما برای حضور بزرگان در رادیو وبلاگستان دعوتنامه نمی فرستیم , بلکه با کمال میل درخواست میکنیم.
    حضور شما با انبوه تجربه هایی که تا بحال کسب کرده اید باعث تسریع پیشرفت پروژه ی رادیو وبلاگستان خواهد شد.
    با سپاس
    http://WWW.RADIOWEBLOGESTAN.WORDPRESS.COM

  14. رامن Says:

    سلام

    از مهرباني تان خيلي خيلي ممنونم.

    گُل + گُل + گُل :)

  15. علیرضا Says:

    ضعف فیلم های اخیر ایرانی رو موافقم.
    محتواشون خیلی ضعیف شده و کلا وقت آدم تلف میشه با دیدنشون.
    دروغ ها رو هم هنوز ندیدم!
    ضمنا از اینکه شما رو اون روز تو نمایشگاه ملاقات کردم خیلی خوشحالم…

  16. DESERTER Says:

    انقدر فیلم نبین .. قوه خلاقیتت رو نابود می کنه.

  17. essi Says:

    سلام و خسته نباشید
    چنانچه با تبادل لینک موافقید(آمارم بالای 8000 هست)
    ما را با نام:
    افسانه جومونگ ، سریال جومونگ
    لینک کنید
    و نام لینک خودتون را برای ما بفرستید
    با آرزوی موفقیت

  18. محمدطاها اميري Says:

    می گویند: روزی عده ای از شیعیان به دیدار امام رضا(ع) آمدند و به خادم امام گفتند: می خواهیم آقا را ببینیم آقا اجازه نداد. بعد از چندین مرتبه، امام اجازه ورود را دادند. همه آمدند به امام گفتند: ما همه شیعه شماییم، چرا اجازه نمی دادید. امام(ع) فرمود: شما محب ما هستید نه شیعه ما؛ شیعه آن کسی است که به فرمان ها و دستورهای ما گوش دهد و عمل کند. قال الامام علیه السلام: ان شیعتنا هم الذین یتبعون آثارنا و یطیعونا فی جمیع اوامرنا و نواهینا فاولئک شیعتنا فاما من خالفنا فی کثیر مما فرضه الله علیه فلیسوا من شیعتنا؛ شیعه ما کسانی هستند که آثار و گامهای ما پیروی می کنند و در همه اوامر و نواهی از ما اطاعت می کنند. اینان شیعیان ما هستند و اما کسانی که در بسیاری از واجبات الهی با آن مخالفت می ورزند، ایشان از شیعیان ما نیستند. (بحارالانوار، ج 65، ص162)
    در حقیقت امام(ع) می فرماید که هرکس که محبت اهل بیت(ع) را در دل دارد شیعه نیست؛ بلکه شیعه شرایط خاصی دارد که اطاعت محض و کامل از ما و فرمان های الهی یکی از آن هاست….لعنت خدا بر آنهایی که با راه اندازی سایت های غیر اخلاقی جوانان شیعه را منحرف می کنند….

  19. صدرایی Says:

    سلام .من مجردم و سی سال دارم . ساکن قم هستم. من به دنبال خانمی مهربون برای ازدواج موقت چند ساله هستم تا مونس هم باشیم. در صورت تمایل شما اولش به مدت چند ماه ازدواج موقت می کنیم بعدش اگه تفاهم داشتیم عقدمون را دایمی می کنیم…البته اگه خواستید کسی فعلا چیزی نفهمه خودمون صیغه ای یک ساله می خونیم و هفته ای یه بار یا چند بار هم میام بیرون همدیگر رو می بینیمtaha26qom@yahoo.com


پاسخی بگذارید

