پادکست فرند فید

سپتامبر 29, 2008

یوووووووووووووه بالاخره این پادکست منتشر شد و من هی ذوق داشتم ببینم چه جوری میشه.

لازم به ذکره که بنده و همسر جان نزدیک به 4 5 دقیقه فک زدیم اما خوب به خاطر زیق وقت نشد که کامل بیاد تو پادکست.خلاصه خدا رحم کرد چون همش می ترسیدم با اون چیزایی که گفتیم به بچه های بالاترینی بر بخوره.

تشکر ویژه از امیر همایی (که به من خبر داد)،حامد صفا و حسن آی تی لاین عزیز.اسمایلی ارادت و اینا.خیلی دستتون درد نکنه

تشکر خیلی ویژه هم از همسر جان که با اینکه نه تو بالاترین فعالیت داره نه مدت زیادیه که فر فر نیومده اما با من از هر نظر همکاری کرد. خوب البته باعث شد ترقیب شیم مشتکری پادکست بدیم بیرون

اما خوده پادکست خیلی عالی شده و به نظرم خیلی حرکت خوبی بود و امیدوارم شروع خوبی برای پادکست های اشتراکی با موضوعات مختلف باشه.من از همین وبلاگ آمادگی خودم رو اعلام می دارم.اون قسمت آخر پادکست رو هم خیلی خوشم اومد.انتقاد هایی که به فرند فید شده واقعن خیلی خوب بود و من با همشون موافقم.

دیگه صدامونم رفت تو رادیو زمانه و مشهور واینا

خودمم می دونم بی جنبه ام :دی

پ.ن: درمورد فرند فید خیلی دوست دارم علاقه ام بهش برگرده چون مدتیه دارم حرفامو در موردش پس میگیرم.این مدت یه چیزایی دیدم که باعث شد از دنیای مجازی هم دور شم.شاید دوست دارم آدم ها همونطوری باشن که در موردشون فکر می کردم و انتظار یه رفتار هایی رو ازشون ندارم….نمی دونم شایدم من اشتباه می کنم

پ.ن2:این پادکستو اگه تاحالا گوش ندادید،زود گوش بدید نظرتونو بگید.من خیلی دوس دارم بدونم چی جوریکی بودم

10 Responses to “پادکست فرند فید”

  1. میلاد Says:

    فرندفیدی ها منتظر بازگشت یکی از اعضای ارشد ستاد حمایت از لاست هستند :D


  2. من كه از فرفر فراريم چون وبلاگم رو بيشتر دوست دارم< به روي چشم گوش ميدم نظرمم ميگم.


  3. با نظرت موافقم در مورد بالاترين ولي در كل با وب 2 مشكل دارم مخصوصا فرندفيد براي كاربر هاي داخل ايران فكر كنم بي فايده باشه و هيچ سودي نداره به جز تلف كردن وقت نيست و هزران دردسر ديگه… فكر كنم بهتره كه توي يه پست نظرم رو بگم. البته مواهبي هم داره كه گفتين به هر حال من مثل اون كشاورزيم كه هنوز هم با لوكوموتيو مشكل داره و ميگه اسب بهتره !

  4. alireza Says:

    salam hamintore dashtam rad mishodam omadam to vebet nazare khasi ham nadaram

  5. gajamoo2 Says:

    سلام.
    پادکست جالبی بود.
    شخصاً کاری به این ندارم که تو بالاترین و فرفر و…. کی با کی مشکل داره……..
    مهم اینه که :
    گجمو در بالاترین
    گجمو در فرند فید
    گجمو در همه جا هست 8) :D

  6. navid4d Says:

    سلام
    شما رو دعوت به شرکت در سیستم رنک هانتر میکنم .
    http://rankhunter.wordpress.com

  7. دوشیزه شین Says:

    سلام مریم جون
    جالب بود
    :*:*


  8. کم حوصلگی مجال نداد گوش بدم
    فردا گوش می دهم و نظرم را می گم

  9. behnamtarin Says:

    با سلام ؛

    نام وبلاگ شما  در میان وبلاگ های ثبت شده در نظرسنجی بانوان برتر وبلاگستان درج شده است .
    بدینوسیله از شما دعوت می شود تا در مراسم تقدیر از وبلاگ نویسان برتر زن نظر سنجی پرشین وبلاگ که با حضور جمع کثیری از وبلاگ نویسان برگزار می شود شرکت نمایید .شایان ذکر است در این مراسم از 100 وبلاگ برتر تقدیر و به 25 وبلاگ اول جایزه اعطا می شود .
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ دبیرخانه جشن مراجعه فرمایید .

    با تشکر

    نام : دبیرخانه همایش تقدیر از بانوان وبلاگ نویس
    Email : 21stmehr@gmail.com
    Site : http://21stmehr.persianblog.ir
    من از طرف هستم


  10. پادکست جالب و طولانی شده بود.

    بابت تبریک هم خیلی ممنون


پاسخی بگذارید

