تولد وبلاگی

سپتامبر 23, 2008

ای خدااااا یعنی ببین من چقدر هواس پرت و پیر  و فر توت شدم که یادم رفت چند روز پیش سالگرد تاسیس! وبلاگم بوده.اااااا هی همش حواسم بود که طرفای شهریور و اینا باید باشه اما یادم رفت باز :(

وبلاگ نویسی رو که از بلاگفا شروع کردم اما تصمیم گرفتم سالگرد وبلاگمو از وقتی بگیرم که اومدم تو ورد پرس.اینم اولین پستهای واقعیم که تو ورد پرس پابلیش کردم. اخییییییی یادش به خیر هیییی

یه چیزی هم می خوام به این مناسبت اینجا توضیح بدم.اینکه چرا maryamss رو برای وبلاگم انتخاب کردم (چون هی دوستام ازم می پرسن گفتم شاید برای بقیه هم سوال باشه).در واقع اسم کم اورده بودم موقع ثبت تو وردپرس.و خیلی اتفاقی و الکی پلکی این اسم انتخاب شد.البته بعدش فهمیدم که شعر هم میشه : مریم اس اس ات ورد پر اس !!!

تو این یه سال وبلاگ نویسی جدی خیلی چیز های یاد گرفتم.در کنارهمه اون اعصابی که از آدم میره برای خوندن بعضی مطالب تو وبلاگستان و بالاترین و پست زندن و جواب دادن و کامنت و شلوغ پلوغ بازی و …. میشه چیزهایی یاد گرفت که شاید تو دنیای حقیقی خیلی سخت پیدا بشه.جدای از مطالبی که در وبلاگستان منتشر و باعث بالا رفتن اطلاعات عمومی و تخصصی آدم میشه بعضی از اخلاق ها و رفتار کابران باعث شد که خیلی در زندگی واقعیم هم تغییر ایجاد بشه.اینکه زود عصبانی نشم،اینکه جو گیر نشم(به به!)، اینکه زود قضاوت نکنم.البته نمی گم الان خیلی آدم باحال و اینایی شدم اماخوب خیلی بهتر شدم.به نظر من کاربران دنیای مجازی شاید از یک جهت خیلی شبیه آدم های حقیقی باشن اما باید اعتراف کنم اکثریت آدم هایی هستند که تو دنیای حقیقی شاید کم بشه پیداشون کرد.

یه اعتراف دیگه هم می کنم.دوستان وبلاگیم رو خیلی دوست می دارم.حتی شده گاهی اوقات اونقدر حواسم به فرند فید و …. بوده که یادم می رفته روزگاری من به فلان وبلاگ سر میزدم و چقدر از نوشته هاش لذت می بردم و وقتی به یاد می اوردم از خودم ناراحت می شدم. تو این یک سال دوستان وردپرسی خیلی به من لطف داشتن.خیلی ها شون الان واسه خودشون وبلاگ روی هاست شخصی دارن و حالشو میبرن اما واقعن جاشون خالیه.نمی دونم من از این مدلیام که تو خاطراتم گیر می کنم و نمی تونم بیام بیرون اما هنوزم دوست دارم اسمشون بیاد تو داشبورد وردپرس.با اواتورشون.به نظرم صمیمیتی که تو کامنت گذاشتن توی وبلاگ های دوستان و همسایه ها هست تو هیچ کامنت فرند فید و … نیست.البته این نظره منه ها یه وقت سوء تفاهم نشه

آهان یه چیز دیگه که نگه داشته بودم تو همچین روزی بگم.از وبلاگ هایی که تو وردپرس بودن و قبل از اینکه بیام اینجا خیلی نوشته ها و قالب وبلاگشون ترقیبم کرد یکی دکتر مزیدی بود(دیگه این که معلوم بود)، وبلاگ کوله پشتی،  وبلاگ بی خدا( که آدرسشم تغییر کرده)، وبلاگ لوکادیوم ، (نیست شده این وبلاگ)itholics و وبلاگ صبحونه.(فک کنم فقط بیخدا و کوله پشتی قالبشون اصن عوش نشد از پارسال) دوستای وردپرسیمم که بعد پیداشون کردم خیلی زیادن.همینایی که ایم کنار لینکشون کردم و از صمیم قلب می گم که اگر روزی ننویسن دلم خیلی براشون تنگ میشه.یک جور هایی عادت کردم.

دیگه همین.

29 Responses to “تولد وبلاگی”

  1. اسماعیل Says:

    مبارک است انشاالله

  2. محمد Says:

    مبروک!
    ایشالا پست تولد n+1 سالگی!
    و امیدوارم دیگه کسی روی هاست نره


  3. اِه اِه تهوهلود بوووهده؟ :‌ * : * تولد تولدت تولدش مبااااارک :) اشکال نداره که یادت رفته ! وبلاگ خوب و مهربونه می بخشتت مریم جون ! اسمایلی چشمک

    ما نیر اعتراف مینماییم که شما را دوست میداریم مریم جوووووون. اسمایلی کیس و هاگ و اینا

  4. سروش Says:

    شاباش شاباااااااش

  5. gajamoo2 Says:

    تولک تولک تولکش مبارک
    مبارک میارک تولکش مبارک
    سلام.
    امیدوارم با مدیرش 100 ساله شه.


  6. سلام

    ميگم چه جالب… من بار اوله كه ميام اينجا فكر كنم. و حضورم مصادف شد با تولد يكسالي وبلاگتون….

    اميدوارم هر سال بهتر از پارسال بنويسي و مفيد و ارزشمند باشي براي وبلاگستان. و تو اينترنت فارسي زبان كه ملت سرچ ميكنن يك راست بخورن وسط وب شما و لذتشو ببرن.

    موفق و مويد باشيد (بيش از پيش)
    علي يارتان (تا هميشه)

  7. دوشیزه شین Says:

    سلام مریم جون
    مبارکا باشه دوست جون

    امیدوارم هر سال وبلاگ نویسی شما بالنده تر از سال قبل باشه.


  8. خیلی خیلی مبارک است رفیق!

  9. Endless Love Says:

    یادش به خیر، دلیل سفر ما نیز دکتر مزیدی بود.
    تولد وبلاگتان مبارک.

  10. زهرا Says:

    سلاااااااااام مریم جونم
    تفلد وبلاگت خیلی خیلی مبارک باشه:-*
    خودت میدونی که چقدر خودتو وبلاگتو دوست دارم
    امیدوارم سالهای سال زنده باشی و البته نکته مهمتر اونکه زودتر به زودتر آپدیت کنی

    قربووووووونت :-x


  11. مبارک باشه ;)
    سالگرد وبلاگ من هم نزدیکه


  12. این روزا آدم اونقدر گرفتاره که تولد خودش یادش میره چه برسه به وبلاگش!
    مبارک باشه،ان شاءالله تولد صد سالگیش :D

  13. MrWill Says:

    مبارک بشه این سالگرد! ایشاالله همیشه به همین زیبایی و خوبی باشه!

  14. mohsen Says:

    وای. مبارکه خیلی. من امروز دیدم اینو. خیلی خوشحالم که سالگرد گرفتی. گله هم نمیکنم که کم کار شدی چون خودم هم کارنامه خوبی ندارم :)
    ایشالا درگیری های فکری ات کمتر بشه و پر و پیمون بنویسی. خیلی ممنون از لطفی که داشتی. ما کوچیکتر از این حرف هاییم.
    موفق باشی و پایدار :)

  15. سمیه Says:

    سلام مریم خانوم گل
    مبارک ها باشه بانو. امیدوارم وبلاگت همینجوری عمر کنه و هر روز پربارتر بشه. پاینده باشی عزیز

  16. هستی Says:

    تولدت مبارک ^__^

  17. عرفان Says:

    تولدتون مبارک باشه !

    انشالله چنصدمین سالگرد

    :)

  18. مجید Says:

    مبارکتون باشه.
    من هم تولد وبلاگم رو یادم رفته بود! ولی خلاصه با تقویم و اینا جورش کردم! دقیقاً 4 روز قبل از تولد خودم! در مردا یعنی اون 18 من 22! قصد دارم سال دیگه شناسنامش رو تغییر بدم هر دو مون رو بکنم تو یه روز!


  19. سلام دوست عزیز اصلا عیبی نداره اگه خدا بخواد ساله بعد راستی هفتم مهرماه تولد ولاگمه اومدم دعوتت کنم . حتما بیا
    ((( کادو یادت نره هاهاهاها )))

  20. فائزه Says:

    سلام گلم. مرسی که زودی جوابم را دای.
    انقده ذوق کردم وقتی دیدم این تویی که کامنت گذاشتی :)
    منم باید ترک کنم :دی
    دوست دارم
    تولد وبلاگتم هوارتا مبارک باشه


  21. سلام، اینها فرمایشات شما به بنده بود، لطف کنید یک بار دیگر بخوانید:
    یلی خیلی برای شما متاسفم.یعنی اسم مسلمان رو از رو خودتون بر دارید بعد شروع کنید به زدن این حرف ها!کمانگیر که یک انسانه محترمه، اون فاکس نیوز و جورج بوش و قاتل و جانی کار هاشون شرافت داره به کار شما چون لاقل به اسم دین و حوزه و مذهب و خدا فحاشی نمی کنن و تهمت نمی زنن!بترسید آقای محترم از عذابی که خدا میده برای شکستن دله یک انسان(مسلمان و مومن بودنش پیش کش) و بترسید از قضاوت خدا وقتی در مورده بنده خدا اینقدر ناعادلانه قضاوت می کنید.زهرا یک حرفی زده از روی دلش.هنوز هم نمی دونه که برداشتش اشتباهه. چون کمانگیر و سمیه قبل از رابطه وبلاگی رابطه دوستی دارن در دنیای حقیقی دارن.شما این چیزا رو می دونین واین طوری واسه خودتون داستان می نویسید؟اونم از روی قضاوت عجولانه زهرا؟!!!!الله اکبر به این همه دلسوزی شما برای اسلام و مسلمینو دفاع مقدس و ….خجالت بکشید و لطف کنید به جای این گونه پست ها و خاله زنک بازی کمی فکر رو به کاربندازید و به کتب نخوانده تان سری بزنید و کمی اخلاق یاد بگیرید.
    و حالا عرایض بنده:
    اول؛ از چند چیز تشکر می کنم؛ نگرانی تان برای اسلام و م مسلمین و دفاع مقدس. نگرانی تان برای مسلمانی ما و قضاوت خدا درباره ما، نگرانی تان برای مظلومیت فاکس نیوز و باقی آدمکش ها، نگرانی تان برای کتابهای نخوانده بنده و نگرانی تان برای شکستن دل انسانها! (حالا خدائیش مگه ما انسان نیستیم که دیگران حق دارند ما را مضحکه کنند اما ما حق نداریم جواب بدهیم؟ شما هم استانداردتان دو گانه است؟)
    دوم؛ شما کجا دیدید که من به اسم اسلام به کسی تاخته باشم؟ من اصلا با اسلام کاری نداشتم، من برای دفاع از خودم و برای تلافی سوء استفاده ناروایی که تیم مورد علاقه شما از یک مطلب خاص بنده انجام دادند واکنش نشان دادم، می خواستم نشان بدهم که این حضرات آی کیو فکر می کنند همه جز خودشان خنگ وگول هستند در حالی که عکس این قضیه صادق تر است.
    سوم؛ شما من را به خاله زنک بازی متهم کردید اما انصافا خودتان قضاوت کنید که کار من خاله زنک بازی بوده یا اداهای تیم کمانگیر و طرفدارانش؟ ـ منکر وجود این تیم که نیستید؟ هستید؟ ـ به هر حال همانطور که گفته بودم من نسبت به استفاده ابزاری از بعضی چیزیها، طلبگی یک انسان، هفته دفاع مقدس و … حساس هستم و اگر عقل ناقصم لازم بداند واکنش قلمی نشان می دهم، چون کار دیگری از دستم برنمی آید و بیشتر از این هم حق ندارم.
    چهارم؛ من کاری به رابطه دوستی آدمها در بیرون یا داخل دنیای مجازی ندارم، من باغچه خودم را بیل زده ام. اگر آنها آن کار غیراخلاقی را راجع به مطلب بنده انجام نمی دادند من هم کاری به کارشان نداشتم، کما اینکه قبل از این نداشتم.
    پنجم؛ ممنونم که توجه نشان دادید.


  22. اینها فرمایشات شما به بنده بود، لطف کنید یک بار دیگر بخوانید:
    یلی خیلی برای شما متاسفم.یعنی اسم مسلمان رو از رو خودتون بر دارید بعد شروع کنید به زدن این حرف ها!کمانگیر که یک انسانه محترمه، اون فاکس نیوز و جورج بوش و قاتل و جانی کار هاشون شرافت داره به کار شما چون لاقل به اسم دین و حوزه و مذهب و خدا فحاشی نمی کنن و تهمت نمی زنن!بترسید آقای محترم از عذابی که خدا میده برای شکستن دله یک انسان(مسلمان و مومن بودنش پیش کش) و بترسید از قضاوت خدا وقتی در مورده بنده خدا اینقدر ناعادلانه قضاوت می کنید.زهرا یک حرفی زده از روی دلش.هنوز هم نمی دونه که برداشتش اشتباهه. چون کمانگیر و سمیه قبل از رابطه وبلاگی رابطه دوستی دارن در دنیای حقیقی دارن.شما این چیزا رو می دونین واین طوری واسه خودتون داستان می نویسید؟اونم از روی قضاوت عجولانه زهرا؟!!!!الله اکبر به این همه دلسوزی شما برای اسلام و مسلمینو دفاع مقدس و ….خجالت بکشید و لطف کنید به جای این گونه پست ها و خاله زنک بازی کمی فکر رو به کاربندازید و به کتب نخوانده تان سری بزنید و کمی اخلاق یاد بگیرید.
    و حالا عرایض بنده:
    اول؛ از چند چیز تشکر می کنم؛ نگرانی تان برای اسلام و م مسلمین و دفاع مقدس. نگرانی تان برای مسلمانی ما و قضاوت خدا درباره ما، نگرانی تان برای مظلومیت فاکس نیوز و باقی آدمکش ها، نگرانی تان برای کتابهای نخوانده بنده و نگرانی تان برای شکستن دل انسانها! (حالا خدائیش مگه ما انسان نیستیم که دیگران حق دارند ما را مضحکه کنند اما ما حق نداریم جواب بدهیم؟ شما هم استانداردتان دو گانه است؟)
    دوم؛ شما کجا دیدید که من به اسم اسلام به کسی تاخته باشم؟ من اصلا با اسلام کاری نداشتم، من برای دفاع از خودم و برای تلافی سوء استفاده ناروایی که تیم مورد علاقه شما از یک مطلب خاص بنده انجام دادند واکنش نشان دادم، می خواستم نشان بدهم که این حضرات آی کیو فکر می کنند همه جز خودشان خنگ وگول هستند در حالی که عکس این قضیه صادق تر است.
    سوم؛ شما من را به خاله زنک بازی متهم کردید اما انصافا خودتان قضاوت کنید که کار من خاله زنک بازی بوده یا اداهای تیم کمانگیر و طرفدارانش؟ ـ منکر وجود این تیم که نیستید؟ هستید؟ ـ به هر حال همانطور که گفته بودم من نسبت به استفاده ابزاری از بعضی چیزیها، طلبگی یک انسان، هفته دفاع مقدس و … حساس هستم و اگر عقل ناقصم لازم بداند واکنش قلمی نشان می دهم، چون کار دیگری از دستم برنمی آید و بیشتر از این هم حق ندارم.
    چهارم؛ من کاری به رابطه دوستی آدمها در بیرون یا داخل دنیای مجازی ندارم، من باغچه خودم را بیل زده ام. اگر آنها آن کار غیراخلاقی را راجع به مطلب بنده انجام نمی دادند من هم کاری به کارشان نداشتم، کما اینکه قبل از این نداشتم.
    پنجم؛ ممنونم که توجه نشان دادید.


  23. تولد وبلاگتان هم مبارک [گل]

  24. vivavida Says:

    تولد وبلاگت مبارک منم یادم رفت امسال تولد بگیرم براش و یکسالگیش به همین سادگی گذشت اما ان شالله سال دیگه جبران می کنم … ;) امیدوارم سالیان دراز و طویل اینجا بنویسی و بنویسی و بنویسی !


  25. مبارک باشه مریم جان. :)

  26. رامن Says:

    با درودهاي فراوان

    خيلي دير رسيدم. خيلي معذرت مي خواهم و خواهش مي كنم بي زحمت من را ببخشيد.

    سالگرد وبلاگ تان را تبريك مي گويم. اميدوارم هميشه و همه جا سلامت و شاد و موفق باشيد.

    من وبلاگ شما و شما را خيلي دوست دارم. هميشه چيزهاي جالب و جديد و خيلي خوبي به خصوص درباره ي فيزيك از شما ياد گرفته ام و همه را به شما مديونم. من بارها از مطالبي كه از شما ياد گرفته ام توي درس علوم و كارهاي گروهي مدرسه مان استفاده كرده ام. من از همه ي زحمت هاي تان تشكر مي كنم.

    گُل + گُل + گُل :)


پاسخی بگذارید

