سرگرمی جدید : Polyvore

ژوئیه 27, 2008

بعد از ماجرا هایی که با استاد پیدا کردمو و افسردگی بعدش در یک غروب دل انگیز تصمیم به ترک فرند فید گرفتم.اما واقعن خیلی سخت بود و خلاصه به دنبال یک جایگزین برای کاهش درد اعتیاد باید پیدا می کردم.

سایت پلی ور یکی از سایت هایی بود که مدت ها بود دلم می خواست توش فعال باشم و ست بزنم.ست های بچه ها رو مخصوصن می دیدم خیلی دلم می خواست.اما اول بار که عضو شدم چون خیلی هم بلد نبودم مخم سوت کشید از این همه آیتم و کلن بیخیالش شدم.بعد از ترک فر فر گفتم یه اراده ای بکنم و یه ست در بیارم و خلاصه تا الان دو تا ست تونسم بزنم.

وقتی که آدم می ره فروشگاه از بین اون همه لباس و وسایل چیزی که می خواد رو می خره و اصن هم ست و نوع لباسه خاصی مد نظرش نیست. و بعد هم که خواست لباسی رو ست کنه از همون آیتم هایی که بر گزیده انتخاب می کنه.به نظرم تو پلیور هم باید چنین کاری کرد.یعنی اول کمی آیتم به لیست آیتم ها اضافه کنین و از بین اون ها ست بزنین.من خودم اولین بار فکر میکردم آدم باید مد نظر داشته باشه که چه ستی می خواد بزنه و به خاطر همین فقط دنبال آیتم های خاص می گشتم و آخرشم اون چیزی که می خواستم نمی شد. خلاصه کلن هر چیزه باحالی دیدید اضافه کنید

اینو هم بگم به ست های بقیه سر بزنین.حتی اگه از کل ست هم خوشتون نیاد توش آیتم های خیلی باحالی دیده میشه که می تونین اون ها رو هم اضافه کنین به لیست آیتم ها تون.خودمم تو کانتکت هام سعی کردم افراد خوش سلیقه رو اضافه کنم که از ست ها شون ایده هم بگیرم.

به هر حال سرگرمی خوبیه و راستش احساس می کنم ذهنم رو هم خلاق می کنم.هر چند که آدم دلش آب میشه این لباسای خوشگل رو میبینه و نمی تونه داشته باشه.

پروفایله من در پلی ور

پ.ن: من تو فر فر هستما یه وقت فک نکنین رفتم.به هر حال فر فر چیزه دیگریست

پ.ن2: به هر حال م یدونم من آدم نمیشم و همیشه یه چیزی پیدا می کنم که بهش معتاد شم

14 Responses to “سرگرمی جدید : Polyvore”


  1. پ.ن 2 رو به شدت موافقم!! لباس ست کردن هم از کارایی که فقط از دخترا تو محیط مجازی بر میاد!!

  2. maryamss Says:

    به محمد جواد:شما اول عضو شو ببین چند تا خانوم و آقا عضو این سایت هستن بعد بگو این کار ماله دختراس!اتفاقن خیلی از آقایون فعال تر از خانوم ها هستن تو ست کردن لباس :دی

  3. سينا Says:

    ممنونم ازتبريك شما . اميدوارم شما هم از اين قدمهاي خير داشته باشين. به دوست خوب من هم سلام برسونين.

  4. رامن Says:

    با درود فراوان

    چند تا لينك جالب:

    [video src="http://www.unep.org/Newscentre/videos/UNEP_CNnet_Fragile.wmv" /]

    http://www.jadidonline.com/images/stories/flash_multimedia/shamlou_ida_test/shamlou_high.html

    http://israelisbad.persiangig.com/Fun/IRAN-Europa.swf

    اين چند تا براي خودم خيلي جالب بودند. گفتم شايد شما هم دوست داشته باشيد.

    با سپاس

    [گل][گل][گل][لبخند]

  5. reza Says:

    چقدر وقت و حوصله ميخواد اين كار . اوه

  6. مهدی Says:

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

  7. محمدرضا Says:

    ستی که آدم فقط حسرت شو بخوره به چه دردی میخوره.
    راستی کلینیک خوب برای ترک اعتیاد هم سراغ دارم. اگه خواستی خبرم کن.


  8. گویا جماعت معتاد هیچ رقمه ترک پذیر نیند :!:

  9. سحر Says:

    ممنون مریم جونم! *:

  10. صبورا Says:

    سلام مریم جونم
    ممنونم از همدردیتون
    .
    .
    .

    بذار ببینم این سایت چی داره ؟

  11. مريم Says:

    اجازه هست ميخوام باصداي بلنددادبزنم كه حرف
    ندارين

  12. احسان Says:

    سلام

    اگه تونستي يه سر هم به ما بزن
    خوشحال ميشيم

    درپناه حق

  13. الهام Says:

    مرسی


پاسخی بگذارید

