بازی های وبلاگی:24 ساعت آخر+بازی 10 تایی ها

ژوئن 18, 2008

خوب من در طی یک اقدام خداپسندانه از طرف دوستان دعوت شدم به بازی وبلاگی.واقعن این بازی وبلاگیا خوبیش به اینه که تکراری نیست و همش حوله یه موضوع نمی چرخه.می خواستم یه پست در مورد دانشگاه زنجان بزارم بعد دیگه خودمم حالم بد شد اینقدر همه جا صحبت از همین بود.

خوب اول از همه 24 ساعت پایانی زندگی که آق فری منو دعوت کرده:

واقعیتش قبلن ها هم به این موضوع فکر کرده بودم. اگه 24 ساعت مونده باشه نهایت سعی مو می کنم که آرزو به دل از دنیا نرم.بنابر این سریع می پردازم به کارهاییکه می خواستم انجام بدم اما هیچ وقت نتونستم.مثلن اول میرم یه دله سیر تو یه رستوران باحال غذا میخورم.یا میرم کایت سواری یا سقوط با چتر از هواپیما چون همیشه آرزوشو داشتم اما فرصتش نشده تا حالا.اگه پارک ارم هم باز بود یه سر می رم سوار ترن هوایی و رنجرش میشم حال می کنم.بعد از چند نفر که ناراحت بودم میرم دغ و دلیمو سرشون در میارم.مثلن چند تا از استادای دانشگامون.مخصوصن یکیشون که یه بار سر پایان ترم ازم تقلب گرفت و خیلی اذیتم کرد.میرم بهش میگم چقدر آدم بیسوادی بود و خودش خبر نداشت.بعد چند تا از همکارامم اینجا هستن که همیشه تو دلم بهشون فحش می دادم.اون دغ و دلی ها رو هم می برم علنی می کنم.بعد دیگه میرم یه قبر یه جای خوش آب و هوا برا خودم می خرم.بعدش یه سری آهنگ و اینا آماده می کنم که برا شادی روحم بالا سر قبرم بزارن(یه بار دیگه هم گفته بودم بعضی از آهنگا رو می خوام وصیت کنم بعدن بیام بالا سرم بزارم عوض گریه وزاری).یه سری فیلم هم هست که دوست دارم قبل از مردنم ببینم.اونا رو هم میرم به هر قیمتی شده گیر میارم میبینم….اگه وقت داشته باشم یه آرایشگاه خفن میرم و مدل مو رنگ موم رو طوری میزنم که همیشه دلم میخواسته(مثل پینک).بعد یه سری لباس خوشگل هم می خرم می پوشم بعد میرم آتلیه و یه عالمه عکساس جور واجور میندازم.اخرشم این طوری تموم میشه که مثل فیلم مادر که همه بچه هاشو جمع کرد بعدش مرد همه فامیلو و اینا رو جمع می کنم که بالا سرم باشن وقتی مردم.اهان یه چیز دیگه. پشت یه خاور میشینم رانندگی کنم.خیلی دوست دارم ببینم چه حسی به آمد دست میده

دومین بازی که از طرف حدیثه جون بود.بازی 10 تایی ها.

خوب چیزی که مسلمه و دیگه همه می دونن علاقه زیاده من به سریاله لاسته.به عمرم از هیچ سریالی به اندازه این سریال خوشم نیومده بود.بعد هم که هیچکی منو درک نکرد من مجبورم به درد خودم بسوزم و بسازم.از این چیزا هم خوشم میاد:

از افرادی که همیشه حال مو میپرسن بی مقدمه و بدون اینکه دقیقن منو بشناسن.خیلی احساس خوبی در این حالت بهم دست میده.

از افرادی که باهام هم دردی می کنن و درکم می کنن .

از بسکتبال و شنا به شدت خوشم میاد.

از راننده تاکسی های متفاوت و با انرژِی.خیلی باحالن کلی به ادم روحی می دن با ادم شوخی می کنن اصلنم درمورد تورم و گروونیو زمان الان و زمان قدیم نظر کارشناسی نمی دن.

– از نقاشی کردن خیلی خوشم میاد.کاش بتونم باز نقاشی کنم

اما از چیزایی که بدم میاد.خوب این قسمت باعث شد من هر چی دغ و دلی دارم تو همین پست بنویسم بلکه سبک شم.فقط یه اخطار بدم : این نوشته ها به ماجراها و اتفاقاتی که تو فرند فید و وبلاگستان و اینا میفته ربطی نداره.به همکارای شرکتم مربوط میشه.خواهشن ییهو بهتون بر نخوره این وسط.

-از ادم هایی که از آدم سوال می پرسن.بعد که جوابشونو دادی می خوان قانعت کنن که حرفت اشتباس و همون چیزی که اونا فکر می کردن درسته.یا اصلن سوالو پرسیده که بگه یعنی ما هم بلدیم

-از افرادی که تو هر بحثی حرفی برای گفتن دارن بعد هم آدمو می خوان به این نتیجه برسوننکه آدم های کار درستی هستن.مثلن تو داری راجع به خرید خونه حرف میزنی بعد طرف میگه آره من کی کی ایم داره خونه می خره و ما پولداریم و اینا.یا مثلن بحث روابط مادر شوهری و عروس میشه طرف خودش شوهر نکرده مجبوره رابطه عمه خاله خاله خانباجی پسرعموشو با عروسش مثال بزنه که یعنی بگه ما هم هستیم.

-از راننده تاکسی هایی که وقتی پول خورد ندارن مسافر سوار می کنن.بعد هم هی می گن:»خانم خورد بده!!!»یه بار با یه راننده تاکسی سر همین موضوع دعوام شد و راننده تاکسی هایی که وقتی مسافر یه مسیر دیگه بهشون خورد تو رو وسط راه پیدا می کنن و بعد راه حل ارائه می دن که یعنی از اینجا هم تاکسی گیر میاد!!!

-از خانم های مجرد و سن بالایی که هی می خوان بگن ما N تا خواستگار دکتر و مهندس و پولدار داشتیم ولی خودمون ردش کردیم.یا مثلن هر مردیو تو شرکت می بینن هی به آدم می گن :این آقاهه یه بار می خواست منو بگیره من بهش رو ندادم.در این رابطه این پست ژوپی رو بخونید.

– از افرادی که به هر نحوی می خوان خودشونو به خارجه ربط بدن.مثلن طرف تا مرز افغانستان هم نرفته بعد هی میشنه از مزایای لندن که خاله اش اینا سال هاست اونجا تعریف میکنه.یا مثلن طرف 2 بار تو زندگیش دختر خاله مامانشو ندیده بعد هی از زندگیشتو سویس که داره با یه آقای سویسی زندگی می کنه تعریف می کنه.خوب کمبود داری مگه اینقده ندید پدیدی؟

– از افرادی که منتظرن یه اتفاقی بیفته تا بهشون بر بخوره بدم میاد.بعدشم هی منتظر باشن که بقیه منت شونو بکشن.مثلن طرف هوسش نبوده به خانم سلام نکرده شروع می کنه دیدی!!این خیلی بی ادبه می خواست از همون اول هم با من قطع رابطه کنه.اصلن همه بی ادب و بی تربیتن و …

اما حالا چیزایی که تو دنیای مجازی بدم میاد:

-یکی لینک برای داغ کردن بفرسه بعد s قبلش نزده باشه.آی حرصم در میاد.

-با فیل شکن تو فیس بوک و فیلکر رفتن و اد کردن و این جور کارا.عذابه یعنی

25 Responses to “بازی های وبلاگی:24 ساعت آخر+بازی 10 تایی ها”

  1. میلاد Says:

    :)))) این مورد تاکسی و توهم و افغانستان و منت کشی عالــــی بودند


  2. اول مرسی که نوشتی. دوم اینکه اه منم خیلی بدم میاد سوال می پرسن بعد میگن نه اشتباهه و اینا، منم میگم خب میدونستی چرا پرسیدی؟ حالا که پرسیدی و جواب دادم بهتره که سکوت کنی. اسمایلی خیلی جدی.
    الهـــــی واقعا سخته با فیل شکن (:دی) وارد فیس بوک شی. من میترسم که اگه یه روز فیل شه چه کار کنم. :( راستــی نجمه و پوک زدن ها شروع شده :))


  3. پشت یه خاور میشینم رانندگی کنم.خیلی دوست دارم ببینم چه حسی به آمد دست میده
    :!:
    شیخ الشیوخ توصیه می کند این رقما بی خیال شوید !

  4. ندا Says:

    انگاری یادت رفت کسی رو دعوت کنی. ولی من خودم خودم رو دعوت میکنم. فردا پس فردا سر بزنی به کلبه ما احتمالا پستش کردم


  5. ممنون از تبریک تان ، به پاس این که از من ننوشته بودید لینکتان کردم !

  6. Ali Fakhari Says:

    سلام خوب هستین ؟ خونواده خوبن؟ انشالله خوب باشن (ارجاع به همین پست) ;-)

    نظر خاصی نیست مگه اینکه انگار از کارهای خانمهای اطرافتون بدتون میاد؟ مجردی و تاهل و مادرشوهر بازی و …اینا
    در ضمن :
    لینک ژوبی خیلی باحال بود

  7. Ramtin Says:

    سلام خوب هستین؟ اگه وقت شد به ما هم سری بزنید

  8. صبورا Says:

    سلام
    حالتون خوبه مریم جون؟
    همسرتون خوبن؟
    ارزوی راننده خاور بودنتون خیلی بامزه است جدا هچین ارزویی دارین؟

  9. vivavida Says:

    در بسیاری از موارد باهات توی اون چیزایی که دوست نداشتی شریک بودم بخصوص اونی که یارو می خواد بگه من از همه چی سر در میارم . ما از اینجور آدما زیاد تو شرکتمون داریم . اون دخترایی هم که همه ازشون خواستگاری کردن رو هم هستم. تا یکی نگاشون می کنه می گن بیا تو گلوی اینم گیر کردیم!


  10. نکاتت در مورد راننده تاکسی ها جالب بود ! اصولا پایین آوردن فک راننده تاکسی های پررو خیلی لذت بخشه ;)

  11. سیروس Says:

    اخی دیدی مردن چه سخته ادم نمی تونه از دوستاش از عشقش از همه اون چیزای که براش عزیزن دل بکنه
    جدا همیشه از مردن نمی ترسم و ولی چقدر جالب بود الان خبر می اومد 24 ساعت دیگه مردنی هستی مطمئن هستم همه این حرفا رو که گفتی فراموش میکنبی ترس از مرگ اون چیزی نیست که اینجا به شوخی گرفتی و لی من جدا از مرگ می ترسم خیلی م می ترسم
    شبی که میخواستم برم کلاس اول به بزرگ شدن فکر کردم شبی که به دانشگاه میخواستم برم به مردن نمی دونم چرا ولی اخ این مردن فعلا برم یه فکری به حال مردن خودمون کنیم عجب روزگاری شده

  12. صبورا Says:

    سلام مریم جونم
    روزتون مبارک باشه

  13. حامد Says:

    تاکسی رو خیلی خوب اومدی. دیدی راننده تاکسی ها همه قدیما میلیاردر بودن؟

  14. گجمو2 Says:

    سلام.
    100 سال زنده باشی و امیدوارم هیچوقت آرزو به دل از دنیا نری.

  15. jarchy Says:

    سلام
    ایول چرا این کارها رو الان انجام نمیدی فکر میکنی توی 24 ساعت بتونی چند تا از اونها روانجام بدی الان شروع کن سر فرصت اولم از همکار ها شروع کن که دو دستتن آخرشم استادت بعدازاتمام تحصیلات عالیهت.
    سلامت و پیروز باشید.

  16. 23da Says:

    با این حساب فکر می کنم قبل از تموم شدن 24 ساعت حتمن چن بار از بین میری.
    یا از ترن میافتی یا کایتت سقوط می کنه یا با خاور خودتو به کشتن میدی…

  17. niaz Says:

    با سلام و عرض ادب

    و تشکر از سایت خوب و مفیدتون

    می خواستم اگر مایل هستید با سایت شما تبادل لینک کنم

    فقط اگر لطف کنید موضوع لینکتون را برام بفرستید ازتون ممنون می شوم

    و لطف کنید لینک سایت ما را با موضوع درج آگهی رایگان قراردهید

    با تشکر و آرزوی موفقیت بیشتر شما

    http://www.takro.net

  18. علي Says:

    سلام مريم جون
    ماشين خاور رو خوب اومدي
    از وبلاگ خوبتون تشكر ميكنم
    با آرزوي موفقيت
    قربان شما علي


  19. Lost ro hastam badjoooooooooooooooooooor! akhjoon yeki peida shod ke ba man ham darde :D


  20. تازگی این بازی وبلاگی ها خیلی زیاد شده آدم سر در گم میشه.اون 24 ساعت آخری رو خوندم بابا تو دیگه کی هستی !


  21. با سلام . امضا شما را به حضور و بودن در کنار خود دعوت می کند. با احترام محسن بوالحسنی


  22. با این حجم آپ خسته نشوید دادا :!:

  23. hossein Says:

    با سلام خدمت همکار گرامي در راستاي پيوند بين سايتامون تمايل دارم با شما تبادل لينک در صورت تمايل افتخار بديد و عنوان مورد نظر رو بهم بدين تا اين تعامل صورت پذيرد با تشکر

  24. هم وطن Says:

    با سلام
    چه كسي جوابگوو چه كسي فرياد رس است ؟؟؟؟
    در روز شنبه 4 خرداد ماه 1387 دو نفر از مسئولين جامعه ی بهائی ويلاشهر به نام های‌هوشمند طالبی و مهران زينی به همراه يكی ديگر از اعضای اين جامعه با نام فرهاد فردوسيان به جرم به خاك سپردن اموات در مكانی كه 15 سال است به خاك سپرده می شدند، توسّط پليس اطّلاعات بازداشت شده و بدون محاكمه در دادگاه به زندان اصفهان منتقل گرديدند

    یکشنبه مورخ7/11/1386 ساعت 9 شب زنگ در خانه ی آقای بهرامی از بهائیان آباده توسط دو نفر زده می شود.
    بعد از2،3 دقیقه آن افراد در را با لگد می کوبند اما چون پشت در بسته شده بوده، ایشان موفق نمی شوند که به داخل خانه بیایند. ناگهان دو دختر چند نفر را که صورتشان را با چفیه پوشانده بودند روی پشت بام می بینند و اعتراض می کنند که در جواب اعتراض با سلام ودرود بر شما هم وطن گرامي ومحترم

    چفیه پوشان می گویند:» برید تو! خفه شین!»
    دخترها ناگهان می بینند که دیوار بسیار بلند خانه فرو می ریزد و لودری در حال تخریب آن است. همزمان10، 15 نفر با اسلحه وارد منزل می شوند. دخترها که وحشت زده شده بودند، فریاد زنان و گریان به سمت در خروجی خانه فرار می کنند..
    فردای این اتفاق، نامه ای در منزل آقای بهرامی انداخته می شود که مضمون آن چنین است:
    بهرامی بهایی، عاشقان امام حسین، میخواهند وجود تو را از آباده پاک کنند، تا دو هفته برای تخلیه ی منزل فرصت داری در غیر این صورت خانه ات با خاک یکسان خواهد شد،
    واين در حالي است كه در اكثر شهرهاي ايران تعدادي از بهائيان باز داشت شده ،جوانان بهائي از تحصيل در دانشگاه محروم مي شوند و گلستانها(محل خاكسپاري بهائيان ) شهرهاي يزد ونجف اباد ويران وحتي درختان سبز را از ريشه كشيده مي شود .
    در عوض رسانه هاي ايران راحت وازادند تا هر تهمتي را به جامعه بهائي بزنند وبنويسند كه بهائيان دست نشانده انگليس وجاسوس اسرائيل هستند و…..ودر مقابل سايتهاي بهائي كه به اين تهمت ها پاسخ مي دهند به سرعت فيلتر مي شوند تا رسانه ها راحت بتوانند در دادگاه يك جانبه خويش پيروزي خود را جشن بگيرند !!!!
    براستي ايا اين مطالب اخبار ايران نيستند كه هيچ ايراني از ان خبر ندارد ؟
    http://vvahdat.blogfa.com


  25. سلام.

    آيا شما مايل به تبادل لينك هستيد؟
    در صورت تمايل به من email بزنيد تا من هم لينك شما را اضافه كنم.

    http://www.payamsara.com
    http://www.payamsara.com

    با تشكر.


پاسخی بگذارید

