مسواک استخوان ها یادتان نرود!!!

ژوئن 10, 2008

دراین تصاویر عکس های مختلف پزشکی(مثل عکس های رادیولوژی،سونوگرافی،الکترو کاردیوگرام و …) با هم ترکیب شدن و باعث بوجود اوردن عکس های خنده دار و عجیب شدن.همون طور که میبینین بعضی از عکس ها خیلی خلاقیت توش به کار رفته:

منابع و لینک های مرتبط:

Medgadget

medical anomalies

18 Responses to “مسواک استخوان ها یادتان نرود!!!”

  1. میلاد Says:

    چرا تصاویر واسه من نیومده؟! مشکل از گیرنده هست؟

  2. میلاد Says:

    آهان الان دیدم , خیلی باحال بود

  3. samandx7 Says:

    واسه من هم چيزي نمي ياد .

  4. زهرا Says:

    چرا تصاویر دیده نمیشن مریم جان؟

  5. میلاد Says:

    تصاویر توی اف اف نمیاد اما توی آی ای به صورت عکس ضربدری میاد که باید روش کلیک کنیم و از مسیر مستقیم عکس بریم ببینیم

  6. maryamss Says:

    من تصاویر رو میبینم.فکر کنم یه بار دیگه رفرش کنین.شاید درست شه

  7. sara Says:

    توی ای میاید… جالبه


  8. سلام
    خوبی مریم خانم ؟ میبینم که بالاخره افتخار دادی ;)
    با عذابی عظیم تصاویر مذکور رو مشاهده کردم :!:
    جالب بود ;)

  9. منیره Says:

    منم نميتونم ببينمش ولي در کل از طريق لينکش ديدم

  10. mohsen Says:

    درسته که :) جالب بود. ممنان

  11. maryamss Says:

    بچه ها درست شد به جونه خودم.شاهد دارم

  12. سینا Says:

    بالاخره درست شد. ارزش اون همه فعالیت رو برای نشون دادنشون داشت. ممنون

  13. vivavida Says:

    خیلی جالب بود …

  14. ندا Says:

    عنوانی که تو انتخاب کردی از خود عکس هم باحالتره. این کاره شدی

  15. saboorajanam Says:

    سلام مریم جونم
    عکسا تازه امروز دیده شد
    مرسی مرسی
    راستی منم بروزم


پاسخی بگذارید

