Alerthingy هدیه ای برای فرند فید باز ها

آوریل 20, 2008

خوب حالا که جو فرفید و توییتر این جور مواد خانمانسوز هست بر خودم لازم دونستم که یکی از سرویس هایی که استفاده از این سایت ها رو اسون تر می کنه معرفی کنم.چون خودم از توویرل!؟ که یه اپلیکیشن دسکتاب اداب ایر هست(وواه چی گفتم!)،خیلی حال کردم.گفتم این یکی هم برای دوستاران معرفی کنم.البته یه چیزی بگم اول که توویرل برای من فارسیش کار نمیکنه اما چیزه خوبیه.بعد اینکه خوب وقتی توییتر فاکس و جی تاک و ایناهست لزومی نداره آدم این همه خودشو زجر بده.

اما خوبی این سرویس جدید به اسم Alerthingy اینه که علاوه بر اینکه شما تمام فعالیت های دوستانتون رو در وب دنبال می کنید ، همه کارهایی رو که میخواین تو فرند فید انجام بدین مثل لایک کردن،کامنت گذاشتن و … رو در همون نسخه دسکتاب انجام میدید.و نیازی نیست در خود سایت فرند فید این کار ها رو انجام بدید.


یه توضیح اینکه من خیلی سعی کردم که این سرویس رو نصب کنم اما همش بهم ارور می داد و من کلی بیچاره شدم و آخرش نشد.بنابر این از هرکی که نصبش کرده می خوام یه ندایی بده و ما رو از نگرانی در بیاره.

این نوشته هم تقدیم میشه به همه دوستان فرند فید و توییتر که با حضورشون نور محفل توییترستان و فرندستان!! رو زیاد کردن.

منابع و لینک های مرتبط:

AlertThingy, The FriendFeed Desktop Application, Launches

Alert Thingy Out Now

با تشکر از شیر آیتم های آقای ایرانی

خوب حالا که جا دارم برای نوشتن می خوام از فرصت استفاده کنم و چند تا از مزیت های توییتر رو برای شما بازگو کنم:

1-یکی از خوبی های توییتر اینه که ظرف 3 سوت لینک شما در بالاترین داغ میشه(نقل از یکی از کاربران توییتر خودمم به عینه شاهدش بودم).و شما خیلی زود میرید به کار و زندگیتون میرسید و هی منتظر نمی شینید که ببینید کی به شما مثبت داده.اصولن در توییتر مرام حرف اول رو میزنه و اگر شما لاقل 20 فالوور «بیدار» داشته باشید(معمولن تنها وقتی که افراد نمی تونن توییت کنن تو خوابه که اگه میشد همونشم می کردن) فوری به لینک شما + می دن و خلاص.

2- استفاده دیگه ای که میشه از توییتر کرد اینه که می تونید پخش مستقیم فوتبال رو از توییتر دنبال کنید.دیده میشه که انگیزه عده زیادی از توییتر باز ها همین گزارش کردن فوتباله.من خودمم یه بار این کارو کردم اینقذه حالداد.

3- مهمترین مزیت توییتر اینه که چون شما نمی تونین اسمایلی استفاده کنید هی مجبورید اسمایلی مد نظر تو توصیف کنید.مثلا اسمایلی «خنده» و …در این میان اسمایلی های جدیدی به عمل اومد که بعضن از نمیشد تصورش کرد.ما خیلی حال کردیم با این اسمایلیها و منظریم یکی بیاد و این اسمایلی ها رو بکشه تا بقیه هم ازش استفاده کنن.برای مثال:

-اسمایلی چشم غره

-اسمایلی مرد خانواده و زندگی

-اسمایلی معلمی که بلد نیست کلاسو اداره کنه

-اسمایلی می دونم که ازم انتظار نداری ولی….

-اسمایلی جاهل(در فیگور های مختلف)

-اسمایلی خالی بندی در حد …(به دلایل سیاسی حذف شد)

-اسمایلی خود سرزنشی

-اسمایلی بازی با گیم موبایل

و….

البته اینا چیزایی بود که من دیدم.

البته توییتر فواید دیگه ای هم داره که دوستان قبلن در موردش نوشتن.شما هم اگر اسمایلی جدیدی میشناسید در کامنت ها اضافه کنید.با تشکر

15 Responses to “Alerthingy هدیه ای برای فرند فید باز ها”

  1. mohsen Says:

    به به . کارت درست که این برنامه رو تشریح کردی و معرفی. البته بگم که من زیاد باهاش حال نکردم! چراییش بماند!
    در مورد توییتر و اسمایلی. خداییش فکر میکنی اسمایلی خود سرزنشی چجوری دربیاد؟ D:

  2. mohsen Says:

    راستی یه اسمایلی پدرخواندگی و لیدری هم برای فواد در نظر بگیرید :))

  3. Amir Says:

    اسمایلی ٬ پست باحالی نوشتیا

  4. Amir Says:

    اسمایلی :دی چطوره ؟

  5. فؤاد Says:

    اسمایلی سقوط بالا لابی با کله به دلیل افشاگری شما :)

  6. میلاد Says:

    مطلب خیلی باحالی بود (اسمایلی چرا لابی رو فاش کردی الان یوزرامونو میبندن ) :D

  7. مهران Says:

    اسمایلی یه نفر که داره نظر مینویسه…..
    (بی مزه بود میدونم، لازم نیست دوستان دوباره بگن!) :دی

  8. فتحی Says:

    اسمایلی مریم خانم شما هم؟
    به خاطر نوشتن از آلرت تینگی. خدائیش یک هفته است هر جا رو نگاه می کنم آلرت تینگی رو می بینم. روز اول یک مطلب از دیگ دیدم. فرداش همه مجله های آی تی دنیا نوشت. یک هفته بعد هم که الان باشد جوش همه وبلاگستان رو گرفته. شیطونه می گوید خودم یک کلاینت بنویسم که دست از سر این بردارید. من که آی تی نویسم این شدم. وای به حال بقیه :(

    در ضمن بالا لابی رو چرا تابلو کردی مریم خانم؟ ای بابا :)

  9. سارا Says:

    به به واقعا دستتون درد نکنه :)

  10. گجمو2 Says:

    وای بر من که هیچی نمی فهمم! ;)
    خودم باید به تحصیلاتم شک کنم چه رسد به دیگران :-)

  11. lukadium Says:

    سلام!
    شاید فراموش کردی قبلش ادوب ایر رو نصب کنی!
    http://www.adobe.com/products/air/

  12. محمد Says:

    ولی اون اسمایلی خالی بندی خداییش خیلی باحال بود!

  13. مجید Says:

    نهایت بی رحمی الان اگه ببینی دومین پست من از آخر یعنی جدیده ببین چیه ! خداییش دیده بودی!
    استغفر…….

  14. ندا Says:

    اسمایلی آدمی که فرق این چیزایی که تو گفتی با خیار چمبر رو متوجه نمیشه.

  15. علی Says:

    ااِ اینو کی نوشتی من ندیدم :D


پاسخی بگذارید

