آرزوهای محال

آوریل 8, 2008

خوب دلیل اینکه خیلی زیاد به زیاد نمی آپم اینه نه درسه نه کار.در واقع هر دوش هست اما جدیدن معتاد به پدیده های جدیدی شدم که ارضام می کنه و دیگه نمیذاره اینجا بنویسم.باید مثل کمانگیر از این نمودارا بکشم که از وقتی رفتم تو توییتر تعداد پستهای وب لاگیم کم شده.الانم که فرند فید مد شده و منم آپ تو دیت! فرند فید باز شدیم رفته(امان از رفیق ناباب!!).اما جدی خیلی نمی خوام دیگه از روزمرگی هام بنویسم.همون تریپ تخصصی نوشتن رو با اجازه بزرگترا می خوام ادامه بدم.

حالا گفتم توییتر،از طرف یه دوست توییتری عزیز که هم اسم هم هستیم دعوت شدم به یه بازی (اینقده حال می کنم با یکی هم اسم باشم).آرزو های محال.خوب البته به نظر من هیچ چیز محال نیست اما بعضی چیزا خیلی نزدیک به محاله.اینم از آرزوهای من

1- تهران همیشه مثل 12 روز تعطیلی عید باشه.

2-هیچ وقت پشت ترافیک نمونم

3- کلمه ای به اسم «جنگ» از فرهنگ لغت مردم حذف شه

4- هیچ معتادی (به مواد مخدر) روی زمین وجود نداشته باشه.یا لاقل هیچ معتاد ایرانی وجود نداشته باشه

5- هیچ وقت کسی رو ناراحت نکنم.کسی هم منو ناراحت نکنه البته!

15 Responses to “آرزوهای محال”


  1. حالا ایران با کشورهای دیگه چه فرقی داره؟؟

  2. مریم Says:

    ممنون که به من سر زدین…اون آرزوی چهارم هم یکی از آرزوهای منه…انشاالله روزی بر آورده شه


  3. در مورد بند چهار باید بگم که مریم خانم متاسفانه شما خودت معتادی (توییتر و ورد پرس هم جزء مخدراته)
    در مورد بند اول اگه اینی که میگی بشه اونوقت تهران نمیشه که!
    اگه آرزوی اولت برآورده بشه دومی هم خود به خود حله یا بلعکس!
    بند پنجم هم امیدوارم که اینطوری بشه D:

    البته خودمم وقتی داشتم در مورد اعتیاد می نوشتم هی یادم بود که خودمم جزو همون معتادان هستم.در واقع برای خودم آرزو کردم

  4. گجمو2 Says:

    واقعاًآرزوی غیر محالی بود.
    باور کنم غیر از این آرزوی دیگر و جالبتری نداشتی؟!
    من باور نکردم،قبول داری؟!

    والا دقیقن منظورتونو ننفهمیدم اما خوب آرزو هام خیلی بیشتر از این ها بود.خیلی هاش رو هم نمی شد تو وبلاگ گفت


  5. آرزوی پنجمی قشنگ بود :)

  6. najmeh Says:

    salam maryami..man hamchenan montazere in shomare tel e fat alipouram….befrest biad dige baba..off bezar…360..orkut…facebook….weblog….to ke hame ja hasti ye kisho entekhab kon dige;)

  7. سحر Says:

    سلام مریمی. ای بابا ما رو از احوالاتت بی خبر نذار! D: ادامه بده اینجا هم به وبلاگ نویسی

  8. علیرضا Says:

    واقعا اگر این آرزوها بخواد برآورده بشه ایران میشه گلستان…
    دیگه کسی مشکلی نداره و فقیر هم پیدا نمیشه…!


  9. هیچ معتادی (به مواد مخدر) روی زمین وجود نداشته باشه.یا لاقل هیچ معتاد ایرانی وجود نداشته باشه
    به اینترنت چه طور ؟؟ :!:

    حالا به اینترنت اشکال نداره

  10. باران Says:

    امیدوارم به همه اینا برسی


  11. :)) کم می خوای عزیز؟

    به قول خودت چاکریم ;)


  12. من هم خیلی دوست دارم که این آرزوها اتفاق بیفته

  13. jarchy Says:

    سلام
    آرزو های قشنگی امیدوارم روزی برسه که این آرزوها اتفاق بیفته مخصوصا ترافیک شهرها و………


  14. سلام مريم جونم
    امم چه ارزوهايي !
    زود به زود اپ كنين …تخصيصي باشه چه بهتر! منم استفاده ميكنم استاد!

    از لطفت ممنونم.حتمن اگه وقت کنم سعی می کنم زودتر آپ کنم.

  15. کاوان Says:

    هیچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد امشب دلی کشیدم شبیه نصفه سیبی که به خاطر لرزش دستانم در زیر اواری از رنگها ناپدید ماند.خیلی خوشحالم که نوشته ها تونو خوندم موفق باشید.امیدوارم که کسانی از نوشته های شما دیدن می کنند درکتون کنند.اذرزوهاتون زیباست امیدوارم که براورده بشن.به قول اشمیت میچ هیچ چیز مطمنتر از نامطمن نیست.


پاسخی بگذارید

