بی موضوع

فوریه 20, 2008

اومدم بگم به شدت سرم شلوغه.به خاطر همین وقت آپدیت ندارم.امیدوارم یکم کارم کمتر شه.

البته پایه وبلاگ خونی که هستم.هر وقت آپیدم خودم میام خبرتون می کنم.

16 Responses to “بی موضوع”

  1. محمدعلی Says:

    حس عذاب وجدان دارید ؟!
    اشکال نداره عوضش سرتون خلوت شد فقط آپدیت کنید … .

  2. gajamoo Says:

    سالگرد ازدواج، تولد،مهمون و حالا هم شاهزاده از سربازی اومده،خدا شانس بده!!!
    وبلاگ بره به جهنم!
    اصل شوهره والسلام.
    منتظر اومدن شما هستیم.
    موفق تر از همیشه باشی.

  3. raoros Says:

    اخی مریمی
    شب عیده
    اکشال نداله
    به کارات برس دخترم

  4. najmeh Says:

    boogh boogh man oomadam..busy boodi..


  5. یعنی دیگه ما نیایم؟ :)


  6. نگا چه خودشو لوس می کنه توروخدا ..نگا نگا….

  7. Endless Love Says:

    خیلی خوبه، موفق باشید. ما منتظریم شما با یک پست جدید دوباره آپدیت کنید.

  8. محمد Says:

    امیدوارم سریع سرتون خلوت بشه
    منتشر می مانم
    راستی یاعث افتخار من است با شما تبادل لینک کنم
    باتشکر

  9. محمد Says:

    منتشر = منتظر

  10. SaeedTNT Says:

    همین مطلب هم خودش نوعی آپدیته !
    خوش باشی

  11. رامن Says:

    من خيلي خيلي ممنونم كه اثر انگشت ديجيتالي رو زحمت كشيدين توضيح دادين از لينك تان خيلي خيلي ممنونم. دستتان درد نكنه. الان جنگي خوندم زياد نفهميدم. ميشه براي وردپرس دات كام هم انجام داد ؟من دقيقا يادم نيست كجا ولي توي همون وبلاگ گفته بود كه ميشه اين اثر انگشت ديجيتالي رو به موتورهاي جست و جو هم معرفي كرد . يكي هم اين كه همه ي وبلاگ نويسان مي تونن براي وبشان كپي رايت تعريف و معرفي بكنند . من اين روزها خيلي خيلي درس هام زياد شده . اخر هفته ميام و اثر انگشت رو بادقت مي خونم تا ياد بگيرم.من باز هم ممنونمخيلي خيلي زياد.


  12. فیلم برا ما در نیار آبجی!!
    می خوای خونه تکونی کنی بگو دارم خونه می تکونمن
    سرم شلوغه دیگه چه صیغه ایه!! :!:

  13. فتحی Says:

    سرم شلوغ است فکر کنم اول شخص جمع باشد ای شیخ

  14. najmeh Says:

    kojaEEE…..zendeEEE….nakone sal tahvil shode ma khabar nadarim???che khabara..

    سلومتی.تو خوبی؟مسافرت بودم.اصفهان.شرمندز

  15. نيما Says:

    ما هم سرمون شلوغ تر از تو نيست !


پاسخی بگذارید

