جشنواره امسال

فوریه 14, 2008

چرا امسال هیچ کس از جشنواره چیزی ننوشت؟مثل اینکه خیلی کم حاشیه بوده یا شایدم حاشیه ها برامون عادت شده. حالا ما نفهمیدیم که چی شد این همه فیلم مزخرف قسمتمون شد امسال.متاسفانه فیلمایی که جایزه اورده بودن مثل» آواز گنجشک ها» یا به «همین سادگی» رو نشد ببینیم.فیلمایی که دیدم یکی دو تاشونو بیشتر نپسندیدم و اینجا می نوسیم چرا که ییهو اگه اومد تو سنما بی خودی پول الکی ندید:

«همیشه پای یک زن در میان است»: چون به کمال تبریزی خیلی ارادت دارم معمولا اشکالای فیلمش به چشمم نمی اد.فیلمش یه چیزی تو مایه های «گاهی به آسمان نگاه کن» بود.خنده دار و البته تو مایه های خانوادگی و این حرفا.به نظر من بازم فیلمو خوب در اورده بود.بعدش قسمت های رضا کیانیانش که آخرش بود. و اینکه دیگه کمال تبریزی هرچی تیکه داشت به نیروی انتظامی انداخت.یعنی اگه سردار رادان این تبرجو یکمی زودتر گفته بود حتما تو این فیلم یه تیه ای هم به این نکته می نداخت.به هر حال امیدوارم فیلمش موقع اکران توقیف نشه و توصیه می کنم ببینید ،یه بار دیدنش ضرر نداره.

«فرزند خاک»: موضوعش خیلی جالب بود.آخر فیلمو گند زد.جاهای جالبی فیلم برداری کرده بودن و البته نقش مهتاب نصیر پور که نقش یه خانم کرد رو بازی می کرد و تنها چیزی که فیلمو یکمی جلوه داده بود همین بازی قشنگ ایشون بود.من خیلی خوشم اومد و واقعن هم حقش بود که امسال برنده شد.

«شب»:خوب آدم از رسول صدر عاملی با فیلمای قبلیش یه انتظار دیگه ای داره.مخصوصا که 3 تا بازیگر کار درست(عزت اله انتظامی،خسرو شکیبایی و امین حیایی) تو این فیلم بازی می کردن.بازم فیلم رو بازی بازیگراش بود و موضوعش به نظر من که تکراری بود.خیلی هم آب بسته بودن توش.

«کتونی سفید»:چیزی در موردش نگم بهترهفقط در همین حد که باران کوثری ضایع کرد خودشو با بازی کردن تو این فیلم.

«دل شکسته»:بازم به نظرم داستان فیلمش یکمی تکراری و هندی بود.یا لاقل خیلی قشنگ تر میشد فیلمشو ساخت.داستان یه پسر بسیجی و یه دختر غرطی که ییهو عاشق هم میشن و …(اوههههههه). بازی ها ولی قشنگ بود.خسرو که آخرش بود.بیتا بادران هم خیلی قشنگ بازی می کرد و شهاب حسینی هم معلوم بود راه افتاده .(البته من بازی تو مدار صفر درجه شو بیشتر می پسندیدم)

«انعکاس»:دیگه فیلمی که مهناز افشار و حمید گودرزی توش بازی می کنن میشه تا آخرشو خوند. بعد نمی دونم چرا فکر کردن که خیلی نقش ها شون متفاوت بوده و قولوپی باید سیمرغ بدن بهشون!!!

به نظر من فیلمای امسال خیلی ضعیف تر از فیلمای پارسال بودن.شایدم من زیادی انتظارم بالا رفته.اما این فیلما همش منو یاد فیلمایی که شبکه 1 از سیما فیلم میذاره انداخت.یه چیزه دیگه اینکه بازیگرای زن که سیمرغ گرفت هر دو تاتری بودن.من که به همین سادگی رو ندیدم ولی شنیدم خانم قاضیانی هم خیلی قشنک بازی کرده توش.نتیجه اخلاقی اینه تیارت بهتر ازسینماس.و اینکه علاوه بر سانسور قیافه خانوم ها(که به نظر من از 100 تا فحش بی ناموسی بد تره برام)،در بخش موسیقی هم خیلی به روی خودشون نیوردن که حسین علی زاده سیمرغ رو برده!!تو اخبار وقتی جایزه ها رو می خوندن اشاره ای به بخش موسیقی نشد.و من الان افسرده ام.

23 Responses to “جشنواره امسال”

  1. parsasoft Says:

    http://www.freedownload.ir
    alexa = 31000
    pr = 4
    prp = 6
    baraye tabadole link amade hastim.

  2. مهران Says:

    امسال هيچ‌کدوم از فيلم‌ها رو نتونستم ببينم! D:

  3. میثم دهقانی Says:

    سلام
    به نظر من فیلم ها کلا داره افت شدیدی می کنه
    خیلی وقته دلم یه فیلم توپ می خواد…ولی انگار کسی دلش واسه دل من نمی سوزه!

    با: «ولنتاین با 1300 تومن» به روز هستم
    http://neskafe.wordpress.com

    منم امسال فیلما به دلم ننشست.امسال افتش تابلو بود دیگه

  4. najmeh Says:

    eee…reza kiyanian…bazigare mahboobe man albatte bad az parviz parastooee!!! khodayee in dafa ro hal kardi…ende mortabet oomadam

    عشق منه رضا کیانیان.بعد و قبل هم نداره….نجمه من می دونم تو استعدادشو داری که مرتبط بنویسی.تو می تونی نجمه تو می تونی

  5. باران Says:

    من در میان ابرها رو دیدم.به نظرم کار قشنگی بود
    گرچه نقدهایی که خوندم همش در مزمت این فیلم بود….

    جدی قشنگ بود؟منم از یکی که رفته بود فیلمو دیده بود پرسیدم خیلی خوشش نیومده بود.به هر حال لابد فیلم خوبی بوده که نامزد دریافت سیمرغ شده

  6. gajamoo Says:

    زمانی که جوون بودم واسه خودم فیلم می ساختم و همیشه عشقم دیدن فیلم،خوندن مجله فیلم و حتی نوشتن فیلمنامه بود،اون موقع که تهران زندگی نمی کردم همیشه حسرت اونایی رو می خوردم که تهرون بودند و همیشه هم راحت می تونستند برن جشنواره فیلم فجر و………
    سالهاست تهرون زندگی می کنم اما هیچوقت نتونستم پامو تو جشنواره بذارم،امسالم که خواستم مطلبی بنویسم،عطاش رو به لقاش بخشیدم تا اینکه دیدم زحمت این کار گردن شما افتاده و ترجیح دادم،حداقل زحمت خوندنش رو به خودم بدم که دادم!
    موفق تر از همیشه باشی

    درسته متاسفانه تو شهرستان ها اصلا فیلم ها اکران نمیشه و این یکی از ضعف های جشنواره است….میگم حالا کاش شما هم می نوشتید

  7. Yasin Says:

    درود!
    من درهمین جا رسما اعلام می کنم که از فیلم فارسی متنفرم
    (آخیش راحت شدم)
    موفق باشید.
    بدرود…

    چه جالب.ولی بعضی از فیلما خیلی قشنگن.حیفه از دستتون میره ها

  8. najmeh Says:

    eee…mehran modiri….bazigari ke azash asan khosham nemiad…hal kardi ye cheshme estedad oomadam dobare…oonja boro ta mitooni be jaye man jim jimo doogh bokhor…tanha khoraki yee ke ta aln peida nakardam…ye cheshme namortabet oomadam…vali hanoozam estedad darama…hala dafe haye badi roo mikonam

  9. رضا عظیمی Says:

    دگیگن ایطیلاع ندارم…!

  10. najmeh Says:

    rasti…voroodat ra be alame hasti pishapish tabriko tahniat migooyam….happy birthday to youuuuuuuuuuu!

    منم تبریک می گم ایشالا تا باشه از این خبرا باشه

  11. عرفان Says:

    سلام …

    من تمام افسرده گیم واسه فیلم علی سنتوری هست که چقدر این دلم رو صابون زده بودم که داره میاد …

    من نمیدونم چی میتونم بگم …

    در ضمن قسمت گالر طراحی وب عرفان راه افتاد …

    http://erfanix.wordpress.com/gallery-webdesign/

    موفق باشید.
    عرفان

    بله منم دلمو خیلی صابون زده بودم.متاسفم که چنین بلایی سر این فیلم اومد

  12. Yasin Says:

    درود!
    با پست جدید به روزم.
    بیا ببین.
    http://1yas.wordpress.com
    بدرود…

  13. بیتا Says:

    مریم جان .هم اکنون نیازمند یاری صورتی شما هستیم
    http://www.dokhtarooneh.com/culture/224
    بیایید سپندارمذگان را جشن بگیریم ، فرصت شادی زیاد نیست.


  14. سلام…منم فیلمهای جشنواره امسال را ندیدم ولی راجع بشون یه سری مطلب خوندم….اختتامیه جشنواره را هم نگاه کردم….چیز دندونگیری ازتلویزیون دستگیرم نشد….ولی درمورد اینکه سینمای ایران دارهافت میکنه وسناریوی فیلمها نسخه کپی شده یک سری فیلمنامه های خارجی با تغییر اسم وموقعیت وحذف یک سری صحنه ودیالوگ…….با هات موافقم……….

  15. الهه Says:

    مریم جون ما که کلا این کاره نیستیم الحمدلله هیچ فیلمی هم ندیدیم که نظر بدیم!
    اما خداییش اگر این یه وبلاگ عادی از روزمرگی ها و علایقته که خوش به سعادت!

    آبجی شوما کارت درسته چون.ما جقل پقلا دیگه از همین چیزا می نویسیم.مرسی که میای اینجا

  16. Yasin Says:

    درود!
    وبلاگ «رپ یاس» آپدیت شد.
    بیا ببین.
    در ضمن یادم رفت بگم موفق باشید.
    بدرود…
    http://1yas.wordpress.com


  17. امسال که کلی سانسور کردن فیلما رو خیلی ها هم کاراشون رو از جشنواره کشیدن بیرون. انتظار بیشتری نباید داشت از این فیلم ها…

    مرسی، پس “همیشه پای یک زن در میان است” اومد میریم سینما!

    تولدت هم مبارک! :-*

    مرسی دوستی جون که یادت بود.خیلی ذوق زده شدم


  18. درود
    رضا کیانیان و پرویز پرستویی!
    به نظر من این دو نفرن که میشه اسمشون رو بازیگر گذاشت.فقط همین!
    بدرود

  19. gajamoo Says:

    والله ما که نه فهمیدیم کی والنتاین واقعی بوده تا 4 روز ازش کم کنیم که تولدتون رو بهتون تبریک بگیم،هر چی هم صبر کردیم تا پست جدیدتون رو انتشار بدین تا دوباره بگیم غیبت ما به حساب بی توجهی مون نذار و بازم تولدتون مبارک ! نشد که نشد! انگاری این شوهر عزیز خوب کادویی خریده که دیگه دوستان رو هم فراموش کردین!
    تولد تولد تولدت مبارک
    مبارک مبارک تولدت مبارک
    بیا شمعها رو فوت کن
    که گجمو بره گم شه!
    موفق تر از همیشه باشی

    متاسفانه سرم خیلی شلوغه.البته برای تولدم که نمی خواستم هم پست بذارم.به هر حال مرسی که به یاد داشتید.اتفاقا درست هم گفتید.28 بهمن تولدمه…ممنون

  20. gajamoo Says:

    البته منظورم اومدن به وبلاگ نبود،چون امروز تشریف اورده بودین.

  21. najmeh Says:

    baba kojaee maryam hooochike….bia update kon….man miram update mikonamaaaa….bodo bodo vaghte update…bia bia vaghte update…boro boro vaghte update…poshtak balance bazan bia vaghte update…

  22. raoros Says:

    من امسال هیچی فیلم ندیدم البته سالهای قبل نیز همینطور
    بنابراین نظری ندارم
    ولی یه جارو نظر دارما
    اونهم اینکه تئاتر حقیقتا یه چیز دیگه است.
    من شاید یه روز بازیگری رو توش امتحان کنم
    :D


  23. والله به خدا سینمای ایران دیدن نداره!


پاسخی بگذارید

