بالش هایی برای نوزادان

ژانویه 22, 2008

یه کمپانی در آمریکا بالش هایی رو مخصوص نوزادان ساخته که وقتی روشون می خوابن احساس می کنن در آغوش والدینشون قرار دارن.این بالش های این خاصیت رو دارن که از نظر وزن و اندازه مثل دست آدم می مونن و می تونن در کنار یا روی نوزاد قرار بگیرن به طوری که اونو احاطه کنن.هم چنین این بالش ها بسته به کاربرد های مختلف از جنس های مختلفی ساخته شدن.مثلا برای بعد از حمام بچه بالش هایی که گرمترن و برای مواقع عادی بالشهایی که رطوبت کمتری به خودشون می گیرن.

با این روش اولا نوزاد احساس بهتری داره و البته والدین هم می تونن با آرامش خاطر بیشتری نوزاد رو تنها بذارن(یعنی بغلش نکنن).

باحالنا!

منابع و لینک های مرتبط:

1- وب سایت رسمی این شرکت

2- Medgadget

پی نوشت:یادم باشه برای پریا م(اسم بچه آینده امه) از این متکا ها بخرم.

21 Responses to “بالش هایی برای نوزادان”


  1. واسه دخمله منم میگیری؟ ( البته 5 سال دیگه )!

    5 سال؟؟؟؟حالا منم خودم 4 ساله ازدواج کردم و بچه ندارم! :)

  2. gajamoo Says:

    مـــــــــــــبارک باشــــــــــــــــــه.
    بچه خواهرم رو میگم » بچه شما » که اسمش پریاســـــــــــــــــــت.
    نگران نباش،میاد،شاید داره از الان واسه مامان و باباش ناز میکنه!!!
    پسر و دختر مهم نیست، امیدوارم سالم باشه و واسه هر دوتون افتخار آفرینی کنه و ما هم به خاطر اومدنش یه پست اختصاصی به نام پـــــــــریا دوست داریم،میذاریم.
    موفق تر باشی


    ممنون.من از اسم پریا خیلی خوشم میاد.البته به قول شما دختر و پسر که اهمیت نداره ما پیش فرض گرفتیم دختره!

  3. «محمد» Says:

    فکر کنم که طراحش گیلانی بوده! به کلمه «زاک» روی عکسا توجه کن! :‌)

    :D

  4. persian365 Says:

    جالب بود
    ولی یکی از عکس ها یک جوری بود دلم رفت
    همیشه برام سخته بچه چند ماهه رو ببینم
    نمی دونم چرا
    موفق تر باشید

    مرسی

  5. zahra Says:

    آخی چه نوزادای ناز خوردنی ای:-)
    اینا رو فقط باید بخل کرد نه چیز دیگه :دی

    تو چطوری تو فیس بوک لاگین میکنی؟

    وای آره منم بیشتر به خاطر نازی شون عکسا رو گذاشتم.حیفم اومد….منظورت لاگین تو وردپرسه؟تا اونجا که من فهمیدم خودش از آدم می پرسه که لاگین شه

  6. الهه Says:

    ایشالا یه روز عکس پریات رو بذاری اینجا خواهر!

    ایشالا خدا از دهنت بشنوه خواهر
    :*


  7. آبجی
    چه خبره
    نکن خبر مبراییه!
    من تا حالا دوست وبلاگی زیاد داشتم که ازدواج کردند
    اما دوست وبلاگی که مادر شده باشه نه!
    منتظریم برا گفتن تبریک خدمتتان

    ای بابا شیخ امید به ما نداشته باش.ایشالا 100 ساله بعدی…

  8. گیلاث Says:

    نوزاد نوشتی!کردی کبابم!!من عاششششششق نووووزادم.وای!

    :))


  9. همه چیز عاریتی دید بودیم جز آغوش مادری!

    آره واقعن….

  10. بیتا Says:

    خیلی قشنگ بود مریم . ازون مدل های روز بود که دوست دارم تو وبلاگم بذارمش

    مرسی بیتا جان .قابل نداره

  11. najmeh Says:

    khob maryam joon dina ke bozorg shod raft sare khoone zendegish …mina ro ham ke shohar dadim …hala nobate paryast….oonam bozorg mishe ghosse nakhor…begoo nafare badi kiye

    ایشالا به حق این وقت و ساعت همه جوونا خوش بخت شن.چه مینا چه دینا چه پریا چه …. و … و….و که هنوز براشون اسم انتخاب نکردی!راستی تو چی اولیو زن دادی؟

  12. najmeh Says:

    kachal man update mikonam..har vaght miay ye asar az khodet bezar…

    بچه فینگیلیش می نویسی ادم نصف مطالبتو نمی فهمه.یعنی تو اون منطقه محرومی که تو هستی نمیشه یه جوری ویندوز روو فارسی کرد؟


  13. قبل از 10بهمن حتمن به بلاگم بيا….. بعدش هرگز.

    نميدونم چرا مردم با اينكه توو پرورشگاه بچه ي ساخته شده هست، اما بازم ميخوان حتمن خودشون يه دسته گل به آب بدن…

    به هوش باشي رفيق…..


  14. پس این مریمی مشهور شما هستی…
    دیر وقته حوصله ندارم نوشته هات رو بخونم، باشه برای بعداً
    تمزت هم خیلی باحاله(چون تمز خودمم هم همینه)
    زد زیاد

    ها؟چند تا مریمی مشهور داریما!کدومشو میگی؟

  15. persgolf Says:

    آخی چه بالشهای خوف و نرم و گرمی

    اين پی‌نوشت خيلی باحال بود.
    پی‌نوشت شما من رو ياد آهنگ شهرام شپره انداخت كه ميگه:
    پريا تنها تو كوچه نريا
    بچه‌های محل دزدن
    بالش منو ميدزدن

    راستی مريم خانوم شما به بازی وبلاگي كتابهای ناتموم دعوت شدين

    ضمناً زهرا اش بی گفت فيس بوك چه ربطی به وردپرس داشت
    سوال منم هست منظورش اين بود كه با وجود فيلترينگ سعدالعبور چطوری لوگين ميشويد و در نهايت ناباروری به وردپرس هم مطلب ميفرستيد ها ها؟
    راستش رو بگو

    چه جالب چه شعره می خورد به مطلبم!والا منم با بد بختی و فیلتر شکن وارد میشم.البته پست قبلیو با یه آی اس پی کند وصل شدم که با شعور بود خودش می فهمید نباید بیس بوو فیلتر کنه

  16. najmeh Says:

    nafaset az jaye garm dar miada..inja mikhan ye YM! nasb konan roo computer mellat nake fek koni vase software sh ha!!vase nasb kardanesh kolli pooll migiran…hala man beheshoon begam fonte farsi oonam roo vista nasb konin????

    ها من با ویستا کار نکردم…


  17. ایشالله کی مادر میشین؟؟

    ایشالا هر وقت خدا بخواد! :)


  18. آخی پریا کوچولو از همین الان مامان بی مامان

    نه من مامانه خوبیم

  19. RaoRos Says:

    والا مریمی، این یه کنجکاو که این بالا نوشته مریمی مشهور، از بلاگ من رسیده به تو، مگه چند نفر تو وردپرس مریمی صدات می کنن، این دوست منه :D
    الان اینو ببینه یکی می کوبه پس مخ من!
    بعدشم این نی نی ها رو!
    بیا دنیا رو ببین بغل مصنوعی هم ساختن
    من اون اولی رو دوست دارم
    ااا
    اسم دختر آینده من ستاره است ولی پسرم اسم نداره، چون من شصتاد تا اسم پسر دوست دارم ولی نمی دونم کدومو بذارم :D

    ده پس سوتی دادم؟…آره منم ستاره رو دوست دارم خیلی رویاییه

  20. spano Says:

    درود
    ممنون از لطف شما هم برای کامنت و هم ابن که منو جزء همسایه‌هاتون به حساب آوردین .

    این مطلب‌تون هم خیلی جالب بود . ما ( منظورم من و خانومم ) همیشه با بچه‌مون همین مشکل رو داشیتم تا اینکه تونستیم بهش یاد بدیم که باید سر جاش بخوابه .

    البته یادمه یه معلم داشتیم که می‌گفت بچه با صدای قلب مادر آروم می‌گیره ، به خصوص در موقع خواب .
    موفق باشید .

    ممنون….آره موافقم صدای قلب مادر و گرمای بدن مادر خیلی بچه رو آروم میکنه

  21. ali786 Says:

    سلام
    منم حوس کردم بچه بشم ، از اولی خیلی خوشم اومد
    موفق باشی

    یا علی مدد

    ممنونم


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

