ادامه پست قبل- چه جوری یه پست از فیس بوک هوا کنیم؟

ژانویه 21, 2008

راستش پست قبلی فقط جنبه آزمایشی داشت و تازه می خواستم پاکش کنم.و یه پست دیگه بذارم.بعد یه عده از نظر دهنده های عزیز توضیح خواستن در این مورد.منم که دیگه با مرام و این حرفا گفتیم یه بار دیگه بیایم از اینجا بپستیم.و البته یه توضیح
اول اینکه باید عضو فیس بوک باشید !!.

فیس بوک انواع اپلیکیشن ها برای کارهای مختلف رو داره.مثلا آدم می تونه از فیس بوک به سرویس های دیگه مثل استامبل و توییتر و البته وردپرس دسترسی داشته باشه.حالا کاری نداریم.وقتی وارد صفحه فیس بوک شدید سمت چپ صفحه لیست اپلیکیشن هایی که شما ازشون استفاده می کنید هست.

برای پست تو وردپرس باید اول اپلیکیشن وردپرس رو تو فیس بوکتون اضافه کنید.بعد از این کار هم باید آی دی و آدرس وبلاگ و پسورد رو وارد کنید(اگه تو وردپرس لاگین باشید فکر کنم دیگه لازم نباشه دوباره وارد شید)بعدشم دیگه میرسید به صفحه ای که مثل داشبور شما تو وردپرسه.برای پست هوا کردن به قسمت creat posts برید و …
چند تا نکته جالب.اول اینکه در قسمت فرندز شما می تونیدمطالب وب لاگ دیگر دوستانتون که از این اپلیکیشن استفاده می کنن رو دنبال کنید.بعدش اینکه من فکر میکردم نمیشه برای پست ها تگ گذاشت که الان دیدم میشه.نکته سوم اینکه شما میتونید لینک های مورد علاقه تونو از همین فیس بوک تو وردپرس بوک مارک کنید.چهارم اینکه مثل داشبورد ورد پرس شما می تونید تنظیمات مربوط به تعداد پست ها ونظرات،تعداد بازدید کننده های وبلاگ،اضافه کردن لینک دوستان در صفحه وبلاگ رو تو فیس بوک ببینید.با اضافه کردن این اپلیکیشن مطالب جدید وبلاگتون تو فیس بوک نمایش داده میشه .دیگه جونم واستون بگه که دوسه تا اپلیکیشن مربوط به ورد پرس هم هست.شما می تونید بر عکس از ورد پرس به فیس بوک هم پست داشته باشید.با اضافه کردن پلاگین های وردپرس(نه ورد پرس دات کام) از این ور عکس و … بفرستینتو فیس بوکتون.البته من تاحالا از این کارا نکردم ولی اونایی که از نرم افزاروردپرس استفاده کردن باید بهتر بدونن.

فقط چند تا سوال که جوابشو هنوز نمی دونم :چه جوری میشه عکس آپلود کرد تو یه پست؟چه جوری آدم Hyperlink کرد؟
میشه اندازه و نوع فونت رو تغییر داد؟

البته مطمئنن نکاتی هست که یادم رفته و یا بلد نیستم.خلاصه اگه چیزی می دونید شما هم اضافه کنید.
در مورد خود موجود فیس بوک هم که خدا رو شکر نعمت فراوونه.هر وب لاگ آی تی که دیدید یه سری به تگ فیس بوکش بزنید.تقریبا همه یه مطالبی در موردش نوشتن دیگه بخوام اینجا تک تک لینک بذارم خیلی میشه.به شخصه آرشیو دکتر مزیدی رو پیشنهاد می کنم.
این دو تا لینک هم از دوستان وردپرسی که الان به ذهنم میاد و جدید و مفید هستن :
http://anahitad.wordpress.com/2008/01/10/facebook-2/
http://1fathi.wordpress.com/2008/01/13/facebook-signup-simple/

پی نوشت:ملت من این مطلب رو با یه کامیوتره پنتیو م 2 یا سه(ماله 8 9 سال پیشه) و مرورگر اینترنت اکسپلورر 6 و اینترنت دایل آپ زغالی دارم می آپم.خلاصه این پستم خیلی عتیقه است.
این لینکا رو هم بعدا درست می کنم.
پی نوشت 2:میبینم که ملت دارن از 360 مهاجرت می کنن به فیس بوک.امروز دیدم آبجی یکی از رفقا هم اومده این ور و حال و حول.هر چند که 360 هم دنیای خودشو داره

3 Responses to “ادامه پست قبل- چه جوری یه پست از فیس بوک هوا کنیم؟”

  1. najmeh Says:

    oon tikeye abjiye yeki az rofagha mano koshte

    دقت کردی که من تو همه پست هام به تو اشاره می کنم.چی کار کنیم دیگه یه پشمک که بیشتر نداریم.پشمک رومی

    راستی دست این نغمه رو هم بگیر ویار .به خدا بچم حیف میشه.

  2. وحيد Says:

    همه‌ي اينا درست ولي من نفهميدم چرا آدم بايد ازونجا پستشو هوا كنه؟! مثل اين مي‌مونه مثلا كه آدم خونه باشه ولي پيغام‌گير تلفنشو با موبايلش زنگ بزنه چك كنه! اگه وردپرس قيلتر بود و فيس‌بوك آزاد، دليل قانع‌كننده‌اي مي‌شد! ؛) اما به هر حال اطلاعات جالبی بود. ممنون
    با احترام – وحید

    البته منم دقیقا نمی دونم چرا باید با این همه بد بختی اونجا پست هوا کرد ولی کلا فکر می کنم بر می گرده به مفهوم پلتفرم بودن فیس بوک.که کلا هرچیو خواستی اونجا هم بتونی انجام بدی.به مراجعه که معرفی کردم مراجعه کنی شاید بهتر جوابتو بگیری

  3. gajamoo Says:

    سلام مامانِ پـــــــــریــا خانوم.
    از توضیحاتی که دادین،ممنون.
    آخه چون شغلم چیز دیگه هست!!!! کمتر این چیزای خوب خوب رو می فهم!
    از گوگول ریدر استفاده می کنم،اما نتونستم عضوش شم!!!؟
    فیس بوک رو هم کمال عزیزم دعوتم کرد ، هنوز نتوستم عضو شم!! البته فکر کنم این توضیحات روانی که دادید،شاید تونستم راحتتر عضو شم.
    پــــــــرِِِِِِِِِیــــا خانوم از مدرسه اومد، از طرف دایی گجموش ببوسش!!!
    موفق تر باشی

    بله تو فیس بوک عضو شدن راحته.یه بار دیگه تلاش کنید.البته ریدر که خبر خوانه ولی فیس بوک شبکه اجتماعیه و باید خودتون برید عضوش شید تا ببینید چه چیز باحالیه


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

