یه پست از فیس بوک

ژانویه 18, 2008

واقعا شرمنده .این پست فقط جنبه امتحانی داره.میخوام از فیس بوک یک پست حواله کنم به وردپرس.فقط در نظر داشته باشید با کلی فیلتر و سرعت دایل آپ و بد بختی های دیگه.

با تشکر از دکتر به خاطر راهنمائیشون

15 Responses to “یه پست از فیس بوک”

  1. najmeh Says:

    khahesh mikonam baba…tashakor lazem nis mohandes;):

    پرفسور منظورم تو نبودی.حتما باید تک تک اسم ببرم!

  2. spano Says:

    درود
    من نمی‌دونم فیس‌بوک چیه و چکار میکنه ولی توی لینوکس چنتا برنامه هست که توضیح یکیشو تو وبلاگم دادم که خیلی راحته و تقریبا همه کار می‌کنه .
    مینویسم لینک میدم و فقط موقع ارسال یه کانکت میشه و میفرسته بالا

    موفق باشید .

    مرسی.کاش لینک خودتون یا سیاتتونو می ذاشتین….

  3. spano Says:

    ببخشید :
    http://www.spano.wordpress.com
    یه تازه کار

    همیشه شاد باشید

  4. باران Says:

    سلام
    کاش تو وبت مینویشتی چه جوری؟!
    :دی

    حتما مینویسم

  5. najmeh Says:

    i again weblogamo rahandazi kardam bia bekhoooooooooooooooon

    ها حالا شدی بچه خوب…ببین اسم وبلاگتو عوض کن بذار خاطرات نجمه و ویکتوریا!!!

  6. najmeh Says:

    hello dear….how aryout chetore…I came here to tell u:don worry..thats ok buddy….my weblog doesn’t have copy right….midooni tahte tasire weblogo ina gharar gereftam…esteghbal porshoore mellate shahidparvaro didam…jav gereftatam

  7. کمال Says:

    بدیش اینه که تگ نداره

    آره بدشم من هنوز بلد نیستم عکس مکس بذارم

  8. ماکان Says:

    از فیس بوک چطوری؟؟

    از طریق اپلیکیشناش

  9. میثم دهقانی Says:

    سلام. این موفقیت رو بهتون تبریک می گم. خصوصا اینکه فیس بوکی هستید. راستی در مورد دکتر مطلبی نوشتم که فکر می کنم بد نباشه بخونین

    توی وبلاگم منتظرتون هستم
    http://neskafe.wordpress.com

    ممنون


  10. بسوزه پدر اعتیاد!
    :)

    دقیقا!! :D

  11. رضا عظیمی Says:

    بشین و پست کن، لم بده و پست کن، برو فیس بوک پست کن، بخواب پست کن، بمیر و پست کن..تو فقط پست کن

    یکی هم باید این حرفو به خودت بزن ها جناب که یهو می ذاری میری

  12. raoros Says:

    ای ول
    ولی بیا همینجا پست کن!
    :D
    :*

    آره بابا چیه این فیس بوک…..اییییییییش.

  13. gajamoo Says:

    خوش به حالتون که بلدین و می تونید با اینا چطور سر وکله بزنید.
    موفق تر باشی

    .مرسی بلد بودن نمی خواد فقط کافیه آدم ازش استفاده کنه


  14. ای از فیس بوک پست کن! بابا تو دیگر کی هستی؟ دسته شیطونون بستی :)

    پی نوشت: می دونم کی هستی. بیوگرافیت رو برام میل نکنی ;)

    راستی مریم جان. من لینک دوستان وردپرسی را از دست دادم. از دوستانم توی لینکدونی وبلاگ خواهش کردم که لینک خودشان را برای استفاده من و کاربران وبلاگ در آدرس زیر ثبت کنند. خواهشا شما هم آدرس فیدت رو بثبت!

    فید وبلاگت را به من هدیه کن!
    http://1fathi.wordpress.com/2008/01/21/present-your-feed

    ممنون

    تقصیر شماهاست من فیس بوکی شدم.اینقده که فیس بوک فیس بوک کردین….ولی خدائیش باهاش حال می کنم
    ممنون


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

