گرمای سشووار

ژانویه 16, 2008

بفرما لبو!(این عکس دقیقا مال شب یلدا ست.وقتی یه هندونه خریدیم!)

DSC04339

آدم برفی(ساخته خودم و و شوورم)

DSC04380

درختان زیتون(شمال-لوشان)

DSC04267

یه درخت ناشناس خشکیده!(شمال-لوشان)

DSC04276

اولین برف تهران(مال همون شب یلداست)-دارآباد

DSC04324

اولین برف تهران-کاخ نیاوران(سعد آبادو بیخیال شدیم.دیگه الان نیاوران مده!)

DSC04315

این عکس برام خیلی جالب بود(با اینکه کیفیتش بده ولی گذاشتمش).تو کاخ موزه نیاوران،مال زمان ناصرالدین شاه.به قول همسر «لزوالدوله»!!!

DSC04305

من از وقتی اومدم وردپرس دیگه عکس از خودم اینجا در نکردم.البته یه دلیلشم این بود که واقعا وقت نداشتیم بریم ددر و سوژه موژه نداشتیم.اما حالا دیگه امتحانا رو دادیم و شوژه ها رم جمع کردیمو و صفا .

من فکر میکردم فقط گازخودمون قط شده نگو یه ملتی به همین مصیبتی دچار شدن.ما که هنوزم شبا گازمون قط میشه(یعنی فشارش کمه)دیگه غذا مزا پختن تعطیل و به همین کنسرو ماهی خوردن قناعت کردیم.یه شب درمیون هم از سرما پلاس میشیم هتل مادر زن.بعدش تازه خونه مامانم اینا هم سوفاژاشون با برق کار می کنه،بعضی وقتا برق میره!!دیگه اینقده تو این یکی دو هفته سرما کشیدم که روزا یه پلیور کلفت می پوشم روشم پالتومو و عین اسکیمو ها میام سر کار.تازه اینقده سرما به صورتم میخوره که شدم مثل اینا که میرن اسکی.دیروز همکارام ازم می پرسیدن اسکی بودی!!!وای چقدر احساس با کلاسی می کنم…..یه پیشنهاد.اگه گازتون قط شد و هیچ گونه بخاری برقی تو خونه نداشتید می تونید از سشوار استفاده کنید.باور کنین جواب میده.ما یه شب این کارو کردیم.یعنی از شب تا صبح سشوارو روشن گذاشتیم و در اتاق رو بستیم که هوای گرمش نره بیرون.فقط بدیش به اینه که صداش زیاده.

بشینید دعا کنید که من نیوفتم(اگه از خودتون می پرسید مگه آدم تو فوق هم میوفته باید بهتون بگم من پتانسیلشو خیلی دارم!).اگه این اتفاق بیوفته آخرین امتحان زندگی مو دادم.دکترا هم نمی خونم.اگه یه وقت هم خواستم از این غلط های اضافی بکنم میرم یه جایی که دکتراش امتحان نگیرن از آدم! بعدشم می خوام برم عین این مجرما که خودشونو معرفی می کنن،خودمو به رئیس معرفی کنم که دیگه با خیال راحت شوتم کنه عسلویه.البته من که نمیرم ولی خوب شاید موقع سربازی شوورم منم ای کوله بارمو برداشتم و رفتم.

پارسال یه نذری کردم امسال هرچقدر به این مغزم فشار میارم یادم نمیاد نذره چی بوده!فقط میدونم یا شیر کاکائو بوده یا چایی(که تو دسته بدم). عزا گرفته بودم بدون ماشین و زندگی چه جوری این کارو بکنم.ماشین باباهه هم که یخ زده و تو اوته!مامانم بهم پیشنهاد داده یه شیر کاکائو روز تاسوعا درست کنم تو خونه خودمون پخش کنمRaised Eyebrow.دیگه اینم یه نوعشه.ولی حالا آی کیو زدم پولشو بدم یه مسجدی جایی خودشون برن از طرف من این کارو بکنن.

آخ جون سه روز تعطیلی…ما رفتیم

پی نوشت:راجع به پست قبلی.اول بگم من خودمم خیلی از نرم افزار های کپی شده و فیلم (خارجی) و …. استفاده می کنم.اصلن هم ادعایی ندارم که کارم درسته و اینا.هیچی همین طوری گفتم که روشن شید!بعدشم سوء تفاهم نشه مطمئنن منظورم به ترجمه یه متن نیست.حتی اگه موضوعش تکراری باشه.من منظورم به افرادی بود که متنی که یکی دیگه سرش کلی جون کنده و ترجمه یا تالیف کرده رو صاف کپی پیست می کنه تو وبلاگشون(البته بدون ذکر منبع).

9 Responses to “گرمای سشووار”

  1. persian365 Says:

    سلام
    عکس های زیبایی بود
    مشکل گاز همه جا هست … ولی فکر کنم دیگه داره تموم میشه این مشکل.. سرما بهونه ای هست برای دیدن هم دیگه برای دور هم جمع شدن ( چه لذتی داره )

    امیدوارم فوق دکترا را بگیری فقط برای من هم دعا کن …
    من که اول دعا کردم بعد شروع به نوشتن کردم

    من که دعا می کنم همه موفق باشند تو امتحانا اگه خدا دعای ما رو. قبول کنه

    نظرتون هم قبول … التماس دعا

    آره امیدوارم تموم شه این مشکل بی گازی…

    موفق تر باشید


  2. وووووو عکس درخت ناشناس! بیا شمال پیش خودم می برمت یه جاهایی تا توان داری از درخت عسک بگیری!!!

    سشوار؟؟؟ : ) ) صداش بدتر از سرماست که! با سرما میتونی بخوابی و با صدای سشوار نه!!!

    ولی من تخت خوابیدم با صداش!

  3. gajamoo Says:

    من فردا شب دارم شیر کاکائو میدم،اگه دوست داری به نیت شما هم پخش کنم؟
    اهل تعارف نیستم.
    آدم برفی قشنگی بود و اما اگه بدت نیاد عکسا رو نپسندیدم.
    قصد تو ذوق زدن ندارم بلکه دوست دارم تو عکاسی مثل وبلاگ نویسی هم موفق تر باشی

    خیلی ممنون.همون پولشو میدم یه جایی….بدم نیمد.اصولا ادعایی در هیچ زمینه ای ندارم.فقط می خوام ثبت خاطره کنم.

  4. سحر Says:

    سلام مریم. بابا تبریک! میبینم که آخرین امتحانتو میدی و شادی! D: آخ گفتی! امان از این سربازی!!

    سحر جونم تو از همه بهتر میفهمی من چی میگم

  5. najmeh Says:

    vaysa babinam..sahar hamoon sahare khodemoone?mage khabari boode ke ma nemidoonim…maryam baba gharar bood mano update koni… roooooooooooshanam kon hoooochike

    بابا جدی نگیر تو.چرا هی توهم می زنی؟اگه چیزی بشه بت می گم.بعدش آخر آدرسش دات کام نیست دات آی آره!

  6. najmeh Says:

    man har kar kardam natoonestam beram too blogesh…to mitooni?

  7. سحر Says:

    چشم مریم جون. شما دعا کن این کنکور به خیر و خوشی بگذره من هر روز میام می آپم!! D: التماس دعا

  8. رامن Says:

    با درود فراوا ن
    خيلي اين پست اخريتان جالب بود. دستتون درد نكنه . ما همه كلي خنديدم!!! من و پدرم و مامانم خيلي خنديديم !!!!دست تون درد نكنه.
    ادم برفي تون هم خيلي قشنگ بود!!
    همه خيلي به شما سلام مي رسانند .

    ممنون رامن جان

  9. رامن Says:

    با درود دوباره
    راستي خيلي ببخشين منو يادم رفت . از لينك تون خيلي خيلي ممنونم .


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

