نقد….

دسامبر 30, 2007

*الان یه مدتیه فکر می کنم عین این بچه تنبلا هستم که تا صد بار بهم یه چیزیو نگن توکلم فرو نمیره.در مورد هر سرویس جدیدی که معرفی میشه این طوریم.یعنی تا دویست نفر نیان تو وبلاگاشون قسم و آیه نخورن که این سرویس خوبه من تو کتم نمیره…این گوگل ریدر اشتراکی خیلی چیز باحالیه.البته تا امروز که باهاش درست و حسابی کار نکرده بودم.یکی از مشکلاتم این بود که فرقشو با دلیشز نمی فهمیدم.البته الان هم نمی تنم توضیح بدم (آدم باید تو موقعیتش قرار بگیره تا بفهمه)ولی خیلی باحاله.یکی دیگه از مشکلاتم این بود که از بس استایلیش مستایلیش به این ریدر مادر مرده اضافه  کرده بودم و از راست به چپ و صورتی و قلب ملبیش کرده بودم که گزینه share حذف شده بود.هی میرفتم تو شیر آیتمام میدیم قدیما چندتا مطلبو شیر کردم اما دیگه نمی تونستم مطلبی رو شیر کنم.بعد آی کیو زدم فهمیدم یکی از این استایلیش ها مشکل داره.بنابر این همه رو پاک کردم و ریدر رو به حالت طبیعی خودش در اوردم.خلاصه شما هم اگه به مشکلی این چنینی بر خوردید از قیافه آدمیزادی گوگل ریدر استفاده کنید و بیخیال جنگولک بازی شید.(البته من این طوری فکر می کنما).در ضمن منم این فید گوگل ریدرمو گذاشتماین بغل که خلاصه ازغافله عقب نمونیم.

*امسال هم برای اینکه از قافله جشنواره موسیقی فجر عقب نمونیم خودمونو خفه کردیم و بلیط «تریو کنستانته اتریش» رو گیر اوردیم.با اینکه اصلا از موسیقی کلاسیک خوشم نمیاد ولی از این برنامه لذت بردم.انگار اولین بارم بود از این آهنگ های  باخ و … لذت میبرم.این موسیقی کلاسیک هم عالم خودشو داره ها.خلاصه به ما نیومده این کنسرت باکلاسای ملی و تهران و … رو بریم.باز به پارسال.ولی خدائیش یه سوال؟چرا اسمشو می ذارن جشنواره موسیقی فجر بعد بلیطاشو وسط آذر میفروشن؟مگه مربوط به دهه فجر نیست.خوب بابا مجبورتون نکردن که اسمشو یه چیز دیگه بذارین.به خدا گیر اوردن ما رو اینا.

*یوه !!جمعه دائیم زنگ زد منو برای عقد دختر دائیم دعوت کرد و این درحالی بود که کاملا از دعوتشون داشتم نا امید میشدم و می رفتم که برم تو مایه های قهر و اینا.واقعنی هم همینطوریم اگه کسی که دعوتش کردم عقدم یا عروسیم منو دعوت نکنه بهم بر میخوره و اگه هم کسیو دعوت کنم نیاد منم تلافی کرده و عروسیشون شرکت نمی کنم.بی رودربایستی.گفته باشم من از این خانوم قهریام….خلاصه اینقده تو مراسمش جیغ زدیم الان صدام خروسی شده ولی خیلی حال داد.شوهرش هم خیلی باحال بود.یکی از داماد های باحالی که در زندگیم دیده بودم.امیدوارم خوشبخت شن.

*وقتی شروع به وب لاگ نویسی کردم بعد از روزمره نویسی و ثبت خاطراتم،برای برادرم که اون موقع تازه از پیش ما رفته بود می نوشتم.والبته دوستای خوبم چون فکر می کردم و میکنم  خوندم مطالب آشنایانی که تو ایران هستن برای اونایی که تو غربتن خیلی لذت بخش و جذابه.اما خوب طی یک سری دگرگونی های روحی روانی تصمیم گرفتم بعضی وقتا مطالب به درد بخوری که خودمم دوسشون داشتمو اینجا بذارم.یه جورایی هم حال میداد دیگه.راستش تا حالا تنها منتقد این وبلاگ همسرم بوده.چون هر وقت یه پست جدید می ذاشتم عین بچه دبستانیا که نقاشی هاشونو به بابا مامانشون نشون میدن،منم زورش می کنم که بشینه در مورد خط به خط مطالبم نظرشو بگه.ولی حالا دوست دارم بی هیچ مناسبتی از افرادی که اینجا رو می خونن نظر خواهی کنم.نظر خواهی اون طوری نه.می خوام اگه اتقادی به نوشته هام دارن حتما بهم بگن.راستش وقتی حرفی از کسی نمیشنوم احساس خوبی بهم دست نمیده.بعد هم از دوستانی که منو میشناسن می خوام بگن که اصولا چه حرفایی رو نزنم بهتره؟یا بزنم بهتره؟فرقی نداره….من همیشه به فیدبک گرفتن اعتقاد داشتم(بالاخه 4 سال زمات اساتید گرامی رو باید یه جایی نشون بدیم دیگه) و دوست دارم اینجا رو خیلی بهتر کنه .اگه نظرتون خصوصی بود ایمیل من:maryam.ss4@gmail.com وmaryam_sharif321@yahoo.com

اینم بگم من الان تو ترکم و قراره که تا لاقل نیام این ورا.دیگه اعتیادم به اینترنت داره خطرناک میشه.در ضمن امتحان هم دارم.بنابر این حالا حالا ها سراغ پست بعدیم نمی رم.

14 Responses to “نقد….”

  1. ندا Says:

    من نظری ندارم. فقط وقت قسمت مربوط به قطامش رو بیشتر کن. هه هه
    ولی خداییش وب لاگت خیلی خوبه.
    راستی اصلا هم قهر قهری نیستی. چون من تو رو عروسیم دعوت نکرده بودم. چون اون موقع زیاد آشنا نبودیم. ولی تو ما رو دعوت کردی. مدرک جرمش هم (کارت دعوت) هست هنوز.
    حالا دیگه برو درس بخون که امتحانت رو بیست بشی.

  2. ماکان Says:

    من فکر می کنم سعی کن همیشه همونی که دوست داری رو بنویس! بدون هیچ حساب و کتابی!

  3. رامن Says:

    با درود فراوان
    خيلي حيلي از شما ممنونم . اميدوارم توي امتحان ها موفق بشويد.
    من مي خواستم خواهش كنم توي مقاله هاي علمي كه مي گذاريد اگر ميشه درباره ي بعضي كلمه ها ي علميش معني يا توضيح ساده هم بگذاريد . خيلي ممنونم .


  4. سلام…..
    احساس نمی کنید درباره ی آقای کامران نجف زاده اشتباه فکر میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگه انتقاد سازنده ای دارید می تونید سری به وبشون بزنید:

    http://www.najafzadeh.ir

  5. آهو Says:

    سلام مریم جونم
    من همیشه وبلاگت و می خوانم و کلی هم کیف می کنم که از روزمرگیئ هات می گی. اینکه تخصصی می نویسی هم خوبه البته من یک چیزهایی و نمی فهمم!!!(چون سوادشو ندارم)
    خلاصه که ما همه جوره شما و وبلاگتونو دوست داریم.

  6. نازنين Says:

    آخه فيدبك منفي كه ندارم… مثبت بدم هم كه سيستم ناپايدار ميشه… كاراي شخت و شووووژ ناك ميخواي از ما ها… ;)

  7. raoros Says:

    کارت درسته مریمی، مگه واسه دل این و اون می نویسی؟ هر چی بنویسی ما میایم می خونیم آبجیییییی
    :ایکس
    :دی

    وای انقدر از گوگل ریدر بدم میاد، واه واه، مال خودم رو منفجر کردم پاکش کردم! :D

  8. رامن Says:

    با درود فراوان
    خيلي ممنونم. اصلا خيلي عجيبه اولين بلاگ كارناوال سال 2002 بوده ولي من توي وبلاگستان فارسي هرچي گشتم هيچ چي پيدا نكردم . حتي توي ويكي پدياي فارسي هم معني نداره . اگر شما برگزار كنين فكر كنم اولين نفر و اولين بلاگ كارناوال فارسي ميشه. منم هرچي لينك بشناسم براتون ميارم.


  9. این وبلاگ و نوشته‌هاش ایرادی نداره. البته من تازه واردم و فقط چند تا پست رو خوندم اما راحت می‌شه حدس زد که نویسنده تو نوشتن قویه و به خودش هم مسلط. امیدوارم بعد از ایام ترک باز بنویسین و مثل الان خوب بنویسین.


  10. حیف امتحان دارید وگر نه ازتون می خواستیم راجع به این گوگل ریدر و این حرفها به ما اطلاع بدید!
    یادمون باشه عروسیمون دعوتتون کنیم!!

  11. گیلاث جون! Says:

    سلام.دختر!عجب تفاهمی داریم ما!!اون چیزی که توی سطرای اول نوشتی ،در مورد اینکه به این راحتی بعضی چیزا تو کتت نمی ره دقیقا وصف حال منه!!منم خیلی سخت تو کتم میره!مثلا ملت خودشون رو می کشتن می گفتن جی میل خیلی خوبه!من می گفتم نه!یاهو بهتره!حالا چسبیدم به جی میل(خیلی وقته البته)ول نمی کنم!در مورد فایرفاکس هم خیلی دیر متقاعد شدم!ولی الان بدجوری می خوامش!!حالا هم فیس بوک تو کتم نمی ره!! :) معلوم نیست چندوقت دیگه به فیس بوک و لینوکس گیر می دم!!
    در مورد آرزوهای گیکی هم با مورد 2و4 خیلی موافقم!!!
    همین!

  12. رامن Says:

    با درود فراوان
    خيلي خيلي ممنونم . منم آرزو مي كنم شما به همه ي آرزوهاي تان برسيد .


  13. اوه منم قاطی میکنم دعوتم نکنه! یا دعوت کنم نیاد! الان هم در همون حالتم… منتظرم! ببینم وقت قاطی شدن می رسه یا نه برطرف میشه؟!

    میگم من خیلی کوشولوام نظری ندارم، فقط جی میلت رو ادد کردم! :)

    جوجو دلت نمیخواد دیگه؟

  14. najmeh Says:

    update kon dige ….zood bash..1..2..3..1..2…3.. bodo!..


پاسخی بگذارید

