راننده تاکسی

دسامبر 18, 2007

بسه دیگه بچه مثبت بازی.مثل آدم می خوام روزمره بنویسم

*واییییییییی بعضی راننده تاکسیا چقده باحالن.دیروز سوار یه تاکسی شدم رانندهه ازون با مراما بود.اگار تازه از زورخونه برگشته باشه!تمام داشبوردشو یه عالمه کاغذ زده بود و روش ازین شعرای مرامی و زورخونه ای نوشته بود.بعدشم هرکی سوار میشد بهش بلند سلام می کرد.بالای شیشه اش هم عکس تختیو گذاشته بود و کنار فرمونش عکس جوونیای خودش که هیکلی بوده و یه نوار جوادی(احتمالا مال جواد یساری بوده) گذاشته بوده و تو عالم خودش بود.هر جایی از آهنگ هم که به جوونی اشاره می کرد یه اشاره به عکس خودش می کرد و با حسرت سر تکون می داد.سر میدون ولیعصر یه آقایی سوار شد این شعرا و شکل و شمایل کامیون وار تاکسیه رو دید کلی ذوق زده شد و دیگه از تیکه های «خیلی باحالی» و «ایول» و «مرامتو عشقه» گفتن و کلی شعر معر برا هم خوندن.یعنی یکی نمی دونست فکر می کرد اینا 200 ساله باهم رفیقن.اینقده حال می کنم سوار این تاکسیا شم .راننده تاکسی های متفاوت که انگار تو این عالم نیستن و خوشحالن.من که هر وقت اینا رو میبینم فکر می کنم واقعا میشه با همه بدبختی و مشکلات خوشحال زندگی کرد.

*در پی رفتن نجمه ،ماندانا دیشب برگشت.میگم خوبه غلظت افراد بین مرزها حفظ میشه.هر چند که ماندانا هم 2 هفته دیگه میره اما باز به معرفتش که اومد یه ندایی داد.اینو گفتم هر کی می خواد بره ،بیاد لطفن یه خبری بکنه ما رو.

*رسما بچه پرو شدم رفته.اصلا جلوی رئیسم افتابی نمیشم.از دور باهاش بای بای می کنم.خوب چیکار کنم خودشم دودره دیگه.

*بعد یه عمری رفتیم شمال.خیلی خوب بود فقط دیگه مادر شوهرم می خواست شوتم کنه اینقده که نرفته بودم بهشون سر بزنم.خدائیش عروس به من میگن.پرروHee hee.(حالا ییهو فکر نکنین مادر شوهر من از این مادر شوهر بد جنساسا.بنده خدا آزارش به مورچه هم نمیرسه.مرضیه و الهه می دونن.اصولا شمالیا(گیلانی ها منظرومه) از این لحاظا خیلی خوبن.اصلا بلد نیستن مادر شوهر باشن).جاری مو هم بعد عمری دیدم.نمی دونم چرا هیچ وقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.اییییییش منم از این دختر افاده ای ها….رفتیم مراسم روغن زیتون گیرون.یعنی مراسم که چه عرض کنم فقط رفتیم زیتونا رو از باغ پدرشوهر برداشتیم بعدشم خودشون بردن دادن کارخونه که روغنشو بگیرن.من فقط از دور زیتونا رو دیدم!راستی هرکی زیتون و روغن زیتون می خواد ازهمین وبلاگ سفارشات قبول میکنم.روغن زیتون کیلویی 8 تومن.

*چرا من با بعضی چیزا نمی تونم ارتباط بر قرار کنم؟یکیش همین می نی وبلاگ نویسی یا مینیمال نویسی یا هرچی که اسمشه.حالا الان می خوام با همه چیز ارتباط بر قرار کنم به سلامتی.می خوام ببینم به چه درد می خوره.یکی دو ماه پیش تو تویتر یه اکانت درست کردم بعدش چون من هرجا میرم اکانت درست می کنم فرداش کله پا(همون فیل تر!) میشه تویتر هم این طوری شد.خلاصه هرجا خواستید نابود شه یه ندا بهم بدید میام براتون نابودش می کنم(بر چشم بد لعنت!).( نابود شدن وبلاگ دکتر به من هیچ ربطی نداره.از الان گفته باشمRolling Eyes)…اما امروز دیدم خیلی از فیل ترینگا درست شدن.اون موقع ها که سوات نداشتیم با توییتر کار کنیم الان بلد شدم.لطفا منو پیدا کنید.من ته نام(نه الان دارم یه عده رو پیدا می کنم.باهوشما!).

*هر جا دیدید خودم واسه خودم کامنت گذاشتم و نوشابه واز کردم بدونید که همانا شوهر بنده بوده که از ورد پرس خارج نشده و با همون آی دی خودم برام کامنتیده .به عقلم شک نکنید لطفا.

*ای خدا چرا من زودیاک رو تا اخرش ندیدم.خوابم گرفت وسطش.اه چرا من اینقده بی کلاسم؟می خوام برم از رو لج بازی از اولش ببینم.

*احساس می کنم بیماری دو شخصیتی دارمSilly.کسی می تونه علائم شو بگه؟

* دو تا عروسی هم در پیش داریم.یکی از بچه های دانشگاه که به اندازه 7 شب و هفت روز بدهی داره به ملت.اگه هم شام منو ندی همین فردا لوت می دم که ملت خراب شن رو سرت.دوم دختر دائی عزیز.که اون هم هنوز به رو خودش نیورده اما از اونجا که ما آنتن هامون تو خونه فک و فامیل افتاده فوری خبرا رو گرفتیم.(الان شاخک هام تکون خوردن).حالا یه سوال مگه ازدواج کردن گناه که همش همه مخفی می کنن.حالا درسته منم قایم موشک بازی در اوردم ولی من با شما ها فرق دارم.

*وای چقدر بعضیا از جستجوی کلمات خنده داری میان اینجا:»مریم حراف» :خودشه درست اومدی!»مریم و نجمه»:بازم درست اومدی.»مریم و مینا»:آخی اونم درست اومدی.من خاله شم .»سرگرد فتاحی(و مشتقاتش)»:شرمنده سرگرد فتاحی نداریم .»مامان باحال»:یاخدا !یعنی دنبال چی میگشته طرف؟»مریم معترف»:چرا اینقدره همه گیر دادن به صفات مریم؟

*الان که بالا رو خوندم به یه نتیجه ای رسیدم.با دو تا چیز نمی تونم ارتباط بر قرار کنم.توییتر،جاری!….ایشالا خوب میشم آمین….

23 Responses to “راننده تاکسی”

  1. zahra Says:

    این یکیو خوب اومدی خداییش زنهای گیلانی مادر شوهرای واقعا مهربونین
    راستی چه راننده باحالی بوده این هم خودش عمر طولانی داره هم ملت خسته رو شاد میکنه
    به این میگین پازیتیو لایف استایل:-)

    ها .دیگه تو هم که گیلانی و حالشو ببر

  2. RaoRos Says:

    آی چند وقت بود انقدر نخندیده بودم
    خدا نکشدت
    =))))))))
    مریم حراف
    مریم معترف
    =)))))))))))
    آخ پرت شدم از صندلی!

  3. RaoRos Says:

    ها راستی نکته مهمی که در این قسمت من ازش بهره بردم این بود که بگردم دنبال یک شوهر شمالی، چون اعصاب مادرشو ندارم!
    :)))))

    چه عروسی میشی تو!بیچاره مادر شوهرت

  4. RaoRos Says:

    شرمنده سرگرد فتاحی نداریم
    دیوووووووونههههههههههههههههه
    :)))))

  5. نازنین Says:

    مریمک بسیار نشاط رفت! دمت قیژ! :)

  6. سحر Says:

    سلام مریم. بچه های کدوم دانشگاه؟ اگه آشناست به ما هم خبر بده!! D:

    دانشگاه خودمون.سال بالاییه

  7. «محمد» Says:

    چند روز پیش برای چند دقیه راننده تاکسی شدم، اما بدون مسافر، داستانش را نوشتم، شاید روزی پابلیشش کنم!
    در ضمن شهر ما یه جورایی بین مازندران و گیلانه و تفاوت رفتاری بین گیلانی‌ها و مازندرانی‌ها را به عینه می‌بینیم. و باید بگم شانس آوردی، چون فکر نکنم از گیلانی جماعت خونگرم‌تر وجود داشته باشه!

    مرسی.اره منم موافقم گیلانی ها بهترن.هرچند اصفهانی ها چیز دیگه هستن!

  8. ندا Says:

    مریم این عروس سال بالایی هفتاد و نه ایه نه؟
    آخه مام داشتیم میومدیم اینجا قبلش رفتیم آنتنامونو نصب کردیم جاهای خوب بعد اومدیم

    وای آره از کجا فهمیدی؟

  9. الهه Says:

    خداییش اینقدر خزعبلات نوشتی نمی دونم واسه کدومشون کامنت بگزارم؟!
    کرتیم رفیق!!!

    الهه جونم تو برای یکشون هم بذاری کلی حال دادی داشششم…..وای آفرین که برام کامنت می ذاری دل یه جوونیو شاد می کنی

  10. سحر Says:

    خوب مریم جون بگو کیه دیگه عزیزم! D: ما دلمون آب شد!!

    میگم بهت بیا اون ور بقیه نبینن! :))


  11. جالبه..من فکر می کردم ازدواج نکردی…نمی دونم چرا!
    من هم دو دفعه سوار این تاکسی ها شدم..یکیش اسمش تاکسی شادی بود..با کلی عروسک و شکلات! یکی دیگه هم شهروند نمونه شده بود!

    همه همین فکرو می کنن.من 4 ساله مزدوجم.جوون موندم نه؟

  12. ماکان Says:

    شمالی ها همشون خوبن! گیلان و مازندران نداره!!!!!!

    البته شما درست می فرمائید.این فقط یه شوخی بود شما جدی نگیر

  13. نازنين Says:

    هه هه ! من ميدونم عروس 79 ايه كيه! خداييش آنتن هانون رو بيارين طرفاي ما نصب كنين! آنتن ميده اسااااااااسيييييييي! :d

    خوب ظاهرا اینجا انتنا تاخیر دارن.تقصیر احمدی نژاده که نویز می ندازه….حالا نکنه شما ها یکی دیگه رو میگید که من خبر ندارم؟

  14. نجمه Says:

    اي ول بابا ! من با اين جور پست هات خيلي بيشتر زا پست هاي علميت حال مي كنم… اگر چه بسيار آدم اهل مطالعه اي هستمو فقط شبكه چهار رو نگاه مي كنم…;-)

    تو که خیلی….

  15. persgolf Says:

    اق فری از اینکه این همه واسه شوما اتفاقات خوف خوف افتاده احساس جواتی خوبی دارد. چقدر خوف. به به. خوندم مطلبتو نشون به اون نشون که خب من خیلی از این آدمهای فری‌شکل خوشم میاد انقده خوفه واسه هم مرام تیکه پاره میکنن مثل خودم مثل خوده اق فری. بعد مینیمال نویسی هم انقده خوفه من یه مدت تو توییتر میکردم که دیگه خداحافسی کرد اق فری چون دیگه وقت نمیکرد. اره خلاصه خیلی خوفه انقده خوفه. تو تاکسی هم ادمی به اطلاعات عمومیش اینا انقدر اضافه میشه گویی اقای راننده در خرمنی گنجینه داشنی چیده که آن را به راختی در اختیار شما میگذارد(آق فری ادبی میشود)

    ّبله ما با همه با مرام ها حال می کنیم.

  16. «محمد» Says:

    به ماکان:
    حالا چرا شاکی می‌شی رفیق؟ شوخی کردم همولایتی! :‌‌))

  17. سحر Says:

    ای ول دستت درد نکنه! D:

  18. رامن Says:

    با درود فراوان
    1 – رسيدن به خير . خوش به حالتون .
    2-نه من كه هيچ وقت نمي تونم مثل اونا بشم!!اگه من 17 ساعت روي وبم كار كنم كه ديگه هيچي .
    3 – خيلي خيلي ممنونم .

    البته راست میگی،باید اونوقت قید درس رو زد

  19. رامن Says:

    با درود دوباره
    راستي از اين كه لينك فيدم رو توي فيدخوشمزه هاتون گذاشتين خيلي ممنونم. الان ديدم . دست شما درد نكنه.


  20. جالب بود. اد شدید. موفق باشید

  21. rosaeidi Says:

    سلام عزیزم! اومدم بگم دعا یادت نره…!

    سلام.خوب دیدی که بحث بحث تو بود و خودت خبر نداشتی.تو هم منو به دعا


  22. نه قرار نبود احساسات ناسیونالیستی را دخالت بدیدر نوشته هات
    گیلانی ها خیلی بهتر از اصفهانیا هستند!!
    جدی میگم!
    چپ چپ نکن
    از لحاظ علمی کاملا اثبات شده است


  23. @-)
    اینجا دیگه کجا بود؟ :-??


پاسخی بگذارید

