نخونید نخونید…

نوامبر 28, 2007

دیدی بعضی وقتا آدم مرگ وب لاگ ننویسی میگیره؟یعنی هی میاد وب لاگ بنویسه بعد یه نیرویی نمی ذاره.الان من دقیقا بهش دچار شدم!3 تا پست درفت کردم زورم میاد برم ادیتشون کنم و پست کنم.یه توصیه دوستانه:واقعا سعی کنین به طور مداوم بنویسید چون اگه ننویسید میشید مثل من که از صبح سرگردونم و هی از خودم می پرسم اینو بفرستم یا نه!

ای خدا من شنبه این امتحانه رو بدم راحت شم.فقط می خوام بشینم زار بزنم.این ترم تموم شه احتمالا منم باهاش تموم میشم!CryingAt wits end

 

یه دختر که 17 سالگی ازدواج می کنه بعد 5 سال طلاق میگیره،امروز با یه آقایی که 17 سال از خودش بزرگتره و زن اولش فوت کرده،ازدواج می کنه.2 تاشونو میناشسم ولی باورم نمیشه!SadCryingTime out.آقا جونه من حالا شوهر نکنی اتفاق خاصی نمیوفته که نه گذاشتی نه برداشتی رفتی با هم سن پدرت ازدواج کردی….ایشالا خوشبخت شنParty(پیرو پست «شوهر آری یا نه؟»مرضیه!)

گفتم که نخونید…..من حالم بده کلا!

13 Responses to “نخونید نخونید…”

  1. gajamoo Says:

    از اون لیزر کاربردش بیشتره نه؟
    ازدواج این دو نفر رو میگم!!!!!
    موفق تر باشی

  2. iraj navisa Says:

    مريم عزيز سلام
    اين بيماري وبلاگ ننويسي و در شكلي بزرگتر،هيچي ننويسي بسيار خطرناك و واگيردار است.مواظب باش مبتلا نشوي و ديگران را هم مبتلا نكني!

  3. ماکان Says:

    ایشالله خوشبخت شن!

  4. soboone Says:

    تازه شدی مثل من *
    :) میبینی که چه قدر دیر به دیر آپ میکنم

  5. RaoRos Says:

    بنده خدا، حتما مجبورش کردن دخترو رو هان؟

    نه فکر نکنم.خوشحال بود کلی


  6. مادر یکی از دوستان من بیش از بیست سال از پدرش کوچکتر است
    عشقی که بین این زن و شوهر در جریان است برایم بی نهایت اعجاب انگیز است!!

    البته منم تا حدي به اين معتقدم كه خوشبختي به سن و سال ربطي نداره

  7. برسان Says:

    با اينكه ٣٦٠ رو نمي شه يك وبلاگ درست حسابي نام برد و صاحبشو هم وبلاگ ننويس نمي گن
    اما اين درد مشتركه
    درد اون نيرو كه نمي ذاره بنويسي
    واقعا اميدوارم زود تر از شر امتحانات راحت شيد
    راستي مغرفي نكردم
    يه رهگذرم
    داشتم رد مي شدم
    وبلاگ زيبايي داريد
    تبريك

    ممنونم


  8. نخوندم ! استغفرالله….


  9. لوس نشو دختر.. بنویس بینم … هرمزخرفی باشه عیب نداره … دیگه نبینم وسواس به خرج میدیا … ما پست می خوایم یالا..یـــــالا یالا !

  10. kochebagh Says:

    امیدوارماین ترم رو با موفقیت بگذرونی،امان از شب های امتحان!

  11. grayidea Says:

    اين شكلكهاي بامزه را چه جوري ميشه به كاربرد ؟ من بلد نيستم

    .والا تا اونجا که سوات ما قد میده فقط راهش با لایو رایتره بعد نصبش تو قسمت پلاگینها ،پلاگین اسمایلی رو اضافه کن و حالش را ببر

  12. ندا Says:

    راستی مریم گفتی یادم افتاد. این مشکلی که تو برا پست داری من برا مقاله دارم. دو سه تا تو آب نمک خوابوندم. خیلی وقته میخوام ازت بپرسم. حال ندارم ادیت کنم سابمیت کنم چاپ کنم. ببین تو کسی رو میشناسی مقاله لازم داشته باشه. کمک کنه اینا رو بچاپونیم.
    راستی اون بالای صفحه خیلی خوشکل شده. اینو بذار یه مدت بمونه

    ندا جون قربونت مقاله با پست خیلی فرق فوکوله.تو مقاله رو 200 سال هم بخوابونی تو آب نمک اشکالی پیش نمیاره.بابا مقاله استا.مقایسه نکن اینا رو باهم خوبیت نداره مادر ….والا ما که از ابتدا تو نخ مقاله نبودیم دیگه خودت که می دونی…ممنون اره می اذرم بمونه خودمم خوشم اومده ازش کاره یکی از بچه های وورد پرسه


  13. من هم این بیماری و خیلی وقته گرفتم…..این بابا با 17 یه ربطی داشته که اینجوری شده ..17 سال دیگه هم پشیمون می شه انگار!


پاسخی بگذارید

