روزمره

نوامبر 19, 2007

-کاملا مشخصه که میان ترمام عقب افتادن و پلاسیدم اینجا

– از اونجایی که من هر وقت با دوست و رفیقا(نجمه تو رو میگم) حرف میزنیم و اعتراض دارن به اینکه چرا همش چیزای جدی می نویسم مجبورم هر یه چند وقت یه بار از خودم تاز این پستا در کنم که فحش نشنومBig Grin

– به شدت میان ترمام دارن اذیت میکنن.نمی دونم چرا همش فکر می کنم درسای فوق سخت تر از درسای لیسانسنThinking.با اینکه به نظر نمیانا!2 تا درس داریم به اندازه 7 تا درس داریم براشون جون می کنیم.

– 5 شنبه هفته پیش رفتیم خونه یکی از هم دانشگاهی های قدیمی(هم دوره همسر) که درعین حال اون زمون جوونی که تو انجمن بپر بپر میکردیم ایشون هم عضو انجمن بودن.( از الان بگم من تو عمرم کار سیاسی نکردم و نخواهم کرد.به قول همسر اون انجمن که اسلامی نبود هیچ تازه کلی هم غیر اسلامی بود.همش از توش صدای تار و تنبک و بعضا گیتار برقی میومد!).بعدش جناب صابخونه یادم اوردن که من یه چیزی دارم به اسم وبلاگ که خیلی ها که خودمم نمی دونم می خوننش.این جور وقتا یه حسسسسسسی به آدم دست میده.ولی شب خیلی خوبی بود.جای خیلی ها هم خالی بود.به قول همسر این جمع جمع افرادی بود که ناخواسته اینجا موندگار شدن.یه جورایی آدم دلش میگیره از بین اون همه دوست فقط چند تا موندن که اون ها هم به زودی میرن…….خلاصه قرار شد جلسه بعدی خونه ما باشه به صرف شام از بیرون!ولی خونمون خیلی دوره فکر کنم همه پشیمون شن که بیان.قراره ملت ابزار و الات موسیقی شونو هم بیارن که خوشحال باشیم.آخر دی.گفتم که نگین نگفتی!

-» تحلیل پارامتری ناپایداری دو جریانی به صورت عام»LaughingRolling on the floor

– جمعه هم شرکتمون جشن گرفته بود(واقعا نمی دونم به چه مناسبتی!؟).ما اخراش رسیدیم ولی حال داد محمد اصفهانی رو اورده بودن و کلی حال کردیم.تا یادم نرفته یه توصیه بکنم.اصولا کنسرت رفتن کار خوبیه.حالا میخواد موسیقیش پاپ باشه یا متال و بپر بپر یا سنتی.مهم عمل گوش دادن به موسیقیه.خیلی وقتا ما موسیقی رو داریم با انجام کار های دیگه گوش میدیم اما وقتی میریم کنسرت فقط به موسیقی توجه می کنیم.این کار خیلی تو روحیه آدم تاثیر میذاره.من خودم هیچ وقت فکر نمی کردم از کنسرت محمد اصفهانی خوسم بیاد ولی خدائیش خیلی حال کردم.

– هر کس اخبار خالزنکی و مربوط به سوک زنی خواست بهم بگه.یه چند تا راز دارم!Cool

– با همکارام که در مورد جشن صحبت می کردم همشون ناراضی بودن.به یکیشون می گم:»برنامشون خوب بودا!»میگه»اصلن هم خوب نبود«میگم»آره ولی محمد اصفهانیش خوب بود خدائیش»میگه»نه اونم بیخود و تکراری بود!«میگم:»اون آقاقه که آخرش اومد شعرای کریس دی برگ رو به نیت امام زمان خوند چی؟اون باحال بود» میگه»اصلا از شخصیتش خوشم نیومد«WinkingRolling EyesSigh…..دوباره به یکی دیگه از همکارام»تو نیومدی جشن؟» میگه»نه ولی همه میگن هیچی ارز دست ندادی«.میگم»آره خوب …. ولی این کارا خیلی خوبه همه دور هم جمع میشن و همکارا همو میبینن»…میگه:»صد سال سیاه نمی خوام ریخت هیچ کدومشونو ببینم!»(ریخت منم جزو اون ریختا بوده احتمالاSickClownWorried!)

– یه مدتیه دنبال آیکون باحال برای یه نرم افزار می گردم.خدائیش ته آیکونه اینا

رمی عزیز من!

9 Responses to “روزمره”

  1. RaoRos Says:

    ناز بشن این موش قلمبه ها!

  2. نجمه Says:

    نه خدايي اين متنا رو راحت تر نمي نويسي؟ اي ول، اي ول، داش مريمو ،اي ول!!! اين دفعه رو خوب اومدي… راستي ما پايه ي سوكاي داغ و تازه هستيما!!

  3. نجمه Says:

    من كاري به ميان ترمات ندارم….قراره 5 آذر سر جاشه ها نزني زيرش كه با برو بچ فله اي رو سرت خراب مي شيم!

  4. سحر Says:

    سلام مریم. خوبی؟ خوشی؟ اوضاع احوال رو به راهه؟ بابا فیزیکدان! (; این موشه خیلی با مزست!! مال همون کارتون راتاتولی هست دیگه؟ D: دلم تنگ شده بود. البته جویای احوالت شدم! (;

    سلام سحر جون.مرسی که سر زدی.آره ماله همون کارتونه

  5. gajamoo Says:

    سلام
    انگاری خیلی وقته نیومدم تو وبلاگتون،نه!؟
    شایدم خونه تکونی کردین و پوسته جدید!؟
    راستی کدومش درست تره!؟
    موفق تر باشی

    هدر رو عوض کردم

  6. نازنین Says:

    منم راااااااااااااااااااااااااااااز مییییییییخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!! :(( به همین ID که اینجا گذاشتم میل بزن! منتظرمااااااااااااااااااا!!!:D:*

    ها؟رازش بیشتر مربوط به سال بالایی هاست.البته فکر کنم با خبر رسانی نجمه تو زود تر از من راز هایی رو فهمیده باشی

  7. سحر Says:

    مریم این رازه چیه حالا؟ (; به منم ندا بده D:

  8. ندا Says:

    اونقدر از این در اون در نوشتی نمیدونم در مورد چی نظر بدم. آخرشم که طاقت نیاوردی دوباره افتادی تو بحر نرم افزار.
    ولی تو اون جمعی که گفتی جای ما خالیه. دلم گرفت که گفتی چند تا دوست موندن فقط. ولی دوست دارم اونجا باشم.

  9. mitra Says:

    chejuri ina ro jaye icon mishe gozasht?

    کدوم ها رو؟


پاسخی بگذارید

