هدر های زیبا

نوامبر 12, 2007

اون موقع که دنبال هدر می گشتم برای اون بالا نتونستم یه عکس درست و درمونو کم حجم پیدا کنم.امروز این پست اسمشینگ رو دیدم گفتم بذارم اینجا اگه کسی مثل من در به در دنبال هدر قشنگ می گرده حالشو ببره:

از این سایت و این سایت

پی نوشت:تو فکر پادکستم(بر وزن «تو فکر یک سقفم فرهاد» بخونید!).همیشه دلم می خواست در مورد موسیقی سنتی و دستگاهای موسیقی تو وبلاگم بنویسم.اما خوب معرفی موسیقی نوشتنی نمیشه.3 تا مسئله وجود داره که می ترسم شروع کنم.اول اینکه صدام برای حرف زدن خیلی خوب نیست و ممکنه همین دو تا خواننده ای که دارم فراری بدم.دوم اینکه طرفدارای موسیقی سنتی خیلی زیاد وجود نداره و ممکنه خیلی ها خوششون نیاد.البته من بیشتر می خوام برای دلم این کارو بکنم چون موسیقی سنتی رو خیلی دوست دارم و تا الان هم تو وبلاگستان ندیدم که خیلی به این مسئله پرداخته بشه(برای پادکست های جدید فارسی به اینجا سری بزنین).سوم اینکه سرعت اینترنتم خیلی بالا نیست و نمی دونم اصلا میشه ؟Thinkingبه هر حال خوشحال می شم بگید این کارو بکنم یا نه؟

18 Responses to “هدر های زیبا”

  1. mhmazidi Says:

    بنظرم كار خيلي باارزشيه.كيفيت صداتون مهم نيست.بالاخره همه ما كه نبايد صداهاي ماندگار باشيم!! خوب اولين بار كه صدا رو مي‌شونيد ممكنه عجيب باشه اما پس از مدتي به صداي مربوطه كه اداپته بشه ادم، اونوقت نه تنها صدا اذيتش نمي‌كنه بلكه خيلي‌هم از همون صداي به ظاهر بد ، لذت مي‌بره
    موسيقي سنتي هم خوبه.اول هركاری ترديد وجود داره.اولين پادكست كه بيرون بياد بقيه موارد حل ميشه.در مورد مخاطب هم نگران نباش: دكتر مجيدي عاشق موسيقي سنتي هست.من هم گوش مي‌دم.خيلي‌ها هستن كه گوش مي‌دن …اگر چيز جالبي باشه حتما بهش توجه ميشه
    موفق باشي

    خیلی ممنون بابت راهنمایی.به زودی این کارو می کنم


  2. بکن.

    حتما.ممنون که گفتید

  3. amin Says:

    وای خدای من! هر جا میرم باید این قیافه ی نشسته ی دکتر رو هم ببینم!!!!
    به هر حال من یکی طرفدار مسلم موسیقی سنتی هستم! بقیه رو بی خیال! :D
    منتظریم البته.

  4. persgolf Says:

    سلام. البته همچين كاري رو احسان انجام داد كه از لحاظ كيفيت صدا چندان مطلوب و از اين حيث مورد استقبال قرار نگرفت.
    منظورم اينكه كه سعي كنيد از لحاظ اديت و كيفيت صدا جوري باشه كه محتويات خوب قابل شنيدن باشه.
    به هر حال مشتاقانه منتظر پاكدستهاي شما هستيم. جالب خواهد شد

    مرسی بابت راهنمایی حالا یه بار انجام میدم ببینم خوب میشه یا نه

  5. Mehran Says:

    سلام…حتما انجام بده!
    اصلا شاید خودم یک پادکست‌بلاگ زدم!

    من اول منتظرم تو پادکستتو بدی بیرون بعد!:)

  6. rooznote Says:

    رای میدهم یا نه؟!

    پاسخ شما به این سوال چیه؟

    انتخابات نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری در راه است. شما چه کار میکنید؟ آیا انتخابات را تحریم میکنید تا دوباره امثال محمود احمدی نژاد و یا حتی همین فرد برای دوره دوم انتخاب شود و یا در انتخابات شرکت میکنید تا دوباره زیر سلطه ی نظارت شورای نگهبان به تعدادی نامزد دستچین شده رای دهید؟!دیدگاه شما برای دیگران مهم است.شما چگونه می توانید به آزادی انتخاب در یک انتخابات واقعی برسید؟
    لطفا به دوستانتان هم بگویید در این بحث شرکت کنند تا به یک نتیجه ی جمعی برسیم.
    http://rooznote.wordpress.com/2007/11/12

  7. raoros Says:

    همم از اونجا که من هنرمندم (زاغارتتتتت!! ) و موسیقی سنتی دوست نمی دارم اصلا! هدر ها بسیار برام جالب توجه بود. خیلی زیبا و گوگولی بودن! انقدرم ساختنش اسونه … ولی خیلی خلاقانه بود. مغسی مریم گلی!

    اره ولی برای تنبلیا مثل من که در ضمن از نصب فوتوشاب و پائین اومدن سرعت کامپیوتر می ترسن خیلی مناسبه.

  8. ماکان Says:

    man ke shakhsan basi ziad ba mosighie sonati hal mikonam……age mitooni hatman in kar ro bekon! kaare ba arzeshie

    مرسی.حتما این کارو می کنم

  9. soboone Says:

    بزن میزنیم! شوخی کردم مگه فکر کردی ما ها adsl هستیم که مثل دکی دانلودش کنیم من اصولاً اونایی که کم حجمن یا با یه پلیر تو وبلاگها یا سایتها هستن رو خیلی دوست دارم تازه اگه واسه دانلود کردن هم که باشه سعی بکن لینک مستقیم بذاری شاید دانلود کردم!چون اون سبکی دوست دارم!:)

    کم حجمش که باید بکنم.منخودمم از کمبود سرعت اینترنت رنج می برم!…دیگه امری فرمایش؟:))

  10. زهرا Says:

    زین پس به جای واژه بیگانه و منحوس هدر بگوییم: سرآیند

    جدی اسمشو گذشتن سرایند؟پناه بر خدا آدم چه جیزا که نمیشنوه!


  11. البته فرهنگستان وردپرس فارسی به‌جاری header از «سربرگ» استفاده می‌کنه :)

  12. kochebagh Says:

    فکر خوبیه،پادکست رو می گم،سربرگ های قشنگین حیف که به قالب وبلاگ من نمی خورن!

  13. gajamoo Says:

    امروز تولد هم وبلاگیتونه
    بهشون تبریک گفتین؟
    موفق تر باشی


  14. من بی صبرانه منتظر برنامه هاتون در مورد موسیقی سنتی هستم
    و مطمئن باش چون تا به حال کار اساسی راجع به موسیقی سنتی در بلاگستان صورت نگرفته صد در صد موفق خواهد بود
    در مورد مخاطب هم نگران نباش من تضمین می کنم پر مخاطب باشد!
    در ضمن روی کمک صد در صدی من هم می تونید حساب کنید
    خودم خیل عظیم شاگردام را می فرستم برنامتون را گوش بدهند!!

  15. علیرضا Says:

    1- با اعتماد به نفش پادكست بزنين
    2- طرفداراي موسيقي سنتي كم نيستن، يكي‌شون من

    چشم.وقتی دو تا دکتر آدم رو تشویق کنن دیگه نه نباید اورد.ممنون

  16. arian Says:

    خیلی جالب اند ممنون …

    .
    من همیشه بهتون سر می زدم …
    .
    این اولین باره کامنت میزارم …!

    ممنون

  17. From Tehran, with love! Says:

    من که عاشق موسیقی سنتی هستم. فکر خیلی خوبیه!

    ممنون سلما جان


پاسخی بگذارید

