یه پست کاملا جوات خرگوشی!

نوامبر 7, 2007

به سلامتی هرچی سن و سالم بالاتر میره دلم جوون تر میشه.خدائیش نازه دیگه.از قسمت آیکون های اسمشینگ دزدیدم .راستی الان مسابقه 10 وبلاگ برگزیده آی تی هست.فکر می کردم اسمشینگ اول یا دوم باشه اما خوب تا الان 4 بود.نمی دونم چرا فقط این 10 تا کاندید شدن.TechCrunch هم خوب بودا ولی من که ندیدمش.اما توصیه می کنم به همه سایت ها یه سری بزنین.مخصوصا medgadget  که در مورد تجهیزات جدید پزشکی هست.خیلی مقاله های جالبی داره.

دو سه تا مطلب می خوام اینجا بنویسم اما وقتشو ندارم که نتظیمشون کنم image  .استادا دیگه این ترم دارن می ترکونن.ولی ایشالا این میان ترما رو بدم یکم یه نفسی می کشم.

اما خوب فیلم دیدن همیشه جای خود داره image .دو تا فیلم(نصفه نیمه) دیدم.Blood Diamond و Kingdom of Heaven .خیلی وقت بود فیلم های به این قشنگی ندیده بودم.البته Blood Diamond رو فکر کنم تلویزیون خودمون هم گذاشته(چند وقت پیش تبلیغشو دیدم)و بیشتر از بازی هنر پیشه هاش مخصوصا دیکاپریو خوشم اومد تا خود فیلم.اصولا از این فیلما که نشون میدن سفید پوستا متمدن و با وجدان و مهربون و بالعکش سیاه پوستا وحشی و خشن و نامرد هستن بدم میاد.یعنی آخرشم که سفید پوسته دنباله الماس بود برای یه هدف خیر الماس رو پیدا کرد.آفریقایی هاهم که عمرا تو کشور خودشون نمی تونن زن و بچشونو پیدا کنن و از حقشون دفاع کنن باید پاشن بیان انگلیس   image !به نظر من کارگردان این فیلم آدم باهوشی بوده   image  .یعنی یه جورایی بفهمی نفهمی آخرش همه چیز رو به نفع غربی ها تموم می کنه و  به بیننده می فهمونه همه کشورهای عقب افتاده (مخصوصا غیر سفید) آزادی و پیشرفت و فرهنگ و تمدنشونو مدیون غربی ها هستن.و بدون اونها خودشون خودشونو از بین میبرن.image

image

Kingdom of Heave به کارگردانی ریدلی اسکات هم واقعا معرکه بود.یکمی طرفدارش بودم(از زمون گلادیاتور) اما این فیلمو که دیدم واقعنی طرفدارش شدمimage .به نظر من این فیلم خیلی مدبرانه ساخته شده بود.یه جورایی می شد تبدیلش کرد به 300 اما طرف اونقدر خر نبوده که برای خودش و کمپانی ساخت فیلم دشمن بتراشه.و جالب بود که بالاخره تو سینمای هالیود عرب ها مخصوصا از نوع مسلمونش وحشی نیستن!و اینکه دین مسحیت رو که نمادش همین بلین بود رو خیلی خوب نشون داده بود.آدمی که بیشتر به فکر صلح و آرامشه تا جنگ و خونریزی حتی اگه نتونه تفکرات و اعتقاداته خودشو  در سرزمین خودش اجرا کنه.و البته از نظر تاریخی هم لاقل برای من یکی که خیلی مفید و جالب بود چون هیچ وقت نمی دونستم تو جنگ های صلیبی چه اتفاقی افتاده بود و مسائل مبوط به اورشلیم و مسلمون ها و ….

image

ما که نفهمیدیم آخرش کی قراره جنگ شه.بابا زود تکلیف ما رو معلوم کنید دیگه.همش فقط بلدن تحریم کنن.من که چند وقت پیش خواب دیدم جنگ شده دو تا سرباز آمریکایی رو کشتم.تازه یکیشون هم خانوم بود image .با چاقو هم کشتمش.بعدشم با دوستم جسدهاشونو برداشتیم انداختیم تو یه مرداب.عین فیلما!

راستی نفت که بشکه ای 90 دلاره.بنزین هم که سهمیه بندی شد به سلامتی و کلی داره صرفه جویی میشه.اییییییی پولا کجا وره؟الان اگه این سوال رو از رئیس جمهور می کردن می گفت»شما چی؟شما پول نفتتون کجا میره؟»

خوب من این اسمایلی ها رو هم دزدیدم.از این وبلاگ کشفشون کردم.خیلی باحالن نه؟فقط خواهشا نگید من جو زده شدم چون خیلی وقته می خوام ازشون استفاده کنم وقت نمی شد.

gimp

هیچی الکی از این هم خوشم اومده.

ولی خدائیش پتانسیل جوات بازی رو دارما.منو ول کنن همش اینجا زینگول می نگول آویزوون می کنم . تازه می خواستم از یه آیکون مال فید استفاده کنم که بادکنکیه.بعدشپشیمون شدم همین آب نبات خودم خوشمزه تره

13 Responses to “یه پست کاملا جوات خرگوشی!”

  1. persgolf Says:

    مریم خانم این فیلمها رو از شبکه گم دیدید مگه نه (-;

    خب از حست توجه شما هم ممنون از لینکتون هم ممنون. ما هم مطالب شما رو از خبرخوان گوگل میخونیم. ارادت خاصی به خوراک شما داریم. خوراک شاخ و چغری دارید.

    ضمناً یک توصیه میکنم گوش کنید خب خانومی. شما پلاگین خندانک های لایو رایتر را نصب کنید و از خندانک های اونجا استفاده کنید اینجوری بهتر و راحتتره. الان دور هر کدوم از این خندانکها را یک هاله سفید احاطه کرده که جلوه خوبی نداره. معلومه که ایمیج میگیرید این خندانکها رو که اینجوری کلی هم وقت گیره.

    منم تو فیلمهایی که با تازگی دیدم فیلم پایپون بود که صد فیلم داد و حسابی منو گرفت البته برای بار چندم. یکی از شاهکارهای تاریخ سینماست.

    آره دقیقا.ولی فکر می کردم جمه!
    من از خندانک های لایو لایتر استفاده کردم و متوجه چیزی که گفتید شدم اما خیلی خوشم اومده بود ازین مدلش.امتحانی گذاشتم.باز هم ممنون بابت راهنمایی

  2. moryabdi Says:

    این اسمایل ها قابلی نداره دزدی چیه!!…
    خواستید
    من و عده ای از دوستان فروم به فناوری تولید انواع اسماییل های جدید دست یافتیم و نام اسماییل رو براشون انتخاب کردیم…
    میتونید توی این تاپیک انواع اسمایل های ساخت جوانان این مرز و بوم رو ببینید
    http://my.blackmice.com/showthread.php?t=9104&page=131
    هم منتاژ میکنیم و هم تلفیق و حتی ایجاز!! البته بومی سازی هم میکنیم!
    جنس لطیف از نوع جوات ندیده بودیم که امروز به لطف شما دیدیم… :دی
    ممنون از کامنت …. موفق باشی

  3. Mehran Says:

    سلام….جوات جوات !!!!! :دی

  4. raoros Says:

    آخی
    شیطون بازی هات عین خودمه
    به خودم رفتی مریمی
    :D
    خندونک هات خیلی جیگرن
    ایشالا امتحانات هم خوب بشه
    منم انقدر این چند وقته اضطراب جنگ و اینا رو دارم
    ایشالا هیچی نمی شه
    وای
    خوب دیگه
    پستت خیلی خوشمزه بود!
    بازم ونویس vanevis!

  5. lukadium Says:

    جوات خانوم قضیه ی این لینک روسی تو لینکهای خوشمزتون چیه;)
    راستی از اون ۱۰۰ مگابایت تونستی استفاده کنی؟

    سلام.والا حواسم نبود وقتی بوک مارکش می کنم براش توضیحات بنویسم وبعدشم که می خواستم ادیتش کنم دیگه می دونی که باید از فیلتر میلتر رد شی.
    متاسفانه هنوز نه.بهت ایمیل می زن
    م

  6. نازنین Says:

    زینگول مینگول بازی را عشق است! Kingdom of Heave خداااااست!

  7. نجمه Says:

    من موندم اين نازنين خانوم، داش بيلي رو مي گم….رفته اون ور آب درس بخونه يا با زندگي حال كنه….هر جا مي رم آثارش هست…. از Fecebook و Orkut و 360 گرفته تا وبلاگ ملت شريف و غيور هميشه در صحنه….

    خیلی نگران نباش.اون که نازنین بود و بچه خرخون داره با زندگی حال میکنه تو که همین ور آبش هم تو کار حال و حولی.بری اون ور چی میشی!
    در ضمن عکس میذاری تو فیس بوک منبع عکاس و دوربینو هم ذکر کن!

  8. rosaeidi Says:

    سلام! بابا ایول…! چطور وقت میکنی به کارات برسی اینجا هم وبلاگ از خودت ول کنی؟ یه کلاس میشه بره ما بذاری؟ فدااااااااااااااات…

    ببخشیدا ما که خوبیم شما یه نمه دیر به دیر می آپی.در ضمن من مثل شما شریفیا همش کله ام تو کتاب نیست کلمونو تو مونیتور و داریم سوک مردم رو میزنیم


  9. کامنتم نیومد انگار!!

  10. kochebagh Says:

    واقعاً بهت تبریک می گم! هر وقت سراغ وبلاگت می یام شور و نشاط عجیبی پیدا می کنم! شکلک های قشنگین! در مورد الماس خونین هم باهات موافقم،من که تاحالا چندبار نگاش کردم.

    ممنون از لطفت ما هم هر وقت میام طرف شماکلی چیز میز یاد میگیریم

  11. erfan Says:

    اصولا قبل از هر نوع اقدامی(نظر دادن!) آدم باید با نویسنده ی وبلاگ آشنا بشه. خوشحالم که قسمت «درباره ی ما» داره وبلاگت.
    راستی این خرگوشه تازه واسه من شروع کرد به رقصیدن! چه قری میده. یادم باشه به «جیگی» نشونش بدم!!


پاسخی بگذارید

