صدای رنگ ها

اکتبر 24, 2007

مدت زیادیه که این سایت رو می خونم و بعضی وقتا مطالب جالبی در مورد ترکیب رنگ ها و … می نویسه.یه نوشته ای خوندم به اسم صدای رنگ ها(که اسم سایتش هم هست) در مورد اینکه چرا گاهی اوقات ترکیب رنگ در اتاق ها و محل کار ما رو خسته می کنه و باید چه کاری انجام بدیم.به نظر من هم ترکیب و تنوع رنگ و دکوراسیون تو روحیه و آرامش آدم تاثیر می ذاره و خیلی خوبه که آدم بدونه چه تغییراتی باید بده.در ادامه بحثش ارجاع داده به سایتی که از آدم تست روانشناسی رنگ می گیره و به ادم پیشنهاد میده که اون فرد محیطشو چه رنگی کنه بهتره.نتیجه تست من به شکل زیره:

خوب به گفته این تست من بیشتر به دکوراسیونهای ساده و سفید علاقه دارم و این نوع دکوراسیون می تونه منو ارضا کنه.البته از اونجایی که من آدم پر انرژی و فعالی هستم بهم این پیشنهاد رو هم داده که برای آشپزخونه با دفتر کار یا مثلا اتاق پذیراییم نوع دکوراسیون و ترکیب رنگ هنر معاصر(Pop Art) که رنگ های شاد ترو و انرژی دهنده تر رو تشکیل می دن، رو انتخاب کنم.اینم دو تا مثلا از حالت های بالا:

اتاق خواب به سبک ساده و سفید:

آشپزخونه به سبک پاپ آرت:

بیشتر بخونید

خبر مهم : برنده شدم تو مسابقه.خدا وکیلیش داشتم شاخ در میوردم.الان کلی خوشحالم 

پی نوشت:من اون بالا رو عوض کردم.به نظر خودم خیلی تو چشم میزنه اما در عین حال دوسش دارم.نظر بدید لطفا خوبه یا بده؟

11 Responses to “صدای رنگ ها”

  1. Mehran Says:

    به من گفت :
    You Are Desert Spice !!!
    :)

  2. Mehran Says:

    میبینم که تو مسابقه برنده شدی و خوشحالی ! :دی
    تبریک میگم ! :)


  3. مبارک باشه مریم خانم
    گرچه اصفهانی های عزیز معمولا شیرینی نمی دهند اما ما درخواست می کنیم!

    آره اصفهانی هاشیرینی نمیدن ولی اهل گز دادن هستن….گز می دهیم!

  4. Keshvary Says:

    سلام مریم خانوم خیلی خوب می نویسید ( البته بیشتر برای خانومها ) . منم باید یه تست بدم . خیلی خوبه اگه عکسها رو روی هاست وردپرس بزارید . راستی من شما رو لینک کردم . اگه دوست داشتید منو لینک کنید …

    سلام.ممنون که لینکم کردید.منم شما رو لینکیدم

  5. Mehran Says:

    خیلی خوبه همینو بذاز باشه. :)

  6. نجمه Says:

    بههههههههههههههههههههههههه سلام آبجی مریم…. ما رو داری ازون ور مرزها هم هواتو داریم….منظورم مرزهای تهرانه;-)

    مرزت منو کشته

  7. kochebagh Says:

    اول تبریک می گم بعد در مورد هیدرت،یه کم زیادی شاده! چشم ما ایرانی ها طاقت این همه رنگ شادو نداره هنگ می کنه!

    ممنون ….آره خودممدر مورده رنگ هدر اینطوری فکر می کنم


  8. تو چه مسابقه ای برنده شدی؟
    من عاشق تغیر دکوراسیون و استفاده از رنگ های مناسبم..حتما یه سری به این سایت می زنم..
    اتاق خوابه خیلی خوشگله ولی آشپزخونه نه!
    اون طرح بالا هم خیلی خوبه…

    مسابقه آی تی نویسی!

  9. dungeon666 Says:

    wow…fantastic…that works

  10. sholeghalamkar Says:

    آره خوبه.عوضش نكن!خيلي شاد و قشنگه.


پاسخی بگذارید

