ولگردی

اکتبر 21, 2007

– این هفته خیلی هفته سختی خواهد بود.شوهر که 5 شنبه جمعه نبود،فردا هم میره ماموریت تا 5 شنبه.اصلا همو ندیدیم این هفته.منم که پلاسم خونه مامانم اینا!!!

– 5شنبه از روی الافی با بچه ها رفتیم ولگردی.ترکیبمون خیلی جالب بود:دو عدد برق 80+یک عدد برق 81+یک عدد کامپیوتر 81+یک عدد کامپیوتر 79!(یادم نمی یاد خیلی با هم دوره ای های خودم رفته باشم بیرون همش با یه عده سال بالایی و سال پایینی و مکانیکی و عمرانی و … حال می کردیم)تازه من و اون دوستنم که 80 ای بود خیلی باهم تو دانشگاه رفیق نبودیم.یعنی گرایش هامون به هم نمی خورد….با هم رفتیم هیوا و کنتاکی زدیم به بدن بعدشم رفتیم کاخ سعد آباد.خدائیش من هرکیو میبرم اونجا دعام می کنه چه جای باحالی بهش نشون دادم.کلی خندیدیم کلی غیبت کردیم کلی حرف خالزنکی زدیم و راز رو کردیم.بعدشم پلاسیدیم خونه نجمه اینا.اونقدر تابلو بودیم که یه خانومه ما رو دیده بودیم به دوستش گفت «من عاشق این بچه دبیرستانیام!»نمی دونست بیچاره ما کلی قدمت؟ دارم.

– نباید یه چیزایی روجلوی من بذارن چون به شدت بی جنبه ام.از صبح تا حالا دارم چیز میز دانلود می کنم رو ابن کامی بد بخت.درس و پروژه اینا هم که ندارم سوت میزنم همش.امیدوارم مدیر شبکه مون نفهمه من دارم خرابکاری می کنم.اینقده دارم با این افزونه های فایرفاکس حال می کنم که نگو.تمم صورتی(sooreti به قول اصفهانیا) کردم.خدائیش چقدر از دنیا عقب بودم با کامی قبلی.

– یه لینک اون گوشه کنارا گذاشتم در مورد شهرام ناظری.من که خوندم دلم خیلی خنک شد.خلاصه یکی تو این دنیا با من و همسر جون موافق بود که این شهرم ناظری خواننده درست و درمونی نیست.

– خوب من تا حالا به این بازیهای وبلاگی دعوتنشده بودم.زهرا خانم عزیز که ظاهرا دیگه نمی نویسه منو دعوت کرد.

من مریم هستم.از هرچیزی که بگی تو این دنیا خوشم میاد.فقط کافیه حس کنجکاوی (یا سوک زنی) ایم فعال شه.خوب یه چیزایی هم هست که اصلا نظرمو جذب نکرده.مثل ترانزیستور یا موتورهای القایی!!یه جورایی این درسای برق حالمو بهم میزنه.

از همه فصلا خوشم میاد.اما تابستونش اگه کم بشه بهتره چون گرما کلافم می کنه.

دو سه سالی هست تو خط صورتیم. با گلبهی و قرمز و زرد و نارنجی و اینا هم حال می کنم.

عاشق غذاهای دریایی هستم.ماکارونی خیلی دوست دارم.غذاهای شیرینو هم خیلی دوست نمی دارم.

موسیقی:برای موسیقی سنتی احترام خاصی قائلم اصلا هم با موسیقی پاپ و … مقایسه اش نمی کنم.به نظر من ظرافتی که موسیقی ایرانی داره هیچ موسیقی نداره…..

ضد حال زیاد خوردم سوتی هم زیاد دادم.خیلی یادم نمی یاد .اما یه روز در میون یا کلید گم می کنم یا موبایل یا فلش بعضی وقتا هم کیف پول برای تنوع!

بهترین خاطره ام روز ازدواجم بود. بدترینش هم سقوط هواپیمای خاله ام در اصفهان سال 72 فکر کنم.هنوز هم باورم نمیشه.

خیلی دوست دارم افراد موفق دنیا رو ببینم. همچنین یکی از دوستای دبیرستان که خیلی باهم دوست بودیم اما مدت خیلی زیادیه که هیچ کس ازش خبر نداره.دلم به شدت براش تنگ شده.همچنین دوستام که ایران نیستن.ماندانا و بهار و راضیه و گلی و …

افرادی که در شرایط بد منو درک می کنن خیلی دعا می کنم.رئیسم یکیشونه.

دوست دارم 10 سال دیگه دو تا بچه خوب داشته باشم تو خونه ای که مال خودم باشه. خلاصه به یه چیزی خیلی علاقه داشته باشم تا بتونم تو این رشته تحصیلمو ادامه بدم.آبرنگ هم بلد شده باشم.

15 Responses to “ولگردی”

  1. يه‌دوست Says:

    برای ده سال ديگه، از الان بايد بجنبی! ;)

  2. mohsen Says:

    البته من بعد از خوندن این نوشته کمی هنگیده ام!‍ یه کم منظم تر بنویسی بد نیستها!

    خودمم فهمیدم غاطی پاتی نوشتم.اختلالات روحی روانی دارم!

  3. لیانازنین Says:

    من خاله زیزی بازی مییییییییییییییییییییییییییییخوام!!!!! :(((((( (اون کامی 81 ایه کی بید راستی؟ )

    لیلا غ بود

  4. شهرزاد Says:

    داشتم نوع خوابیدن و شخصیت افراد را در پست قبلیت می خوندم. جدا بعضی جاها خیلی دقیق و درست بود!

    خوب خدا رو شکر لاقل مال یکی درست از آب در اومد

  5. kochebagh Says:

    يه خانم تمام عيار!
    ببينم ظرف 10 سال 2 تا بچه كم نيست؟!

    نه دیگه بسمه!شاید به سومیش هم فکر کردم!!

  6. mrkhalili Says:

    بله دقیقا همونا هستن که شما فرمودین.متاسفم برای این مملکت


  7. سلام هموطن ایرانی. سایت یاهو که آدرس ایمیل من و شما در آن قرار دارد و روزانه با مسنجرش چت می‌کنیم، نام کشور من و تو را از لیست کشورهایش در صفحه‌ی ثبت نام حذف کرده. اگر غیرت و عرق ملی‌ات اجازه نمی‌دهداین ننگ را بپذیری، با لینک دادن به صفحه‌ی http://helloyahoo.net از طریق کلیدواژه‌ی Yahoo mail به بمب درحال پیشرفت علیه یاهو کمک کنید تا کوچکترین وظیفه‌ی ما به کشورمان ادا شده باشد… متشکرم

  8. نازنین Says:

    راستی theme صورتی چی بود؟؟؟منم میخوام بگو از کجا آوردیش!

    ببین من فایر فاکسم ورژن 2.0.0.6 اه.برو به این سایت که اکستنشن های فایر فاکسو داره:https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:1
    تو قسمت تم ها چند تا تم صورتی خوشگل هست

  9. soboone Says:

    خوب مال شما رو هم خوندم ولی اگه به جای اینکه بنویسی ولگردی بهتر نبود بنویسی پته ریزون من!
    اینطوری آدم فکر میکنه که راجع به گردهای ولت که دیروز یا پریروز کردی نوشتی!
    :)

  10. raoros Says:

    سلام مریمی
    من نمی دونم چی شد رفتم؟ چی شد برگشتم!
    البته این پستت رو همون روز که نوشتی خوندم :P
    مرسی که بازی رو قبول کردی!
    آخی اون دو تا بچه گوگولی ا رو بگو !
    هر وقت نی نی دار شدی عکسشو برا ما هم بذارا!

    ایول که برگشتی.کارت درست است

  11. سارا Says:

    راننده کامیونی وارد رستوران شد.
    دقایی پس از این که او شروع به غذا خوردن کرد سه جوان موتورسیکلت سوار هم به رستوران آمدند و یک راست به سراغ میز راننده کامیون رفتند و بعد از چند دقیقه پچ پچ کردن، اولی سیگارش را در استکان چای راننده خاموش کرد.
    راننده به او چیزی نگفت . دومی شیشه نوشابه را روی سر راننده خالی کرد و باز هم راننده سکوت کرد و بعد هم وقتی راننده بلند شد تا صورتحساب رستوران را پرداخت کند نفر سوم به پشت او پا زد و راننده محکم به زمین خورد ولی باز هم ساکت ماند.
    دقایقی بعد از خروج راننده از رستوران یکی از جوانها به صاحب رستوران گفت : چه آدم بی خاصیتی بود، نه غذا خوردن بلد بود و نه حرف زدن و نه دعوا!
    رستورانچی جواب داد : از همه بدتر رانندگی بلد نبود چون وقتی داشت می رفت دنده عقب 3 موتور نازنین را خرد کرد و رفت.

  12. یه انسان Says:

    ممنم می خوام بیام تو بازی……………………

  13. hi Says:

    سلام مریمی میگم اگه باز پیش اومد و آقاتون رفت ماموریت به بگو شاید از تنهایی دوتامون درآومدیم .


پاسخی بگذارید

