تست ناخنی!

اکتبر 17, 2007

– عید مبارک با تاخیرات

– خوب حالا فعلا سمینار رو دادیم رفت تا ببینیم با این درسهای باقی مونده باید چه گلی بگیریم به سرمون.ولی خدائیش خیلی مزخرف گفتم و هیچ کس نفهمید!
– با زور و تحدیدات و جز و وز های نجمه خانوم شنبه رفتیم کوه توچال.خیلی حال داد.خیلی وقت بود نرفته بودم.تا ایستگاه 2 رفتیم و با تله کابین هم برگشتیم(مدل تنبلی).همش یاد سال اول دانشگاه میوفتادم که با بچه های دانشگاه رفته بودیم کوه. همه تو ذهنم بودن .اون روزی هم که با بچه ها اومده بودیم یاد روزی قبل از کنکورم میوفتادم و اون روز قبل از کنکورمم هم یاد روزی که با بچه های دبیرستان اومده بودیم و این سیکل همچنان ادامه دارد.

– درسته که بنزین سهمیه شد و ما هم کم کم خونه نشین شدیم ولی وقتی باز رفتم تو طبیعت حس عکاسی گل کرد.می خوام فوتوبلاگمم بیارم تو وردپرس که خوشحال باشم.

– ماه رمضون تموم شد و ما باز رفتیم در خط ساختن بدن.مردم از خوشحالی وقتی دیدم 4 کیلو کم کردم.خانوم مربیه کلی حال کرد با این وزن کم کردنم.من بمیرم هم نمی ذارم این 4 کیلو برگرده سر جاش.

– یه سوال:کسی مصاحبه احمدی نژاد با اون آقای گزارشگر روسی رو دید؟من احساس می کنم که طرز حرف زدنش با دفعه قبلیه که گزارشگر آمریکایی بود فرق کرده بود.انگار سنگین تر شده بود یه جورایی.(مسخره بازی در نمیورد!)

– من بعضی وقتا یه مرضی میگیرم اون اینه که همش به خودم و سلامت بدن و روحم شک می کنم.مثلا چند وقت پیش یه خانم روانپزشکی اومده بود شرکت و علائم افسردگی و … رو توضیح می داد.و من همش نگران بودم که نکنه واقعا افسردگی دارم وقراره خود کشی کنم.یا مثلا بعضی وقتا فکر می کنم سرطان دارم.حالا دوباره دچار یه شک جدید شدم.این یکی واقعا نوبره.امروز بحث سر افرادی بود که به خاطر اختلالات هورمونی هم زن هستن هم مرد.یعنی باید تغییر جنسیت بدن.دوستم یه تستی انجام داد و معلوم شد بنده همچین یه نمه اخلاق های مردونه دارم.اشکم داره در میاد.البته مطمئنن یه تست همینطوری بوده و معیار نمیشه اما از اونجایی که بنده نشستم و منتظرم یه مرضی تو خودم پیدا کنم باز رفتم تو فکر و دارم به خودم شک می کنم.ایشالا خدا بهم عقل بده

تستش این طوری بود:اگر بهتون بگن به ناخن های خودتون نگاه کنین چه جوری نگاه می کنید؟

…..

اگه آدم دستشو دور بگیره و به ناخن هاش نگاه کنه بیشتر خصوصیت مردانه داره ولی اگه آدم دستشو ببنده (مثل مشت کردن) و به ناخن هاش نگاه کنه حالات زنانه اش بیشتره.(منم حالت اول رو انجام دادم)

17 Responses to “تست ناخنی!”

  1. نازنين Says:

    من اول مشت كردم! بعد احساس كردم نه اين احتمالا ورژن مردونه اشه! :)) سريع دستمو گرفتم دور!!!!!:)))))))))))

    مریمِD:

  2. kochebagh Says:

    خصوصیات اخلاقی فراتر از ارزیابی ناخنیه اما اگه این حرف درست باشه من که دستام رو همیشه دور می گیرم!

    عیب نداره تازه شدی مثل خودم.ولی خیلی جدی نگیر چون اصلا پشتوانه علمی نداره یا اگه داشته باشه هم من منبعی ندارم ازش ذکر کنم

  3. علیرضا Says:

    مرد بودن ، چندان هم بد نیست! پست تبلیغ‌ها یبا معنیت را دیدم ، خیلی جالب بود.

    خوب من از این می ترسیدم که اختلالات هورمونی دارم….ممنون از لطفتون.خیلی خوشحالم کردید.

  4. يه‌دوست Says:

    دفعه‌ی ديگه كه ازت تست گرفت يادت باشه مشت كنی! ديگه‌م به خودت شك نكن! ;)

    باشه حتما یادم می مونه ….یک دوست عزیز من دارم از فوضولی میمیرم.می تونی خودتو معرفی کنی یا این یه رازه؟


  5. من که همیشه دست هامو دور می گیرم…چون اینجوری می تونم حالت ناخون هامو ببینم…اون جوری مشت…ناخون ها برعکس می شه…نمی شه درست دیدشون….
    بابا اراده!!!!4 کیلو!!!

  6. raoros Says:

    من شصت سال قبلم همین تست رو انجام دادم
    باز همین کارو کردم
    بابا بی خیال
    تسته شوخیه

    :))

  7. «محمد» Says:

    من هم ازین مرضا دارم که تا از مرضی می‌شنوم فکر می‌کنم مریضم! داستان تا اونجا پیش رفته که اگر واقعا هم مریض باشم به‌اش شک می‌کنم!
    راستی عکس‌های پست قبلی هم fیلتره، اما در کل نمی‌دونم که این HP چی داره که اینهمه طلبه پیدا کرده، به نظر من تا وایو هست نباید به چیز دیگری فکر کرد!

    البته منم وایو رو هیچ وقت به هیچ چیز ترجیح نمی د.م.بیشتر منظور رنگ رو لبتابا بود


  8. 4 کیلو؟؟؟
    ما برای کم کردن 4 کیلو چه مرارت ها میکشیم و در ای کی ثانیه بازگشتش را می بینیم

  9. ندا Says:

    مریم جون من فکر میکنم اون تست زیاد هم بیراه نیست. حالا نه اینکه همیشه هم درسته.
    بعدشم تو در نظر بگیر من و تو در اثر محیط و رشته تحصیلی و اینا قائدتا با یه دختر تر گل ور گل که تو کار دیپلم آشپزی و خیاطیه فرق میکنیم. حرکاتمون، حرف زدنمون، راه رفتنمون. دلیل نمیشه که مربض باشیم عزیز من.

    البته اینم حرفیه….می گم داشتم نا امید می دشم این دوست و ریفیق های ما چرا منو تو وردپرس کشف نمی کنن.مرسی که سر زدی

  10. محمد Says:

    Mozilla Fire Fox 2.0.0.8
    Download Now
    برای دانلود نسخه نهایی از جدیدترین ورژن فایرفاکس به وبلاگ ما بیاید
    ورژن : 2.0.0.8
    نهایی Final

  11. محمد Says:

    http://www.glassyworld.wordpress.com
    Mozilla Fire Fox 2.0.0.8
    Download Now
    برای دانلود نسخه نهایی از جدیدترین ورژن فایرفاکس به وبلاگ ما بیاید
    ورژن : 2.0.0.8
    نهایی Final


  12. عسلویه اومدین؟

    بله اومدم

  13. saeidi Says:

    salam jigar! Man dastamo mosht kardam… Akh jooooooooooooon

  14. Mehran Says:

    سلام….من کلا به ناخن هام نگاه نمیکنم که یه وقت سوتی ندم !! :دی
    اگه دوست داشتی تو بازی من شرکت کن! :)


  15. ببنید مریم خانم
    رفاقتمون سر جاش
    اما قرار نبود از این تهمت ها به ما بزنیدا!!
    ما کجا اصفهانی بودیم ( گر چه اصفهانی ها را دوست دارم !) ما تنها ساکن دیار زنده رودیم!

    ما چون خودمان اصفهانی هستیم جو گرفتتمان
    !

  16. شهرزاد Says:

    من از وبلاگ آجرباره میام. به نظر من توچال یکی از زیباترین جاهاست. دفعه ی دیگه جای من رو هم خالی کن:)

    از هر جا می یای خوش اومدی

  17. زری جون Says:

    سلام
    تست بامزه ای بود ههههههههههههههههههه


پاسخی بگذارید

