iDuck

اکتبر 16, 2007

خیلی دلم از این موجودات زیر می خواد.من فقط اینجا حق دارم آرزو کنم….

موبایل های کیتی(موجود مورد علاقه من)

لب تاب های HP

جوجه USB

USBهای چوبی!!

اینا که آخرشن اگه یکمی بزرگتر بودن مث کش میشد دور دست انداخت!

USB های کشی!

 

تلویزیون های جدید سونی با ضخامت 3 میلی متر و استفاده از تکنولوژی organic light-emitting diodes (OLED)

خوب آدم فکر می کنه اینا فقط نوار های رنگی هستن….اینا یه نوع لامپن که مثل چسب می چسبن و میشه دور هر چیزی پیچوند و ….

دوستان و آشنایان عزیز مقیم خارجه(مخصوصا دادش کوچیکه)روزی روزگاری از این کیفا دیدید برام بخرید بعد که اومدین سوغاتیمو بدین باهاتون حساب می کنم(یعنی اینکه در هر صورت پیش فرض من اینه که برام قرار سوغاتی بیاد!!!).از اون بالایی ها هم اگه خواستید بیارید اشکالی نداره.قابل قبوله!!!!!!!

ما که همیشه از داشتن لب تاب Apple محروم بودیم لاقل کیفشو که میشه داشته باشیم.

6 Responses to “iDuck”

  1. mohsen Says:

    منم میخوام :)

  2. ماكان Says:

    خواستني ها كه كم نيست!

  3. grayidea Says:

    چقدر چيزاي جالب اينجا پيدا ميشه! راستي مرسي بابت تبريكت ولي يه چند سالي دير گفتي !
    شادباشيد!

  4. raoros Says:

    خوبه، مریم جون،
    باید اسم پستت رو می ذاشتی My wish list یا My IT wish list
    خیلی هم خوش سلیقه ای
    خیلی هم همشون نازی ان
    ادم دلش می خواد بغلشون کنه
    اگر من بودم که اینا رو می خواستم کارای زیر رو در جهت نیل به آرزوم!! می کردم:
    1. روی گوشی ام برچسب کیتی زهرا کوچولو (خواهرزاده ام) رو می زدم
    2. روی لپ تاپم کاغذ کادوی خوشگل رنگی رنگی می چسبوندم!
    3. جوجه اردک مخصوص حمام زهرا کوچلو رو سوراخ می کردم ته USB ام می زدم!!
    4. بقیه رو هم یه کاری می کردم دیگه!

    :))
    ایشالا همه ی اینا رو داشته باشی با هم ;)

    خیلی باحال بود زهرا جون .حتما به پیشنهاداتت فکر می کنم


  5. دلت چه چيزهايي هوس مي‌كنه «آبجي» :D
    توهم زدي

  6. vaxiti Says:

    آرزو بر جوانان عيب نيست!


پاسخی بگذارید

