مجددا متحول می شویم

اکتبر 10, 2007

یه مدت خیلی زیادیه(6 ماه بیشتره) درخواست داده بودم برای کامپیوتر نو.دو سه ماه پیش کیبورد و مونیتور رو عوض کردن .سیستم قبلیم پنتیوم 3 بود با فکر کنم 20 گیگ هارد(الهی بمیرم برا خودم چی کشیدم تو این مدت!).اما دیروز رئیس گفت سیستم رئیس پیر(همون رئیسه رئیس) رو بردارم چون کامپیوتر جدید اورده بودن و چون ما جوجه جقله ی خاش خاشی هستیم و اصولا پرو میشیم اگه بهم چیز نو بدن مجبور شدیم مال ایشون رو برداریم و ایشون سیستم نو رو.اولش خیلی بهم بر خورده بود.برای اینکه اطلاعاتم رو انتقال بدم یکی که User pass ادمین رو بلد بود هارد کامی قدیمی رو قابل دسترسی کرد.نکته خوشحال کننده این بود که طرف یادش رفت با ادمین خارج بشه و من رو با کامی تنها گذاشت…..اولش گفتم نه اونا به من اطمینان کردن و من نباید در کاربری خودم تغییر ایجاد کنم اما اونقدر عصبانی بودم که آخرش رفتم و تمام قابلیت های شبکه رو برای یوزر خودم فعال کردم.بعدش عین این بدبختای ندید پدید رفتم کلی چیز میز دانلود کردم(قبلا این اجازه رو نداشتم). نکته خوشحال کننده دومی این بود که DVD writer دارم.

الان احساس ادمی رو دارم که مدتها زیر آب گیر افتاده بود داشت خفه میشد و تازه به هوا رسیده!

آواتورم قشنگه؟ من با این موجود قطبی احساس همزاد پنداری می کنم.

نمی دونم چرا از این اصطلاح خوراک وخوراک پزی (فید و فید برنر) خوشم میاد.یه جورایی منو یاد کله پزی و کله پاچه و اینا میندازه.

سریال های ماه رمضون بدجوری رو اعصابه دیگه (یه پست جدا می خواد) غلط بکنم بشینم پای این برنامه های صدا سیما.یه زمانی تو زندگیم یه سریال بیشتر نگاه نمی کردم اونم Lost بود قدرشو ندونستم!.می خوام هر جوریه DVD شو گیر بیارم.با این وضع دور و اطراف ما و همسایه ها عمرا خواب ماهواره رو هم نمی تونیم ببینیم.

16 Responses to “مجددا متحول می شویم”

  1. «محمد» Says:

    اولا این موفقیت را به شما تبریک می‌گم
    ثانیا با بیت تورنت زیاد آشنا نیستم اما فکر کنم که بشه این فیلمه ر از توش پیدا کرد

  2. ارسلان Says:

    من هم یکی از تماشاچیای پر و پا قرص این سریال بودم اما متاسفانه کانالی که این سریال رو پخش میکرد یه دفعه پخشش رو متوقف کرد و ادامه نداد ، لطفا اگر دی وی دی رو پیدا کردید یه ندایی هم به من بدین ممنون میشم .

  3. Godling Says:

    اگر اينترنت مجانی و با سرعت خوبی داشته باشی يک چند روز هم حوصله توی جستجوی اين سايت ( http://www.torrentbox.com/torrents-browse.php?news ) بنويس LOST تقريبا به صورت نا منظم تمام قسمتهاش هست!!!!

    «واقعا مرسی»

  4. يه‌دوست Says:

    خاش‌خاشی‌ه؟ دو آتيشه هم هست؟ :D
    اصولا اينجا نگاه‌ها به پرسنل همينطوريه. متأسفانه…
    ولی مثل اينكه جنبه‌ی اكانت ادمين رو نداشتی‌ها! :-P

  5. grayidea Says:

    دوست خيلي عزيز! تبريك و تبريك ! موفق باشيد!!

    ممنون

  6. محمد Says:

    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید
    مخصوصا اون لوگوتون معلومه روش زحمت کشیدین
    باعث افتخاره با شما تبدل لینک کنم
    منتظر پاسخ گرمتان خواهم بود.

    ممنون


  7. اندکی دعا کنید در مورد سیستمات ما نیز فرجی صورت گیرد!!

    انشاءالله!!

  8. محمدرضا Says:

    سلام
    امروز دومین باریه که به وبلاکت میایم من سریال lost رو کامل دارم خواستی بگو برات پست کنم

    ممنون از توجهت .حتما مزاحم میشیم!

  9. آرمان Says:

    سلام مریم خوانم.
    واقعا» تبریک میگم جزء معدود وبلاگایی هستی که آدم دوس داره با انرژی بیاد پیشت و شما و وبلاگتون ، انرژیهامون رو تقسیم کنیم. ( چی گفتم ؟!! زیاد جدی نگیر )
    راستی بعد از اینکه یه ذره وبلاگت رو بالا پایین کردم ، فرستادمت تو بوک مارک هام ( تبریک )
    خوشحال میشم با افکارتون در وبلاگ بیشتر آشنا بشم .
    صاحب خونه ، اجازه فضولی هست ؟
    پس یا ا…..

    ممنون

  10. mehdi Says:

    salam…hala baz shoma dari dombale DVD LOST migardi hatmanam nadidi khaili Episod hasho…
    mane bichare chi bayad begam hameye season haro didam,va ghabele tavajoh ke ba didane 2 daghigheye akhare episode 23 e season 3 mo’mahaye tu zehnam dar rabeteye En serial 100 barabar shodan:((
    be har ki lost nega mikone pishnahad mikonam ta hafteyie 1 episod nega kone..
    chon season 4 2008 gharare biad:(

    ممنون بابت راهنمایی حالا من همون سیزن یک. تو کف هستم.اون دو تا سیزن بعدی پیش کش

  11. Arash Says:

    man dvd hash ro daram .. .

    agar tehran bashid .. mitonam baraton befrestam .

  12. علي Says:

    موافقم باهات … من هم همينطورم و يه روز با تغيير عقيده ام نسبت به اعتماد و از اين جور چيزها دريچه هاي زيادي رو به خودم باز كردم … راستي من چند تا قسمت از اين گمشدگان رو رو دي وي دي دارم خواستي يه ندا بده البت يه سرچي بين اين دي وي دي فروش هاي داخلي هم بزني خيلي هاشون البت غيز مجاز ها، دارن

    اون دی وی دی فروشها رو نصفشونو میشناسم هیچ کدومشون ندارن فقظ فیلم سینمایی میفروشن.حتما بهت میگم

  13. afaz Says:

    سلام
    پوسترها خيلي قشنگ بود اگه دوست داشتي سايت من رو هم تو سايتت بلينك ممنون

  14. ماکان Says:

    اميدوارم وضعيتت يك كم بهتر از اين بشه!

  15. Mehran Says:

    سلام….این سریاله حدودا چه سالی پخش میشد،احتمالا من هنوز به دنیا نیومده بودم!!!! :دی

    اختیار دارید.این سریال سیزن اولش ماله 2002 بعدیش هم 2004.قراره ادامه هم پیدا کنه

  16. علی Says:

    سلام
    امیدوارم تا حالا سریال رو گیر آورده باشید.
    we are in a same boat!
    فصل چهارم سریال گمشده رو هم گیر آوردید یانه؟
    ما رو هم دریابید.
    البته اگه امکان داره!

    نه بابا من همون سیزن یکشو تو حسرتش موندم


پاسخی بگذارید

