ای اس پی

اکتبر 2, 2007

سلام.

نمی دونم یه حرفایی هست که خیلی سعی کردم بگم اما نتونستم اون طور که خودم می خوام بیان کنم. این نوشته آقای خالدیان واقعا یکی از اون چیزایی که من همیشه حرف دلم بوده اما نمی دونستم چه جوری بگم.در مورد جو وبلاگستان.بگذریم…..دیگه خودتون بخونید بفهمید حرف دل من چیه.( اینم اضافه کنم منم مثل بقیه هستم نمی خوام خودمو جدا کنم از بقیه.اتفاقا از دست خودمم تو این جور موارد خیلی شاکیم)

یه اتفاق جالب.یه درس ارائه شد این ترم که من به محض اینکه فهمیدم استادش کیه و درس هم اختیاریه رفتم حذفش کردم.حالا ما 5 تا پلاسمایی ها یه استاد راهنما بیشترنداریم اونم تاکیدش رو این بود که حتما این درسو برداریم.امروز فهمیدم حذف کردن این درس باعث شده که کلاس به حدنصاب نرسه وبره رو هوا…این یعنی اینکه من باعث شدم اون 4 تا دیگه هم نتونن درسو بردارن….آی دلم خنک شد .تا اینا باشن اینقده بچه مثبت بازی در نیارن.خلاصه یه بارم زور من به این بچه فیزیکی های سوسول رسید.تازه اومدن فوق فهمیدن باید درس سخت بردارن.دم پیری و معرکه گیری!؟

 کار بانکی کردن  یعنی عذاب! باید رو 2 3 بار رفتن به بانک برنامه ریزی کرد چون هش آدم تو این بانکا باید آزمایش خطا انجام بده.من همیشه سعی می کنم با بانک خودم کارامو انجام بدم و سر و کارم و نندازم به بانک های مسخره دیگه.اما دیروز باید یه پولی میریختم تو یه حسابی تو بانک مسکن.بعد کلی تو صف وایسادن پر کردن تراول طرف برگشته میگه خانوم ما تراول ایران چک! 500 ای بانک ملت قبول نمی کنیم چون قانونه!!میگم بابا من خودم اینو از بانک گرفتم چرا مزخرف میگی !….خلاصه پولی که بنده قراره از اول هفته واریز کنم به حساب امروز موفق به انجامش شدم.امروز هم کلی با بانک ملتیه دعوا که آقا این تراول هاتونو هیچکی قبول نمیکنه.حتی نمی ذارن بخوابونیم به حساب!…..من مرده یکپارچه سازی سیستم بانکی کشورم…..از اینجا هم بگم از کسی ایران چک 500 بانک ملت قبول نکنید.

خوب ظاهرا من خیلی دارم غر غر میکنم اینجا باید بند و بساطم رو جمع کنم خدائیش!

راستی یه سوال تخصصی از علمای آی تی  و مهندسان نرم افزار.من یه سرویس دهنده مثل ورد پرس می خوام که با asp نوشته شده باشه(البته نمی دونم خود وردپرس زبونش پی اچ پی یه یا ای اس پی)و رایگان هم باشه.ممنون میشم اگه کسی کمکی می تونه بکنه

5 Responses to “ای اس پی”

  1. maakaan Says:

    khob adam mardom azari kone bad hal kone!!!! on neveshte aghaye khaledian ham fogholade bood

  2. lukadium Says:

    سلام
    اینا رو ببین:
    http://www.codeplex.com/blogengine
    http://www.subtextproject.com/
    http://sourceforge.net/projects/dasblogce

    ولی حالا چرا ASP ؟
    برنامه های اپن سورس php خیلی گسترده تر و کامل تر هستند.در ضمن واسه نصب این وبلاگهای Asp باید هاست ویندوزی بگیری که گرونتر و کمیابتر و ضعیفتر هستن.(این نظر شخصیمه البته)

  3. raoros Says:

    1. اون جمله های آخر نوشته های آقای خالدین در مورد محمدرضا گلزار خیلی خنده بازار بود! (با خودم: خوب برو تو وبلاگ خودش نظر بده!!)، ولی خوب همینه دیگه، مثلا من وبلاگ نویس قراره چکار کنم با وبلاگ ام یا چی بنویسم؟ این آقاهه بره ببینه وبلاگ های عوام الناس فرنگی رو، به شدت روزمره می نویسن، من شصتاد تاشو خوندم، اینایی که معروفن حرفه این خوب، و گرنه مثلا دخترهای همسن و سال من که خارجی ان، هم همش می نویسن، امروز کجا رفتیم، چی خوردیم، بعد هم عکس خوراکی رو می اندازن، باور کن ها! اصلا قرار نیست شق القمر بشه با وبلاگ! ملت رو راحت بذاریم بابا!
    2. بله بله؟ به همکار بانکی عزیز و دوست داشتنی من در سیستم بانکی چی گفتی خانوم؟ درسته من الان تو مرخصی ام، ولی دلیل نمی شه سیستم عزیز و خوشگل و بی نقص ما رو ببری زیر سئوال هاااااااااااااااا :D :دی ;)

  4. raoros Says:

    اهم اهم ، ببخشید منظورم آقای خالدیان بود، لطفا تصحیح کنید، بعدشم متوجه شدم نمی شه براش کامنت گذاشت ! :))

  5. يه‌دوست Says:

    «يك بار مثلاً سايت بالاترين را رصد كنيد. تعداد كليك‌هاي مثلاً روي اين دو جمله را با هم مقايسه كنيد: «تصويري از محمدرضا گلزار در حال انگشت توي دماغ كردن» و «ريشه‌هاي فقر فرهنگي در ايران». كدام مورد اقبال است!؟ و ما داريم كجا مي‌رويم»
    ناكجا آباد….


پاسخی بگذارید

