لوگو

سپتامبر 22, 2007

منم یه لوگو طراحی کردم(جون خودم !) حالا خوبه؟خودم فکر می کنم مثل لوگو های بیماری های خاص و کمک به کودکان تالاسمی و ایناست….

maryam

9 Responses to “لوگو”

  1. soboone Says:

    سلام سلام قدم رنجه فرمودید و بلاگفا رو ترک کردید من هم لوگو و لینکتون رو گذاشتم تو نظر سنجی هم همینطور
    لینکتون هم کردم

  2. ندا Says:

    مبارک باشه. آره طراحیش ملیحه. راستش آرمت هم همونطور که خودت گفتی شبیه بیماران تالاسمیه ولی خوبه. دستت درست. مخلص مریم خانوم هم هستیم

  3. gozarzaman Says:

    سلام حالتون خوبه به ورد پرس خوش امدین مثل اینکه شما هم مثل بنده جرتی از بلگفا به ورد پرس داشتین امیدوارم در وبلاگ نویسی موفق باشید راستی اگر ممکنه دیدگاهتون روراجب مشاغل زنان در جامعه ایرانی با من در میان بگذارید با تشکر

  4. زهرا Says:

    سلام مریم جان خوبِ؟
    خونه نو مبارک:)خوشحالم که اومدی وردپرس. حالا نظرت قطعیه؟ لینک رو تغییر بدیم آبجی؟

  5. tablu Says:

    خوش اومدي رفيق !

  6. Mehran Says:

    سلام….منم تو بلاگفا بودم….ولی اینقدر امکانات بلاگفا قشنگه که مجبور شدم ازش دل بکنم بیام تو وردپرس !!!! :دی
    به هر حال خوش اومدی. :)

  7. mohsen Says:

    سلام. اجازه هست لینکتون رو اضافه کنم؟ بله؟ مبارکه :)

  8. lifeb4death Says:

    نه آبجی کجاش شبیه…پیشنهاد می‌کنم بدون اون پروانه‌ی سبز رو هم امتحان کن. من تصور همین لوگو با یگ پروانه و البته سیاه وسفید رو می‌کنم. به هر حال کار قشنگیه!

  9. lifeb4death Says:

    البته زمینه‌ی سیاه وطرح ونوشته‌ی سفید.


پاسخی بگذارید

