اعتراف می کنیم

سپتامبر 21, 2007

یه ماهی میشد که خیلی رفته بودم تو نخ ورد پرس.از اونجایی که بیشتر آی تی نویسانی که میشناسمشون و از مطالبشون استفاده می کنم ورد پرسی هستند خیلی وسوسه شدم اینجا رو منتقل کنم به ورد پرس.

از ورد پرس به چند دلیل خیلی خوشم اومد.

۱- با این که تم های وردپرس خیلی کم تنوعه اما از طراحی کلی صفحه خیلی خوشم اومده.یه جورایی دل باز تره انگار.

۲- احساس می کنم امکانات بیشتری نسبت به سرویس های دیگه داره.والبته خیلی قوی تر از بقیه نوشته شده.

۳-راستشو بگم بلاگفا هیچ وقت در این یکی سال و خورده ای وبلاگ نویسی منو اذیتم نکرد.شاید بعضی وقتا ارور می داد اما زود با چند بار رفرش کردن برطرف میشد.به نظر من بلاگفا از این نظرا نسبت به پرشین بلاگ خیلی بهتره.اما واقعا از دست فیلتر شدن این بلاگفا و پرشین بلاگ و … خسته شدم.ورد پرس چون جدید اومده هنوز ملت فیلتر کننده کشفش نکردن.یعنی فکر هم نکنم بهش کاری داشته باشن چون بلاگر هم فیلتر نیست.(اینا انگاری دست منو خوندن و دامنه دات آی آر بلاگفا رو هم فیلتر کردن!!)

۴-با اینکه فتوبلاگم تو بلاگ اسپاته اما دلم هیچ وقت دلم باهاش صاف نشد.انگاری را دست من نیست.مخصوصا تو فارسی نوشتن مشکلات زیاد داره.ولی وورد پرس تم هایی داره که این مشکل فارسی رو ندارن.

۵- بعد از فارسی شدن وردپرس احساس کردم سرویسیه که مورد توجه خیلی از فارسی زبانان مخصوصا برنامه نویسان هست.به نظرم آیندش خیلی خوبه با اینکه هنوز مشکلاتش کم نیست.

و اینکه با کاربران ورد پرسی و وبلاگ هاشون خیلی حال کردم.

خلاصه این طوری شد که تصمیم گرفتم هم اینجا پست بذارم هم اون ور.بعدش دیدم ضایست صداشو در نمی یارم.اینه که اعتراف می کنیم:من هم به جرگه وردپرسی ها پیوستم(تکبیر!)

آخرشم بگم من هم اینجا می خوام بنویسم هم تو وردپرس.(مثل زیتون هست که تو هر سرویسی خلاصه یه وبلاگ داره با اسامی مختلف منم احتمالا خودمو به همچین مصیبتی گرفتار کنم).به دو تا دلیل:اول اینکه نمی خوام خوانده های اینجا رو از دست بدم.۲- خدا رو چه دیدی شاید بهتر از ورد پرس پیدا شد اونوقت باید از اونجا کوچ کنم جای دیگه و خلاصه این جابه جایی ها آرشیو آدمیزاد رو خراب میکنه. شایدم کم کم مهاجرت کردم رفتم اون ور خدا رو چه دیدی.دنیا که حساب کتاب نداره.

آدرس من تو ورد پرس

3 Responses to “اعتراف می کنیم”

  1. mhmazidi Says:

    مريم معترف!! يك خواهش بزرگ از شما داشتم .لطفا اون فيد وبلاگتون رو بر روی كامل تنظيم كنيد تا من ِ پيرمرد مجبور نباشم هرسری برای خوندن نوشته‌های شما اينهمه راه بكوبم بيام.

  2. lukadium Says:

    سلام! به وردپرس خوش آمدید! اگر مشکلی با وردپرس داشتین در خدمتیم.
    بابت لینکهای مگا آی تی و آی تی هولیکس هم خیلی ممنونم.اگه دوست داشتی تو آی تی هولیکس عضو شو تا مطالبت اونجا هم منتشر بشه.

    موفق باشی.

  3. rosaeidi Says:

    بازم سلام! خواستم یادآوری کنم که کادو میخوام…!


پاسخی بگذارید

