فیل – ت – ر- ی-ی-ی-ی-ن-گ

سپتامبر 19, 2007

ملت شهید پرور گوگل فیل طر شده!!حالتون جا اومد؟تازه می خوان بلاگر و بلاگفا(که اینجا تو شرکت فیلتر شده هست)و آلتا ویستا و یاهو و هر چی موتور جستجو داره یا به وبلاگ نویسی مربوطه رو فیل طر کنن.آقا من می گم کلا یه فیل طر بذارن همه سایتا رو بپیچونه که نه اونا اذیت شن نه ما اینقدر بلا تکلیف بمونیم!

هیچ چیز زده حال تر از اون نیستکه بیای ببینی اول صبح گوگلرفته رو هوا !راستشو بگم؟من هنوز دارم از گوگل ریدر استفاده می کنم.چون حوصله ندارم دوباره آدرس فید ۹۰ تا سایت روبیارم تو یاهوم یا هر سرویس دیگه ای!کلی مطلب ستاره کرده کرده بودم که امروز که کارام سبک تر بشه بخونم!

امیدوارم اینجا به خاطر کلمه زشت و مستهجن گوگل فیل طر نشه.باید براش یه دیکته دیگه پیدا کنیم.

4 Responses to “فیل – ت – ر- ی-ی-ی-ی-ن-گ”

  1. حسین Says:

    من را اضافه کنید

  2. حسین Says:

    دوست دارم ومتشکرم


پاسخی بگذارید

