پست 1

سپتامبر 16, 2007

سلام،به سلامتی و دل خوش کلاس های ما بازم شروع شد.احساس مرگ می کنم مخصوصاً وقتی از پیش مشاورم بر می گردم.اصولا من هیچ وقت نفهمیدم این فیزیکی ها چرا اینقدر آدم رو از زندگی نا امید می کنن!طرف وقتی رشته لیسانس منو فهمیده بهم میگه شما حیف شد اومدی فیزیک.حالا قسم و آیه که بابا من خیر سرم علاقه داشتم که ماشالا ماشالا الانم ندارم.غلط کار شدم.حالا اینم عوض مشاوره دادن منو نا امید میکنه.میگه کاش میشد یه جوری شبکه عصبی رو به دستگاه های پلاسما و … ربط می دادیم.البته ایده خیلی خوبی بود.سیستمی نگاه کردن به پدیده های فیزیکی اونم از نوع چپر چلاغی مثل پلاسما  ،خیلی می تونه تو تحلیلشون کمک کنه.اما چه فایده.نه استاد من و نه اساتید مشابه که این کارن تو این مایه ها نیستن ونمی خوان باشن.کنترلی های خودمون هم که بهتره در موردشون چیزی نگم.

من خیلی دوست دارم رئیس جمهور مملکت اینجا رو بخونه چون می خوام بهش بگم بدترین افراد که بزرگترین ظلمها رو بهم کردن رو اینقدر نفرین نکردم که ایشون رو کردم.شاید گفتنش درست نباشه اما من تقریبا سر هر افطار دعا می کنم خدا خودش حق این آدم رو بهش بده.کاش اینجا رو می خوند تا از توهم محبوب بودنش بین مردم و جوون ها بیرون میومد.

بالایی رو گفتم دلم خنک شه.

یه سوال!میشه آدم هلال ماه رو وسط ظهر ببینه؟اینم همینطوری پرسیدم برا خنده.

شرمنده دیگه اینا خزعبلات دم افطاره.

2 Responses to “پست 1”

  1. mhmazidi Says:

    آخ چه كيفي مي‌ده ادم با وبلاگ‌نويسي اشنا بشه كه هنوز از در نيومده تو ، غر بزنه!!
    شروع وبلاگ‌نويسي در وردپرس را با اين غر زدنهای جذاب به شما تبريك مي‌گويم.ان شاء‌ الله به همسر گرامي صبر و به ما نيز طول عمر دراز عنايت گرداند باری تعالی!
    به جمع كوچيك ما در وردپرس خوش اومدين خانوم بداخلاق!

  2. سروش Says:

    کامنت بالا هم مال جوونی های دکتر مزیدیه.
    یادش بخیر


پاسخی بگذارید

